Kamptråd: Lillestrøm SK - Start, søndag 23.10.16, kl. 1800

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9385

    #81
    Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris

    Chill type, på knæra, jublende forran kfl. Mulig han ikke skjønte. Da er han kandidat for Tangerudbakken
    "Formildende" omstendigheter:

    - Spiller på Start forran tomme tribuner.

    - 8 kamper i Tippeligaen før det her.

    - Kjernen som mest "hardbarka" supportergjeng han til i dag har møtt.

    - Første gang han spiller mot Lillestrøm. En klubb og en by han garantert veit null og niks om.

    - Kanari-Fansen who?

    - Fikk gult.

    Så får vi se hvordan nff riffer videre med det her.

    Kommentar

    • rælingen kanaris
      Kaptein Reketråler
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 1445

      #82
      Opprinnelig skrevet av knut
      "Formildende" omstendigheter:

      - Spiller på Start forran tomme tribuner.

      - 8 kamper i Tippeligaen før det her.

      - Kjernen som mest "hardbarka" supportergjeng han til i dag har møtt.

      - Første gang han spiller mot Lillestrøm. En klubb og en by han garantert veit null og niks om.

      - Kanari-Fansen who?

      - Fikk gult.

      Så får vi se hvordan nff riffer videre med det her.
      Har allerede spilt nesten en hel omgang mot samme gjeng.

      Løper mot oss en stund føøøør han går på knæra.

      Slutter ikke når medspillere prøver å stoppe han.

      Tangerudbakken 2017
      Custodes
      I med og motgang

      Kommentar

      • tilt
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 813

        #83
        Si hva du vil. Den største dusten her er neandertaleren som løp ut på banen for å ta han.
        livet er en gamp for de som ikke kan si k
        https://twitter.com/#!/KjetiI

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #84
          Opprinnelig skrevet av tilt
          Han gjorde det nok ikke bevisst, og det er jo en usedvanlig dum ting å gjøre, men det undsylder jo på ingen måte kjerneidioten som løp inn på banen og takla han. Så kan man si at alt gikk bra og at ingen ble skada men det var jo flaks. Vold mot motstanderens spiller rett foran barnetribunen. Kan ikke bli mer lavmål enn det. Snakk om å være en dårlig taper, og snakk om å sette klubben i et dårlig lys. Blir det bot håper jeg stjernetullingen må ta hele bota sjæl. Skam.
          Flaks er vel å ta i. Hadde vedkommende hatt lyst til å skade han hadde han plenty av tid til å sende i vei en neve eller to. Det var ikke en særlig heldig hendelse, men la oss nå ikke gjøre den større enn den var heller.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • rælingen kanaris
            Kaptein Reketråler
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 1445

            #85
            Opprinnelig skrevet av tilt
            Han gjorde det nok ikke bevisst, og det er jo en usedvanlig dum ting å gjøre, men det undsylder jo på ingen måte kjerneidioten som løp inn på banen og takla han. Så kan man si at alt gikk bra og at ingen ble skada men det var jo flaks. Vold mot motstanderens spiller rett foran barnetribunen. Kan ikke bli mer lavmål enn det. Snakk om å være en dårlig taper, og snakk om å sette klubben i et dårlig lys. Blir det bot håper jeg stjernetullingen må ta hele bota sjæl. Skam.
            Utifra min kjennskap til fyen, så tar han en evt bot sjæl på strak arm.
            Custodes
            I med og motgang

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2506

              #86
              Opprinnelig skrevet av tilt
              Si hva du vil. Den største dusten her er neandertaleren som løp ut på banen for å ta han.
              Si hva du vil. I denne saken finner du ikke en større dust enn Start-spilleren:
              "Han så bare at det var en haug av gule og svarte fans. Han trodde det var Start-fans"

              Fædrelandsvennen - også kjent som Fevennen og fvn.no - holder til i Kristiansand og er regionavisen for Sørlandet. Vi har holdt sørlendinger oppdatert siden 1875. Her får du alle nyheter fra Kristiansand og Agder. Journalistikk fra journalister som du kan stole på.

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                #87
                Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris

                Utifra min kjennskap til fyen, så tar han en evt bot sjæl på strak arm.
                Det er vel ikke snakk om en "eventuell" bot her. Denne smellen får LSK for å ha sluppet ham inn på banen og den kan bli stygg. Jeg kan ikke en gang finne eksempler på noe lignende i øverste divisjon. Ser at klansapene ønsker oss poengtrekk. Det blir det vel neppe, men hvis så skulle skjedd - hvordan ville det eventuelt være for denne banestormeren å vite at han alene var tunga på vektskåla for å vippe LSK ned en divisjon? Teoretisk mulig. Må gå an å beholde litt vett, selv når det koker.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • Laksen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2004
                  • 287

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris

                  Utifra min kjennskap til fyen, så tar han en evt bot sjæl på strak arm.
                  Stormer banen, angriper en spiller. Det er vel god grunn til å tro at han ikke slipper inn på Åråsen flere ganger. Poengtrekk var min første tanke og om det er en teoretisk mulighet for dette bør klubben og kanarifansen være kjapt ute med å fordømme hendelsen.
                  Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9385

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Laksen
                    Stormer banen, angriper en spiller. Det er vel god grunn til å tro at han ikke slipper inn på Åråsen flere ganger. Poengtrekk var min første tanke og om det er en teoretisk mulighet for dette bør klubben og kanarifansen være kjapt ute med å fordømme hendelsen.
                    Den allsvenska matchen mellan Östersund och Jönköpings Södra i allsvenskan fick brytas efter att en 17-åring hoppat in på planen och attackerat gästernas målvakt.

                    Svenska fotbollförbundets disciplinnämnd slår nu fast att slutresultatet ska skrivas till 3-0 till Östersund då mannen betraktas som Jönköpings supporter.


                    Den allsvenska matchen mellan Östersund och Jönköpings Södra i allsvenskan fick brytas efter att en 17-åring hoppat in på planen och attackerat gästernas målvak


                    Den store forskjellen her er vel at kampen ble avbrutt.

                    Tipper bot til klubb og utestengelse av tilskuer ut neste sesong.

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3156

                      #90
                      Eventuelt så kunne jo han som allerede har skjemt seg ut overfor hele Norge gå ut i media, legge seg paddeflat og si "jeg angrer forferdelig, dette var ikke planlagt, elsker bare klubben min så mye, den klubben jeg følger Norge rundt, har aldri gjort noe slik før og vil aldri gjøre det igjen". JEG gjorde en feil, det er utelukkende MITT ansvar. JEG tar den straffen JEG fortjener.

                      Kort sagt: Prøve å mildne situasjonen. Er du modig nok til det?

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2506

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av knut

                        Den store forskjellen her er vel at kampen ble avbrutt.
                        En annen forskjell er at dommeren i går ga gult kort, så det er klart at han mente det var provoserende oppførsel av spilleren.

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9385

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                          En annen forskjell er at dommeren i går ga gult kort, så det er klart at han mente det var provoserende oppførsel av spilleren.
                          Jøpp.

                          Da er vi ferdig med spilleren, og vi har tilskueren igjen.

                          Kommentar

                          • Nordby-Kanaris
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2006
                            • 146

                            #93
                            Tynn suppe å si at han trodde det var Start fans, han viste godt at det ikke var det. Vil tro det kommer en bot å vis denne personen som gjorde det betaler den så er vel det en grei nok straff.
                            Cupmestere 2007:D

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 3961

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                              En annen forskjell er at dommeren i går ga gult kort, så det er klart at han mente det var provoserende oppførsel av spilleren.
                              Ja, det er vi enige om. Jeg antar absolutt alle også er enige om at denne evneveike idioten som gjorde dette aldri mer må få slippe inn på Åråsen igjen?
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • Nordby-Kanaris
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Mar 2006
                                • 146

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                Ja, det er vi enige om. Jeg antar absolutt alle også er enige om at denne evneveike idioten som gjorde dette aldri mer må få slippe inn på Åråsen igjen?
                                Utestengelse på livstid er vel litt drøyt og kreve, alle kan drite seg ut en gang iløpet av livet.
                                Cupmestere 2007:D

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                  Ja, det er vi enige om. Jeg antar absolutt alle også er enige om at denne evneveike idioten som gjorde dette aldri mer må få slippe inn på Åråsen igjen?
                                  Jepp, her er et bilde vaktene på Åråsen kan memorere med en gang:
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7039

                                    #97
                                    Hvis NFF vil buttfucke oss skikkelig nå, kan de for eksempel finne på å stenge tribunene til Molde-kampen, så det er ingen grunn til å ta lett på denne situasjonen. Jeg fatter ikke at det går an å være så tjukk i huet, uansett om denne idioten av en Start-spiller har all skyld i denne hendelsen. Gudskjelov at det ikke var Edvartsen eller en annen dust som dømte i går. Han ville stanset kampen på flekken bare for å komme på forsiden av avisene.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      #98
                                      Der var vi i gang:

                                      NFFs påtalenemd skal vurdere om det skal opprettes sak mot Lillestrøm etter at en tilskuer dyttet til Dennis Agyare Antwi.

                                      NFF vurderer å opprette sak mot LSK etter tilskuerangrep
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3961

                                        #99
                                        Selvsagt har ikke Start-spilleren skylda for at en person ikke er i stand til å oppføre seg som folk. Det er ansvarsfraskrivelse å forsvare egne tabber med at man ble provosert. Start-spilleren har all skyld for sin egen idiotiske oppførsel og det er ingen som benekter at dette var og ble oppfattet som ekstremt provoserende. Like selvfølgelig er det denne personen, som viste at han totalt mangler impulskontroll, som har all skyld for sin egen idioti. Det er denne idioten, ikke Start-idioten, som i verste fall kan sørge for at klubben blir straffet.
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7039

                                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                          Selvsagt har ikke Start-spilleren skylda for at en person ikke er i stand til å oppføre seg som folk. Det er ansvarsfraskrivelse å forsvare egne tabber med at man ble provosert. Start-spilleren har all skyld for sin egen idiotiske oppførsel og det er ingen som benekter at dette var og ble oppfattet som ekstremt provoserende. Like selvfølgelig er det denne personen, som viste at han totalt mangler impulskontroll, som har all skyld for sin egen idioti. Det er denne idioten, ikke Start-idioten, som i verste fall kan sørge for at klubben blir straffet.
                                          Ja, det var poenget mitt (hvis det var noen tvil om det). Dette fehodet har absolutt all skyld for sin egen oppførsel Men Start-spilleren skaper konfrontasjonen ved å oppsøke og provosere etter scoringen.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎