Lillestrøm SK - Haugesund, søndag kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #61
    Ikke lett å være Arne heller da når han ser laget presterer så godt og så ønsker supporterne halve laget byttet ut...
    Hadde vi satt 1-0 og 2-0 før deres dritt mål etter 30 minutter (beste halvtimen på Åråsen på flere år), så hadde vi hyllet enhver spiller i stedet. Vi er gode!

    Dersom vi blir 10% bedre bakover og fremover så vil vi ta mange poeng på vårparten. Se hvor grisedårlig Viking og Vif har vært så langt. Vi er LSK. Opp med hodet!

    Kommentar

    • WenZ
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Oct 2008
      • 107

      #62
      Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
      Ikke lett å være Arne heller da når han ser laget presterer så godt og så ønsker supporterne halve laget byttet ut...
      Hadde vi satt 1-0 og 2-0 før deres dritt mål etter 30 minutter (beste halvtimen på Åråsen på flere år), så hadde vi hyllet enhver spiller i stedet. Vi er gode!

      Dersom vi blir 10% bedre bakover og fremover så vil vi ta mange poeng på vårparten. Se hvor grisedårlig Viking og Vif har vært så langt. Vi er LSK. Opp med hodet!
      Kunne ikke vært mer enig. Sjelden jeg har sett LSK så overlegne sin motstander (også til tider mot Molde). Hadde vi bare scoret mål.. Veldig mye bra spill, men den siste delen mangler- hver gang! Hjelper ikke å bytte ut mange av spillerne da.

      Håper vi får igang noen av spissene snart.. da kunne vi vært helt "der opp". Ihvertfall over midten. Og endelig dominert på Åråsen igjen!

      Kommentar

      • Langballa
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2014
        • 321

        #63
        husk at alle som mener vi burde bytte den og den spilleren som regel skriver at de liker det de ser ellers. selv håpee jeg Origi inn for Ferna og BMW inn for Malec neste kamp

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3175

          #64
          Opprinnelig skrevet av Langballa
          husk at alle som mener vi burde bytte den og den spilleren som regel skriver at de liker det de ser ellers. selv håpee jeg Origi inn for Ferna og BMW inn for Malec neste kamp
          Kampen om keeperplassen er åpen, jeg stoler på Arne. Når det gjelder BMW kan den bli på verkstedet.

          Kommentar

          • Langballa
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2014
            • 321

            #65
            hehe føler vi må la han vise seg i en kamp hvor laget funker. han har vist i vinter at han er god på å være på rett plass til rett tid.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎