Hvordan går det i 2005?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #41
    Opprinnelig skrevet av scages
    Av en eller annen grunn vurderer jeg å satse en 500 lapp på seriegull til fugla i år. Magefølelsen er god, selv om andre lag har sterkere lag og bredere stall en oss. Har tro på at fugla kan stå for årets suprise.
    Rosenborg må vel finne seg i å bære favoritt stemplet også i år, men jeg har et stort håp om at intriger innad, vil svekke snørrbartene. Brann og penga er blitt hausa allt for mye, og kommer til å få smake forventnigspresset...., noe som skal bli en sann fornøyelse.
    Jeg er optimist, og spår et bra fugla år for 2005!
    Jeg sitter faktisk med samme følelsen selv, men jeg synes at Unibets odds på 15 er litt svak. Jeg fikk 22 hos Nordicbet i fjor, og det til tross for at vi hadde større forventninger på oss. Dette er oddsen hos Unibet:

    Rosenborg 2.10
    Vålerenga 3.25
    Brann 6.00
    Lillestrøm 15.00
    Viking Stavanger 20.00
    Lyn 40.00
    Tromsø 50.00
    Fredrikstad 60.00
    Odd Grenland 60.00
    Ham-Kam 75.00
    Molde 100.00
    Start 100.00
    Bodø/Glimt 125.00
    Aalesund 350.00

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #42
      Opprinnelig skrevet av Fuglen-Mads
      Hva har dere tro på i år da FUGLER? Blir det en 7.plass i år også eller vil vi faktisk klare å klatre lengre opp 05/06 =) Jeg selv har faktisk tro på en plass blant dem 4 beste. Men hva mener dere ?`Etter kampen i går, ikke noe overbevisende fotball til tider. Men dem viste hvertfal at dem faktisk har noe å gi, og ikke minst slår et av topplagene i eliteserien. Jeg elsker lillestrøm og håper på dems beste denne sesongen! STÅ PÅ ALLE FUGLER :wink:
      Jeg tror fortsatt på en 4 plass, men vi skal ikke se bort ifra at vi tar gull heller, cupen er vår i år.

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #43
        hmm.. er odsen fortsatt den samme på start?

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #44
          Opprinnelig skrevet av HSft
          hmm.. er odsen fortsatt den samme på start?
          Ser ut som de skal klare bedre enn en 11 plass, men det er ikke så godt å si hvor godt høyt opp de kan nå . Vi er ferdig med 1/3 del av sesongen så mye kan skje enda. Hvis de taper mot VIF til helga (noe jeg er overbevist om) så kommer dem til å gå på ett par kjappe shmeller til.

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6075

            #45
            tror egentlig alt kan skje i år. Rosenborg har fallt, vif suger, brann er for ustabile, viking skuffer og det er tidlig for lsk. Her kan egentlig hvem som helst vinne, lyn under berg kanskje? ingen umulighet at start kan få dette til å vare helt ut. Om man da får 100 000 om man satser en tusing på start seier er det ikke så ille.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎