Kamptråd: Lillestrøm SK - Start, søndag 23.10.16, kl. 1800

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1555

    #61
    I går så Stabæk fortapte ut. Nå er det snudd på hodet. Vi rykker trolig rett ned. Sannsynligvis må vi slå enten Vålerenga eller Molde. Etter å ha sett dagens kamp er det neppe grunn til å tro at det vil skje.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9412

      #62
      Mine tanker rundt kampen:

      Kommentar

      • mr.t
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Apr 2005
        • 146

        #63
        Slår vi Brann i Bergen skal vi greie å vinne en av de to siste! Før de to siste kampene er det ingen som hadde vært misfornøyd med 4 poeng!

        Kommentar

        • Marit
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2010
          • 885

          #64
          Er egentlig ganske fornøyd med ett poeng. Helt ærlig forventet jeg tap i dag, alt lå til rette for det (forventet seier, mobilisering og full stadion osv). Poeng var bonus i dag.
          Andas in och andas ut
          Orkar jag så orkar du

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            #65
            Vi er målforskjell unna kvalik, har en uforutsigbar kamp mot et lag med trenerskifteeffekten ferskere i ryggen enn vi, samt Molde som vi burde vinne mot. Men vi vet jo alle at vi ikke vinner mot de lagene vi burde vinne mot. Jeg liker dette svært så dårlig.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2907

              #66
              Erlandsen drepte kampen i dag, med å trekke Mathew ned på HB. Inntil da, eide vi kampen. Etter det, eide Start oss. Første omgangen var like elendig ræva som hjemmekmpene mot Trpmsø og Stabæk, som inntil da var all time low på Årårsen. Coaching av Erlandsen i en klasse som ikke engang Kristinsson klarte å prestere under.

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4377

                #67
                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                Erlandsen drepte kampen i dag, med å trekke Mathew ned på HB. Inntil da, eide vi kampen. Etter det, eide Start oss. Første omgangen var like elendig ræva som hjemmekmpene mot Trpmsø og Stabæk, som inntil da var all time low på Årårsen. Coaching av Erlandsen i en klasse som ikke engang Kristinsson klarte å prestere under.
                Kristinsson brukte jo Matthew som høyreback han og. Backup bak Skogseid tilogmed. Men er enig i at han aldri skulle vært trukket ned. Bedre å sette Amundsen på høyreback, Sheriff ned som stopper, M.Martin inn sentralt og Ofkir på venstre
                ..................

                Kommentar

                • Bukkenbruse
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 515

                  #68
                  Matthewtrekket er horribelt!

                  Malec derimot må vi alltid ha på banen. Han binder opp så mye folk, er innblandet i mange mål enten direkte eller indirekte og passer inn i Erlandsen sitt system. Ja, han er treig og hopper lavt, men vi har ingen bedre og 2 små mann på topp under Erlandsen funker ikke. Da har vi ikke annet valg og jeg synes det funker helt greit. Han bør dog være enda mer inne i boksen og vi må få enda flere innlegg FRA SIDEN med høyde på. Der er Malec best.

                  Kommentar

                  • occean-fan!
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 682

                    #69
                    tror nok ikke posisjonen til en spiller dreper kampen totalt. Personlig synes jeg det var et ok valg. var jo flere muligheter å velge mellom og han tok et relativt trygt valg som ikke endre de resterende spillernes oppgaver i noen stor grad. Tror heller det er totalpakka som blir for svak. Svak pasningskvalitet men kanskje først og fremst svak/manglende bevegelse fra flere spillere av gangen, altså ikke noe samhandlingsmønster. Vi har nok ikke et etablert angrepsspill som vil bryte ned lag og derfor liker jeg bedre kamper hvor vi er underdogs.
                    Reagerte videre litt på at martæ slo hjørnespark fra høyre med venstrefoten. At man ønsker innoverskrudde hjørnespark er en ting, men hvis han skal slå den med feil bein, bør han ikke da være sikker på å treffe ønsket område/Høyde 9/10 ganger ?

                    Kommentar

                    • occean-fan!
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 682

                      #70
                      malec er fantastisk på å få med seg ballen langs bakken også. sånn helt random

                      Kommentar

                      • dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

                        #71
                        Sug meg, nok en drittkamp. Midtbanen faller totalt igjennom. Nå må vi vinne på Ullevål. Det ser jeg ikke som sannsynelig men kampen er ikke over før the fat lady sings...

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          #72
                          Fæl kamp - åpner bra, men kollapser fullstendig etter at Start går opp til 1-0. I retrospektiv ser vel de fleste at trekket med å flytte ned Mathew var dårlig, og det er merkelig at ikke Erlandsen korrigerer til pause i mine øyne. Amundsen burde vært dyttet ut, Sheriff ned, Martin inn sentralt og Ofkir på kant. Vanskelig å vite at Kolstad skulle levere en av sine svakeste kamper i LSK-drakta selvsagt. Utrolig skuffa over hvor lavt vi står i presset og jeg er enig med Nordlie - det går an å presse kompakt og samtidig stå høyt i banen. Vi lar Start føre alt for mye, skjønner ikke at vi viser et så dårlig lag så mye respekt.

                          Alt i alt er det poenga som teller. 1 poeng er betydelig bedre enn null i den situasjonen vi er i. Alle resultater gikk vår vei, så relativt sett har dette vært en positiv runde for oss. Tror bare man må innstille seg på at sannsynligheten for 3 poeng de siste kampene er like stor i alle matchene - vi har vist at vi kan slå Brann i Bergen og tape hjemme mot Sogndal. I så måte tenker jeg at vi har like gode muligheter på 3 poeng i de neste to, som i denne. Jeg tror vi er sikra plassen med 3 poeng til grunnet bra målforskjell, mens jeg tror 1 poeng kan holde til kvalifisering. Tromsø ser svake ut og Stabæk henter trolig ikke poeng i Molde.
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2907

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                            malec er fantastisk på å få med seg ballen langs bakken også. sånn helt random
                            Malec var faktisk god på det i dag. Om det fortsetter slik, skal jeg revurdere min oppfatning av ham. I dag så det litt tilfeldig ut at han fikk med seg ballen.

                            Kommentar

                            • Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2907

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                              Vanskelig å vite at Kolstad skulle levere en av sine svakeste kamper i LSK-drakta selvsagt. .
                              Ikke lett for Kolstad, som fikk en umulig oppgave med å dekke opp i kaoset som Mathew dessverre lagde ved å være konstant feilplassert på vår side etter at han blei trukket ned. Dette trekket tapte vi to poeng på i dag, dessverre. På venstre kant er Mathew god, som offensiv på midten er han outstanding, men som back -– *grøss*! Ellers er jeg helt enig i innlegget ditt.

                              Hadde det vært Kristinsson som hadde gjort dette trekket, hadde folk møtt opp med fakler og høygafler. Men nå er det Erlandsen, så da holder folk kjeft.

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4377

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Kroktåa


                                Hadde det vært Kristinsson som hadde gjort dette trekket, hadde folk møtt opp med fakler og høygafler. Men nå er det Erlandsen, så da holder folk kjeft.
                                Herregud slutt med det pisset der a. Alle ser at trekket med å flytte ned Mathew var svakt, men det var ikke alene grunnen til at vi kun fikk 1 poeng. Det var flere faser av spillet som var altfor svakt. Vi la oss for lavt. Og tapte altfor mange dueller. Dessuten er det kanskje den første feilen Erlandsen har gjort etter han overtok. Han taktiske grep i de to bortekampene var med på å sikre 6 poeng der.
                                ..................

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7055

                                  #76
                                  Mathew... Ja, alle er enige. Amundsen som back er jo en mulighet jeg ikke hadde tenkt på. Han er iallfall kjapp nok. Mathew må dyttes langt fram på banen. Han har et ferdighetsregister våre andre spillere ikke har. Jeg vil se ham i samspill med Moa i de to siste kampene. Vil også løfte opp Erling Knudtzon i dag. Han gikk virkelig i krigen og jobbet på det umuligste på en dag da fint lite stemte.

                                  Jeg fryktet denne kampen. Start hadde lave skuldre og ikke noe press på seg. Jeg syntes de spilte en god kamp, de fremsto ikke som et bunnlag. Nå er det viktig å mobilisere alt som kan krype og gå til Ullevaal. Jeg kommer til å grue meg hele uka, men husk at de andre klubbene der nede også har en tøff innspurt:
                                  *Tromsø skal til Sarpsborg. S08 er et mye bedre lag enn dem. Så avslutter de hjemme mot Odd, som vant på Lerkendal i dag. De er store outsidere i begge de to kampene.
                                  *Bodø har Viking hjemme og har muligheter i den kampen. Men de avslutter på Lerkendal. Hvis Rosenborg gidder, vinner de. Maks tre poeng til.
                                  *Stabæk skal til Molde og Keita er suspendert. Skal bli tap. Så avslutter de hjemme mot Start. Hvis Start gjentar prestasjonen fra i dag, knabber de poeng der.

                                  Alt er i våre egne hender. Det er bare å stålsette seg og gønne på. Vi skal klare dette.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • occean-fan!
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 682

                                    #77
                                    skuffet men fatta. fortsatt troa på at dette kan gå! En liten detalj men hva tenker dere om at malaury martin tar 2 sene hjørnespark fra høyre med venstre, altså sin svakeste fot ? innover/utoverskrudd corner er vel en smak og behag ting, men skal man gjøre dette i avgjørende situasjoner må man kunne forvente bedre kvalitet ? Hvis ikke ser det bare dumt ut.

                                    Kommentar

                                    • rælingen kanaris
                                      Kaptein Reketråler
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 1445

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av knut

                                      Uenig.

                                      Chill type han Antwi, så trukke han ensa opplegget en gang.
                                      Chill type, på knæra, jublende forran kfl. Mulig han ikke skjønte. Da er han kandidat for Tangerudbakken
                                      Custodes
                                      I med og motgang

                                      Kommentar

                                      • rælingen kanaris
                                        Kaptein Reketråler
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2005
                                        • 1445

                                        #79
                                        Evt så er det bare knut som har hengt så mye på /pol at han ikke kan være enig med "folket" i noenting lenger da. Tangerudbakken på han og. #forumrunker
                                        Custodes
                                        I med og motgang

                                        Kommentar

                                        • tilt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2007
                                          • 813

                                          #80
                                          Han gjorde det nok ikke bevisst, og det er jo en usedvanlig dum ting å gjøre, men det undsylder jo på ingen måte kjerneidioten som løp inn på banen og takla han. Så kan man si at alt gikk bra og at ingen ble skada men det var jo flaks. Vold mot motstanderens spiller rett foran barnetribunen. Kan ikke bli mer lavmål enn det. Snakk om å være en dårlig taper, og snakk om å sette klubben i et dårlig lys. Blir det bot håper jeg stjernetullingen må ta hele bota sjæl. Skam.
                                          livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                          https://twitter.com/#!/KjetiI

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎