Kamptråd Käerjéng - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tobben
    Jeg elsker å kjøre trikk
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2005
    • 1666

    Opprinnelig skrevet av koppen
    hva skjer med alle som liksom skal støtta gutta i tykt og tynt a? en stor gjeng med sippetryner, det er det dere er...
    Eier du ikke følelser? Eller er du bare helt mentalt tilbakestående og ikke helt vet hva som har skjedd?

    Til alle dere som var ute på banen idag mot Kaerjeng: Pung ut for hotell, reise, øl og mat

    Fy faen dette var lavmål!

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Føleser etter 18 år med motgang så blir du faktisk herda,tapet er glømt alt ny kamp på Mandag og jeg skal ta på meg den stolte fine gule drakta mi og hjelpe klubben til seier.

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        Opprinnelig skrevet av koppen
        hva gir deg retten til å fortelle meg hva jeg føler for sportsklubben?? er faen meg så deppa sjøl men jeg ber ikke spillera brenne i helvette for det!
        Og hva gir deg rett til å fortelle oss hva vi er?

        Hvis du aldri har lært å snakke om følelelsene dine, er kanskje tiden nå inne. Innestengte følelelser fører sjelden noe bra med seg.
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • ap4
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 271

          Opprinnelig skrevet av frodethai
          Jeg har også lagt merke til at Tom Nordli har falt flere hakk i det siste.

          Det begynte med et stort engasjement på sidelinja, peking, skriking og pusshing av spillera. Nå sitter han stort sett hele kampen,viser null engasjement på sidelinja. Dette nullengasjementet har tydligvis smittet over på spillera...
          Det har jeg reagert på også. La spesielt godt merke til det i 2.omgangen i Odd-kampen hvor stort sett alle LSK-spillere bare står stille og ser på og Nordlie bare sitter stille på benken...

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Opprinnelig skrevet av Tobben
            Eier du ikke følelser? Eller er du bare helt mentalt tilbakestående og ikke helt vet hva som har skjedd?

            Til alle dere som var ute på banen idag mot Kaerjeng: Pung ut for hotell, reise, øl og mat

            Fy faen dette var lavmål!
            ikke for øl håper jeg ,sikkert mange som slukker sorgene med alt for mye å drikke,menn at spillerne kan gi en slant til dem som var der,det syns jeg .Hva med å gi dem gratis adgang til resten av kampene i år.

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              Jeg synes oppriktig synd på de som dro ned dit for å støtte gutta. Fy faen så jævlig det må være...

              Kommentar

              • koppen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 456

                opp med hodet a folkens..
                takk for all fin omtale! altid hyggelig å bli kalt mentalt tilbakestående, følelsesløs osv..

                GI ALT - STÅ PÅ - LSK
                "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

                Kommentar

                • Tobben
                  Jeg elsker å kjøre trikk
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2005
                  • 1666

                  Jeg er faen meg glad for at jeg ikke reiste ned! Takk jobben min, for at jeg ikke fikk lønna mi når jeg skulle!

                  Kommentar

                  • robbie
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Apr 2006
                    • 168

                    Jeg har grini tre ganger i mitt voksene liv.

                    cupen 2005 ( sorg )
                    Når min sønn blei født ( glede )
                    I KVELD ( SORG )
                    LengeLeveLsk

                    Kommentar

                    • KanariLance
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • May 2006
                      • 59

                      FAEN!!! FAEN!!! FAEN!!!:evil:
                      Jeg er så inn i h... forbanna akkurat nå, og motløsheten senker seg over meg.
                      Hva skjer med klubben jeg elsker? Hva gjør at stjernene våre ikke gidder å blø for drakta. Forbanna, sint og sur, men mest av alt jævla trist
                      Men samtidig syns jeg det blir helt feil å kreve Nordlis hodet allerede nå. Jeg har faktisk troa på fyren, selv om det ikke er så lett å skjønne etter et så tragisk kapittel i Sportsklubbens historie.
                      Først og fremst synes jeg det er spillerne som må ta det største ansvaret her. Det er de som må kjempe, det er de som må skjønne at i LSK kan man ikke leke fotballstjerner uten å prestere, det er de som må skjønne at klubben står over alle spillere, og det er de som må BLØ og ha hjertet utapå drakta.
                      Så det mot Odd i andre omgang, hvor gutta jogga utpå der som om de bare var på en lett treningsøkt. SÅNN SKAL DET FOR SVARTE IKKE SPILLES FOTBALL I LILLESTRØM SPORTSKLUBB!!!!!!!!!
                      Men den perioden vi er inne i nå, krever også jæskla mye av oss som supportere. Det er nå vi må vise at vi virkelig elsker klubben vår, det er nå vi må møte opp og støtte gutta, selv om de egentlig kanskje ikke fortjener det. Det er nå vi må synge som aldri før på feltet. Kjærlighet er ikke bare en dans på roser, og akkurat nå som vi er inne i krisa, må vi supportere ihvertfall stå distansen ut.
                      Så vær så snille alle sammen, til tross for situasjonen, vis deres kjærlighet til klubben vår, møt opp mot godset og syng gutta til seier. Sammen skal vi faen meg klare å snu detta.

                      Fy satan som jeg elsker FUGLA, selv om alt er hat akkurat for øyeblikket.
                      Last edited by KanariLance; 31.07.2007, 23:01.
                      FORZA FUGLA
                      I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                      FUGLA FOR LIFE!

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        Moderatormelding:

                        Nå er det full skjerpings på språkbruken her inne ellers kommer dere til å vasse i karantener fortere enn Fugla klarer å ryke ut av UEFA-cupen.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • Speeder
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 951

                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          ....kan gi en slant til dem som var der,det syns jeg .Hva med å gi dem gratis adgang til resten av kampene i år.
                          Tror du ikke de som var der nede har sesongkort alle som en?



                          Dette her er helt utrolig, trodde ikke det skulle være mulig å ryke på en smell til mot det samme laget! Selv ved 1-0 trodde jeg fugla skulle klare å reise seg og putte i allefall ett skarve mål.

                          Glad jeg har ferie å slipper å dra på jobb i morgen! Nybergsund er jo reine profflaget i forhold til disse gutt.
                          Tore Galgerud

                          Kommentar

                          • WAK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 964

                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Fy faen nå er jeg skuffa ,denne blir vanskelig å svelge.Menn på Mandag skal jeg ta på meg den fine gule drakta mi som jeg er stolt av og gå på Åråsen og skrike meg hes og jobbe som en idiot på tribunen for at laget i mitt hjerte skal vinne. Jeg er stolt av drakta mi og det skal alle Dere andre også være selv om det ikke er lett etter denne kvelden. Det er nå vi ser hvem som er ekte suportere så jeg håper alle kler seg i gult på Mandag og yter maks og faktisk støtter gutta våre ,det er nå dem trenger oss. :confused.
                            Utrolig bra skrevet.

                            Det er ingen tvil om at dette er helt for jævli flaut og det er en skam at gutta ikke klarer å gå videre. Skjønner at fansen er skuffa og må få si sin mening, men nå må vi f... meg bruke hodet.

                            Leser f.eks at det er ideer om å møte opp på Gardemoen for å vise hvor skuffa vi er. Tror dere ikke spillera veit hvor jævli d har driti seg ut. Ved å møte opp på Gardemoen vil vi dra dem enda lenger ned i gjørma og "printe" enda lenger inn i hodene på dem hvor dårlige dem er. Sikker på at 50% av problemet ligger i hodet på spillere og akkurat nå trenger dem ikke enda mer kritikk. Kanari Fansen møtte opp på Gardemoen for å slakte spillerene sine er nok et fint oppslag for VG og TV2.

                            Til dere som var der nede føler jeg med dere og skjønner dere jævli godt. Håper dere får et plaster på såret fra LSK.

                            Håper noe av skuffelsen har blitt noe borte på mandag ogat alle møter opp på kamp.

                            For å vise vår skuffelse foreslår jeg følgende innhold på bannere på mandagens kamp.

                            "Vi møter opp og viser at vi blør for drakta. Håper at dere også kan vise det framover."

                            Tror det tenner spillere mer enn og dra de enda lenger ned i gjørma.

                            Kommentar

                            • benzo
                              Juniormedlem
                              Bøffel
                              • Jan 2007
                              • 24

                              flaut flaut flaut

                              Fyttikatta dett er flaut flaut flaut!
                              Bryr meg ikke så veldig at vi ikke er videre i europa men å tape mot ett hobby lag, ikke særlig morro. Er mest redd for at gutta skal miste trua på det de holder på med men men vi får gjøre hva vi kan selv om jeg sent i går kveld ikke var særlig lysten på å gå på kamp mandag er vi selvsagt der. Nå må gutta vise hva de er lagd av og på mandag er alle som har litt følelse for klubben på plass på Åråsen - da må vi være med å løfte laget er helt avhengige av å vinne her!!!!!!!!!!!!!!!

                              Rubinho rubinskji vi skal på kamp mondan vi vinner 3-0
                              Last edited by benzo; 01.08.2007, 09:24.

                              Kommentar

                              • Vicarious
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 391

                                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                Det er bare å innse at savnet etter MIfsud og Koren i denne typer kamper er ENORMT.
                                ... og Kasey Wehrmann. Kasey hadde lagd vei i vellinga i en kamp som denne. Det salget kommer vi til å få angre, om mulig, enda bitrere på.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7055

                                  Opprinnelig skrevet av Vicarious
                                  ... og Kasey Wehrmann. Kasey hadde lagd vei i vellinga i en kamp som denne. Det salget kommer vi til å få angre, om mulig, enda bitrere på.
                                  Jeg kunne ikke vært mer enig.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Jeg kunne ikke vært mer enig.
                                    Uten å ha sett kampen, så mener jeg og fortsatt at vi solgte feil spiller.
                                    Wehrmann er mannen vi burde satset på, gitt spilleren 3-års kontrakt og sendt Kiko tilbake der pepper'n gror. Kiko er ikke den lederen på midten som Kasey var.
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7055

                                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                      Uten å ha sett kampen, så mener jeg og fortsatt at vi solgte feil spiller.
                                      Wehrmann er mannen vi burde satset på, gitt spilleren 3-års kontrakt og sendt Kiko tilbake der pepper'n gror. Kiko er ikke den lederen på midten som Kasey var.
                                      Det har jeg ment i hele vinter, og jeg er forbløffet over at ikke flere ser det.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Boudewijn
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jul 2007
                                        • 207

                                        Opprinnelig skrevet av benzo
                                        Fyttikatta dett er flaut flaut flaut!
                                        Flaut var det jeg tenkte når jeg så resultatet i går. Ser at mange er sinte på gud og hvermann her inne. Tror det hjelper lite. For meg blir det litt mer som når jeg gjorde hyss som liten. Mutter var ikke sint, hu var skuffa. Og nå er jeg veldig skuffa. Skuffa over resultatet, skuffa over innsatsen fra de spellera som vi i utgangspunktet har trua på.

                                        Dette kommer til å bli en skikkelig drittdag. Klarer ikke helt å konsentrere meg om annet en hva som har skjedd med mitt kjære LSK i det siste.
                                        Gruer meg til hver eneste dust som skal ringe å diskutere fotball i dag. Vær så snill, ikke i dag. Resten av året kan jeg snakke om LSK time ut og time inn, men ikke i dag a. Vil ikke høre om hvem som burde gjort hva, hvem som ikke burde vært solgt, hvem som burde vært solgt, hvem som burde vært kjøpt og hvem som ikke burde hvert kjøpt. Snakk om hekling, biler, fly, popcorn eller kjemi, bare ikke fotball. For i dag har jeg kjærlighetssorg. Jeg er ikke dumpa, men min kjære klubb har skuffa meg noe veldig.
                                        Nå trenger jeg noen dager til å komme over skuffelsen. Men jeg kommer aldri til å dumpe deg LSK, uansett hvor mye du har skuffa meg. På mandag møter jeg opp igjen med nervene utenpå kroppen, men ved godt mot.

                                        Vær snill å reise deg for meg og de andre som elsker deg.
                                        For dette er kjærlighet, og gammel kjærlighet ruster aldri!
                                        Byråkratkanaris

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Det har jeg ment i hele vinter, og jeg er forbløffet over at ikke flere ser det.
                                          Det er vel en god del her inne som har vært negative til satsingen på Kiko, og salget av Kasey. Jeg føler at store deler av Forumet har hengt med her.

                                          I det minste burde Kasey blitt ut sesongen ettersom Kisen ble kjøpt halvskadet og utrent, noe som har gitt oss et alternativ mindre.

                                          Vi er plutselig så langt unna dobbeldekning som vi kan få blitt (dette gjelder en del andre posisjoner også).
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...