Tromsø - Lillestrøm, lørdag kl. 15:30.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3175

    Opprinnelig skrevet av ketil
    Takk, Reka. Det ligger forøvrig et lite paradoks i at svaret på de fleste her inne sitt håp (at Runar må gå, som jeg også mener), ligger i hendene på Owe H. Han er i alle fall ikke MER kompetent enn trenerne våre.
    Nei, når den blinde leder den halte mens den døve ser en annen vei er det liten grunn til optimisme.

    Kommentar

    • rælingen kanaris
      Kaptein Reketråler
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 1445

      Opprinnelig skrevet av trigz
      Jeg håper de skamløse svina som har ødelagt klubben sover jævlig dårlig om natta. Vårt første nedrykk på 50 år er et par måneder unna, og skammen kommer de til å bære til de ligger i grava.
      Må nok ikke bære skammen så lenge med andre ord
      Custodes
      I med og motgang

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7055

        Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris

        Må nok ikke bære skammen så lenge med andre ord
        Kjekkas. Artig.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • rælingen kanaris
          Kaptein Reketråler
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 1445

          Opprinnelig skrevet av trigz

          Kjekkas. Artig.
          Dritgøy.
          Custodes
          I med og motgang

          Kommentar

          • nebbjævel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2009
            • 511

            Å tapa 2-1 i Tromsø er isolert sett motbydelig, men ikke overraskende. En hazardspiller ville på forhånd kunnet anse dette som et sannsynlig utfall. Det som er fa er at det kommer som et seriemord i ei rekke av forferdeligheter som truer med å koste oss plassen. I statistisk sammenheng er det helt uhørt at en klubb ( ikke lag, big difference) skal tilbringe mer enn 40 sammenhengende år i toppdivisjonen. Det som synes som at alle universets onde ånder har slått seg sammen for å dumpe oss, er frokost i virkelighetens verden. Det nytter lite å sette skylda på enkeltindivider. Dette er Pascal's triangel i et nøtteskall, og nå kommer det og pisser oss på skoa.

            Som humler på revebjella og geiteramsen, gule og svarte, henger vi i håpet. Alle universets onde ånder har inngått en sammensvergelse i mot oss. Vår plassering på Gauss-kurven er mer enn 2.75 standardavvik fra gjennomsnittet, sannsynligheten for at vi skal overleve er mindre enn 0.05, nok til å bli publisert i tidsskriftet Science.

            Vi er klovnene i sirkuset, der vi før var elefanten.

            Tilfeldighetene vil avgjøre dette spillet. Vi snakker om en terning med 16 sider. Før seriestart var sjansen for direkte nedrykk 2:16, forutsatt at alle lag var like råtne som oss. Det nærmer seg yatzy på enere. Men gir vi oss ? Ikke faen.
            Last edited by nebbjævel; 18.09.2016, 11:49. Begrunnelse: Feil bruk av pluskvamperfektum offside

            Kommentar

            • forzafugla!
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2008
              • 461

              Opprinnelig skrevet av trigz
              Jeg håper de skamløse svina som har ødelagt klubben sover jævlig dårlig om natta. Vårt første nedrykk på 50 år er et par måneder unna, og skammen kommer de til å bære til de ligger i grava.
              Er vel også en sjanse for at noen i styre og stell vil sitte fornøyde å tenke "oppdrag fullført" når denne sesongen er over.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎