Landslagskanaris

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9372

    Opprinnelig skrevet av maxpayne

    Starter neppe neste kamp etter elendig opptreden på 1 - 1
    Lenge siden jeg har sett en herrekeeper så feilplassert.
    ​​​​​

    Kommentar

    • Sailor Man
      Moderator
      • Jun 2007
      • 1330

      Dessverre svak på 2-1 også. Først et dårlig utspill som gir Sveits gode sjanser, deretter nok engang feilplassert på et ikke veldig hardt skudd.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3956

        Stolpe på Mads i dag. Trist å se.
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • maxpayne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 1212

          Snakk om å drite seg ut når du først får sjansen. Jeg håper Smerud har større baller enn ganske uduglige Solbakken som freder alle som har en soleklar innvirkning på resultatet. Benken bør vente og det bør han tåle skal han bli bedre.

          Kommentar

          • plantemiddel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2012
            • 801

            Har dessverre stagnert etter at lsk signerte Skjærstein​. Katastrofalt dårlig valg av klubben å ikke hente noen som kan utfordre MHC og gi han reell konkurranse på treningsfeltet.

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2292

              Bedre at han gjør tabber i ubetydelige treningskamper(landslaget) enn på LSK. Som ung spiller må man forvente at det swinger. Fjoråret var kanskje litt i overkant bra av det man kan forvente? Litt mer ustabil iår. Ikke glem strafferednigen i forrige tellende kamp, MHC er vår mann! Hører du Mæs. Ikke bry deg om dummingene

              Kommentar

              • Radulovic
                Medlem
                Møteplager
                • Mar 2016
                • 86

                Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                Har dessverre stagnert etter at lsk signerte Skjærstein​. Katastrofalt dårlig valg av klubben å ikke hente noen som kan utfordre MHC og gi han reell konkurranse på treningsfeltet.
                Spot on, dessverre. Vi må ha en ny førstekeeper, så kan Mads jobbe på treningsfeltet.

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2875

                  Forsvarsspillet ved de to skåringene var under enhver kritikk. Men det er keeper som skal steikes. Javel.

                  Ved det første målet rister angriperen av seg Wolfe (5) som om han var en guttespiller og får løpe mutters aleine langsmed sekstenmeteren, mens Daland (4) står på ærbødig avstand og ser på. Daland dekker riktignok langhjørnet, noer som gjølr det naturlig for Mads å konsentrere seg om korthjørnet. Angriperen får skyte uforstyrret et ganske hardt skudd fra 15 meter, som Daland bare pirker såvidt borti. Skuddet er mulig å ta, men det hadde vært en kjemperedning. Det tafatte forsvaret må ta minst halvparten av skylda for det målet. Reka påstår at Mads "står skeivt", men forstår tydeligvis ikke at om han hadde stått bare en meter lenger til høyre for seg sjøl hadde han gjemt seg bak Daland og åpnet korthjørnet fullstendig. Han ventet naturlig nok et skudd i korthjørnet, siden Daland dekket det lange, og forberedte seg på det. Feilplassert? Neppe.

                  Det andre målet er mer en middelmådig keeperprestasjon, men heller ikke det er noen kjempetabbe. Også her står Daland tafatt og ser på at angriperen legger an til skudd. Her er jeg mer enig i at Mads står en meter for langt til høyre for seg selv. Skuddet er velplassert, men fra såpass langt hold og såpass lite hardt at det skulle han tatt, spesielt om han hadde gjort som ved forrige skåring og dekket det hjørnet som forsvareren ikke dekket. Tabbe? Vel, kanskje på deling med en vledig passiv Daland, som ikke støtet. Man kan for helvete ikke la spillere på dette nivået få skyte uforstyrret fra 20 meter!

                  Men det er altså Mads som skal steikes. Bedritent av Reka, og ultrabedritent av kødden Smerud, som kaster Mads under bussen etter kamp. NRK gosser seg og lar Mads steike i eget fett etter kampen. Mads svarer godt for seg, men det er ikke slik man skaper lagmoral og backer opp unge talenter. Dette er Mads sterk nok til å riste av seg.

                  Til de av dere som svelger spyttklysa fra Reka rått og gnåler om keepertabber og "feilplassert": Ta dere ei føkkings bolle!

                  Vil dere se en keepertabbe fra U-21? Se den italienske keeperen ved Frankrikes følrste mål i går.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9372

                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                    Til de av dere som svelger spyttklysa fra Reka rått og gnåler om keepertabber og "feilplassert": Ta dere ei føkkings bolle!
                    Meninga til en nyrik, sparka trener fra Lerkendal er det vel ingen som bryr seg om? Vi dreiv å kommenterte detta live og syntes ikke Mads sine involveringer ved måla var allverden.
                    ​​​​​​
                    Dvs. vi snakker om Mads sine prestasjoner og generelle formkurve, ikke alt det andre du nevner; forsvaret på landslaget hasses og Italia - Frankrike.

                    Mads er feilplassert på første, og nr 2 er ikke utagbart.
                    ​​​​
                    For å sitere han sjøl: - Det er to enkle mål som går inn. Selvfølgelig kjenner man litt på det. Men man får bare reise seg og jobbe videre. Det er ikke mer jeg får gjort nå, sier Christiansen.

                    Enig med Mads jeg.

                    Smerud er alle enige om hvordan framstår btw. Er vel en grunn til at flere ungutter nekter å spille for'n.

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3956

                      Artig at du har så kanarigule Mads-briller, Kroktåa! Slipper det ikke inn noe lys der?
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • P0P_Corn
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Apr 2004
                        • 161

                        Opprinnelig skrevet av knut

                        Smerud er alle enige om hvordan framstår btw. Er vel en grunn til at flere ungutter nekter å spille for'n.
                        Håper Søpla kjenner sin besøkelsestid.

                        Skuddet på 1-1 er såpass hardt, at jeg tror det ville gått inn selv om Mads hadde vært plassert riktig. Men det plasseringen hans som tillater at man KAN kalle det en tabbe. Det andre er heller ikke overbevisende keeper-spill, hadde også vært en god redning om den hadde blitt stoppet.

                        For LSK sin del er det jo ok nyheter, for Mads er det bare å jobbe videre og vise seg frem i hjemmelig liga. Ikke så lett å ta steget ut som keeper.

                        Kommentar

                        • Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2087

                          Dylan og Henrik fra start på U19 idag i EM sluttspill, første kamp mot Hellas. Kampen vises på NRK2 fra kl 1800

                          Kommentar

                          • Lars Henrik Dahl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2020
                            • 2087

                            Norge leder 3-0 etter 20 min mot et gresk lag som knapt slapp inn mål i kvalikken. Fuglas to har vært relativt anonyme. Skogvold med ballgjenvinning og målgivende på siste.

                            Kommentar

                            • Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2087

                              Skogvold strålende til 4-0

                              Kommentar

                              • Lars Henrik Dahl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2020
                                • 2087

                                For øvrig et svært flatterende resultat. Etter 3-0 har Hellas kjørt kampen og hatt en rekke store sjanser. Norge har 100% uttelling

                                Kommentar

                                • Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2087

                                  5-0. Skogvold vinner ballen på egenhånd og slår inn. Ikke assist, men mannen bak målet

                                  Kommentar

                                  • Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2875

                                    5-4, slutt. Hellas med en nesten-syk nopphenting etter at Norge gikk fullstendig i oppløsning i andre omgang. Skogvold var veldig god i første omgang, fullstendig usynlig i de 35 minuttene jeg så av andre.

                                    Kommentar

                                    • Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2087

                                      Norge vinner 5-4(!) etter å ta tatt seiern på forskudd og bytta 4 mann i pausen. Begge fugla gutta spilte 90+ tillegg. Mye rart defensivt, men Dylan kom greit fra det. Skogvold lite involvert i kampen bortsett fra perioden hvor Norge gikk fra 2-0 til 5-0 scoret ett, en assist, og forarbeidet til ett.

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3956

                                        Skogvold inn med 20 minutter igjen mot Spania. 0-0 så langt.
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 3956

                                          Det ender 0-0 mot Spania. Norge G19 er i semifinale for aller første gang!
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎