Kamptråd: Lillestrøm SK - Start, søndag 23.10.16, kl. 1800

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    Kamptråd: Lillestrøm SK - Start, søndag 23.10.16, kl. 1800

    En av sportsklubbens viktigste kamper gjennom historien. Kan ikke huske sist vi tapte hjemme for Start, men her er bare 3 poeng godt nok. Og her bør vi kunne pynte på en avgjørende målforskjell. Blir Bonke og Erling inn for Gary og Bassel. Flomlyskamp og godt med tilskuere som vil støtte laget til seier. Motivasjon er alltid en faktor i fotball og her skal den bikke til vår fordel. Start er tilbøyelig til å gjøre mye rart i eget straffefelt. Så bare å kjøre på med dødballer og bevegelse rundt våre to fyrtårn. Tips 3-0

    Gratis inngang til kampen. Hvor mange kan vi håpe på? 8-9000?
    Last edited by dollyholly; 20.10.2016, 01:55.
  • Bukkenbruse
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 515

    #2
    Det er nesten litt skummelt å vite hvor god statistikk vi har hjemme mot Start. Det er vel noe sånt som 1 tap de siste årene eller noe i den duren....vi røyk mot de i 93, og før det er vi tilbake til starten av 80-tallet engang hvis jeg ikke surrer.

    Uansett blir det spennende å se hvordan Arne komponerer laget. Det ligger vel i kortene at Erling erstatter Gary på topp, men hvordan midtbanen blir komponert etter kampen i Brann og Jradi sin suspensjon blir spennende. Sannsynligvis kommer Bonke inn, men om da Malo blir skøvet ut på kant, om Sherif går ut, Bonke inn og f.eks Rindarøy på kanten eller hva som skjer er jeg faktisk litt spent på. Virker som Arne har en ganske klar formening om hva slags spillertyper han ønsker på de forskjellige plassene og med Jradi ute og Ofkir uaktuell? er det ikke helt åpenbart for meg i hvert fall hva Arne kommer til å foretrekke.

    Kommentar

    • dollyholly
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2007
      • 965

      #3
      Sheriff har ikke akkurat spilt seg ut av laget. Vil ha Martins dødballfot i denne. Han kan vel spille kant...

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1462

        #4
        Ville gjerne hatt Gary istedet for Erling.. tror det kan bli liiite bakrom.. men med Gary ute.. så håper vi på nye headinger av klasse :-)
        Resultatet er ikke gitt, her gjelder ikke statestikk.. annet enn at Start - i likhet med LSK - har begynt å vinne fotballkamper.
        Vi bør ("må"?) vinne og vi trenger å pynte på egen målforskjell.

        Kommentar

        • Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

          #5
          Sorry azz, føler ikke denne "pynte på målforskjellen". Ja, det er viktig det også, men er vel litt risikoko å gå for målforskjell. Tar 1-0 seier her 7 av 7 dager i uka her.
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7028

            #6
            Ofkir er meldt spilleklar, så han tar vel venstresiden. Håper på Bonke og Sheriff på midten, Malec og Erling fremme.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • dollyholly
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2007
              • 965

              #7
              Tvilsom til at Arne gambler med både Frode, Erling og Ofkir. Kanskje er det Frode som starter på benken i denne. Med Sheriff på stopper, Martin på midten og Ofkir eller Rindarøy på kanten.

              Kommentar

              • occean-fan!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 651

                #8
                Ulidelig spennende dette! Start har nok sluppet seg litt mer løs nå som nedrykket er et faktum og skal absolutt ikke avskrives i denne og resterende kamper. For vår del en meget viktig kamp å vinne. Litt i tvil på om vi i det etablerte spillet klarer bryte ned Start så mye som man skulle ønske, men tror allikevel vi vil få nok sjanser til at denne vinnes hvis vi er relativt effektive. Hurtige gjennvinninger blir mye av nøkkelen her.
                Tror en annen nøkkelfaktor blir dødballer, der Start slipper til mye. Trykk i boksen med kippe og malec i front kan bli helt avgjørende for å bikke denne rett vei. Tipper på forhånd en tight kamp som vi kjemper i land 1-0.

                Kommentar

                • runarM
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 565

                  #9
                  Typisk at vi fucker opp denne. Kan ikke huske sist vi var i støtet, fyra opp entusiasmen og ikke blemma det til hjemme mot ræva motstand. Tipper 1— ———2 tap
                  runarM

                  Kommentar

                  • Arild Myklebust
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2010
                    • 43

                    #10
                    Snakka med Truls i LSK. Han kan fortelle om at billetta går unna. Så folkens : Ta med alt på kamp. Dette er alvor. Kan nevne at det i dag er 26 år sia vi vant over Bryne hjemme i den avgjørende kvalikkampen i 1990. For en jævla dag. Har aldri vært så nervøs. Med seier mot Start er vi på SIKKER plass før det syke derbyet, det bør være en kjempetrigger for gutta.

                    Kommentar

                    • Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1462

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Robiwan
                      Sorry azz, føler ikke denne "pynte på målforskjellen". Ja, det er viktig det også, men er vel litt risikoko å gå for målforskjell. Tar 1-0 seier her 7 av 7 dager i uka her.
                      Helt klart at det er seier som er det aller aller viktigste!!! Tabellmessig trenger vi også bedre målforskjell.. da dette kan bli veldig jevnt...
                      Jeg tror at om vi kan få første målet, så vil kampen åpne seg opp mer.. noe som kan gi ytterligere muligheter. Jeg sier i så fall ja takk - begge dele..

                      Kommentar

                      • Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2868

                        #12
                        Fra nyhetstråden:

                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                        Dagens RB skriver at Erlandsen på fredagens trening kjørte en 11'er med den vanlige forsvarsfireren og Malec og Knudtzon på topp. Midtbanefireren var Bonke Innocent og Sheriff Sinyan sentralt, og Ifeanyi Mathew og Malaury Martin på kantene.

                        gilbert

                        Jeg ville heller kjørt Mathew inn bak Knudtzon, og for eksempel Brenden på HK. Ut med Malec. Han har bidratt med lite annet enn å skremme motstanderne med høyden de første ti minuttene. Deretter har de skjønt at han ikke utgjør noen trussel.

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                          Fra nyhetstråden:




                          Jeg ville heller kjørt Mathew inn bak Knudtzon, og for eksempel Brenden på HK. Ut med Malec. Han har bidratt med lite annet enn å skremme motstanderne med høyden de første ti minuttene. Deretter har de skjønt at han ikke utgjør noen trussel.
                          Malec og Kippe sørget for at Piotr kløna det til før Erling satt inn 1-2 i Bergen. Den tyngden vi får i boks med Malec er uvurderlig, hvertfall slik vi spiller nå. Er helt enig i at han er litt seig og klønete. Men jeg mener helt klart han forsvarer en plass på laget.
                          ..................

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1462

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av _Jonern

                            Malec og Kippe sørget for at Piotr kløna det til før Erling satt inn 1-2 i Bergen. Den tyngden vi får i boks med Malec er uvurderlig, hvertfall slik vi spiller nå. Er helt enig i at han er litt seig og klønete. Men jeg mener helt klart han forsvarer en plass på laget.
                            Malec hadde målgivende til Erling i Bergen. Han har klart mangler, men ruver vel såpass at han får oppmerksomhet. Og en ok å spille vegg med. Kunne hatt lyst å se Kippe i samme rolle. Han og Kippe sammen innenfor motstanders 16m - er en formidabel utfordring for motstander - om M og K brukes rett.
                            Last edited by Tvilling; 21.10.2016, 18:43.

                            Kommentar

                            • nebbjævel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2009
                              • 511

                              #15
                              Det er sjanser for at vi ikke vil få det forventede spillet mot et bortelag som ligger og forsvarer seg i denne kampen. Start kommer med lave skuldre, løpet er jo forlengst kjørt for dem, og de kommer til oss for å spille angrepsfotball, ute etter den moroa de kan få med Salvesen og Børulfsen på hugget. Karantene på to spillere i førsteelleveren svekker dem. Det har blitt mye poengdeling mot dem i de siste sesongene. Det blir nok en jevn kamp nå igjen.

                              Kommentar

                              • Bondepunk
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2015
                                • 140

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Fra nyhetstråden:




                                Jeg ville heller kjørt Mathew inn bak Knudtzon, og for eksempel Brenden på HK. Ut med Malec. Han har bidratt med lite annet enn å skremme motstanderne med høyden de første ti minuttene. Deretter har de skjønt at han ikke utgjør noen trussel.
                                Enig med deg i at Mathew skal in sentralt, men ikke på bekostning av Malec. Syns han fint kunne erstattet Martæ, da han har mer ballvinner evne. Og fra hva jeg har sett så langt, en likeså god pasningsfot.

                                Kommentar

                                • nebbjævel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2009
                                  • 511

                                  #17
                                  Eskås dømmer.

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7028

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                    Fra nyhetstråden: Jeg ville heller kjørt Mathew inn bak Knudtzon, og for eksempel Brenden på HK. Ut med Malec. Han har bidratt med lite annet enn å skremme motstanderne med høyden de første ti minuttene. Deretter har de skjønt at han ikke utgjør noen trussel.
                                    Syns du er jævla streng mot Malec, han har helt klart en funksjon sånn som vi spiller nå, og han var ganske bra i Bergen.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2868

                                      #19
                                      Lillestrøm – Start H (1,37/4,65/8,25)
                                      I denne kampen møtes faktisk to av formlagene på Åråsen. Både Lillestrøm og Start har begynt å finne vinneroppskriften, selv om det i hvert fall for sistnevnte lag muligens var litt sent. Lillestrøm har etter trenerbyttet to strake seire og er naturligvis favoritter mot sørlendingene.
                                      – Lillestrøm har hatt kniven på strupen og har to strake seire på rad. Trenerskriftet har slått positivt ut i de to siste kampene gjennom litt mer direkte fotball og litt slik Arne Erlandsen også er kjent for, sier Helstad.
                                      – Start har fått en opptur i det siste, men jeg tror de skal få det tungt mot et fysisk sterkt Lillestrøm, mener Helstad.

                                      Kilde: tipsfotball.com

                                      Kommentar

                                      • HolterKanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 1603

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                        Lillestrøm – Start H (1,37/4,65/8,25)
                                        I denne kampen møtes faktisk to av formlagene på Åråsen. Både Lillestrøm og Start har begynt å finne vinneroppskriften, selv om det i hvert fall for sistnevnte lag muligens var litt sent. Lillestrøm har etter trenerbyttet to strake seire og er naturligvis favoritter mot sørlendingene.
                                        – Lillestrøm har hatt kniven på strupen og har to strake seire på rad. Trenerskriftet har slått positivt ut i de to siste kampene gjennom litt mer direkte fotball og litt slik Arne Erlandsen også er kjent for, sier Helstad.
                                        – Start har fått en opptur i det siste, men jeg tror de skal få det tungt mot et fysisk sterkt Lillestrøm, mener Helstad.

                                        Kilde: tipsfotball.com
                                        Klar B!
                                        ***Større baller enn vett***

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎