Kamptråd Käerjéng - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • A-net
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 447

    Opprinnelig skrevet av Boudewijn
    Flaut var det jeg tenkte når jeg så resultatet i går. Ser at mange er sinte på gud og hvermann her inne. Tror det hjelper lite. For meg blir det litt mer som når jeg gjorde hyss som liten. Mutter var ikke sint, hu var skuffa. Og nå er jeg veldig skuffa. Skuffa over resultatet, skuffa over innsatsen fra de spellera som vi i utgangspunktet har trua på.

    Dette kommer til å bli en skikkelig drittdag. Klarer ikke helt å konsentrere meg om annet en hva som har skjedd med mitt kjære LSK i det siste.
    Gruer meg til hver eneste dust som skal ringe å diskutere fotball i dag. Vær så snill, ikke i dag. Resten av året kan jeg snakke om LSK time ut og time inn, men ikke i dag a. Vil ikke høre om hvem som burde gjort hva, hvem som ikke burde vært solgt, hvem som burde vært solgt, hvem som burde vært kjøpt og hvem som ikke burde hvert kjøpt. Snakk om hekling, biler, fly, popcorn eller kjemi, bare ikke fotball. For i dag har jeg kjærlighetssorg. Jeg er ikke dumpa, men min kjære klubb har skuffa meg noe veldig.
    Nå trenger jeg noen dager til å komme over skuffelsen. Men jeg kommer aldri til å dumpe deg LSK, uansett hvor mye du har skuffa meg. På mandag møter jeg opp igjen med nervene utenpå kroppen, men ved godt mot.

    Vær snill å reise deg for meg og de andre som elsker deg.
    For dette er kjærlighet, og gammel kjærlighet ruster aldri!

    Dette var en veldig god beskrivelse av hvordan jeg også har det i dag... og sikkert mange med oss også!
    I med og motgang - vi er Lillestrøm!

    Kommentar

    • prefekt
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Jan 2007
      • 20

      Nå er vi på bunnen

      Og det mest positive er vel egentlig at det bare er mulig å ta dette en vei... Men det ser jammen bratt og høyt ut...
      Jonathan Livingston ruules...

      Kommentar

      • vollafugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2006
        • 978

        Opprinnelig skrevet av Vicarious
        ... og Kasey Wehrmann. Kasey hadde lagd vei i vellinga i en kamp som denne. Det salget kommer vi til å få angre, om mulig, enda bitrere på.
        Helt enig. Vi hadde aldri i verden tapt dette med Kasey.

        Nordlie har selv etterlyst at spillerne må bli bedre til å selv ta tak i kampene underveis uten at de må få instruksjoner i pausen eller fra sidelinja.

        Vi har solgt spilleren med de største ballene og med de beste lederegenskapene, mot hans vilje. Han var 29 - tjueni - år gammel og fikk ikke innvilget ønsket om en ny 3 års kontrakt. Og hva har vi fått igjen? Kiesenebner er sikkert god han, men langt unna matchform.

        Jeg blir mer og mer overbevist for hver dag. Det var en stor tabbe å selge Kasey, og det kommer til å koste oss !

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎