Billettsalg LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    Det virker som om Bergensere tror de vil få tak i billetter uansett lukket salg eller ei. Men det fungerer jo bra mot VIF og det vil vel forhåpentligvis fungere bra mot Brann også, selv om bergensere er mer utspekulerte. Det eneste jeg frykter er at billetthaier har medlemskaper i orden og selger til brannsupportere.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      Blir ikke lei meg om det lille som er går gjenom haier - må være hardt å sitte på en gul tribune som en rød klovn mens laget ditt blir slaktet etter alle kunstens regler og attpåtil ha betalt 2000 kroner for det.

      Kommentar

      • Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

        Blir løsningen med billetter på kanarifeltet den samme som mot enga i vår? Nettverkssalg + ståfelt på RB?

        Kommentar

        • LSK-jenta
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2004
          • 656

          Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
          Blir løsningen med billetter på kanarifeltet den samme som mot enga i vår? Nettverkssalg + ståfelt på RB?
          Da får man samtidig kanskje svare på om det er bortkastet for supportere å stå i kø sånn som sist gang? Så slipper folk å bli lurt mener jeg.
          Yvonne

          Kommentar

          • Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

            Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
            Da får man samtidig kanskje svare på om det er bortkastet for supportere å stå i kø sånn som sist gang? Så slipper folk å bli lurt mener jeg.
            Det er vel mye av den grunn jeg bringer spørsmålet frem i dagens lys ja...

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              Nå gjelder det å få med seg flest mulig venner, familiemedlemmer og kolleger, slik at vi klarer å fylle opp de nesten 11 000 plassene vi har mot Brann. Jeg har lagt ut nedenstående sak på bedriftens intranett og regner med å få med meg minst 20-30 kolleger. Hva gjør du for å markedsføre kampen?



              Billetter til LSK-Brann søndag 30.9.
              Søndag 30.9. spilles gullkampen på Åråsen stadion. Det er kun lukket salg til sesongkortinnehavere, medlemmer av LSK og Kanari-Fansen. Hvis du holder med LSK og ønsker å få med deg denne toppkampen live, kan du bestille billetter av meg innen torsdag 30.8. kl. 16.00. Det er så stor rift om billettene at det antakelig ikke vil være noen billetter igjen i åpent salg.

              Send bestillingen til torolf.holte@osl.no. Oppgi antall voksne og barn samt hvor dere helst vil sitte.

              Brann-supportere som ønsker billetter, må kontakte Branns supporterklubb, som har fått tildelt ca. 700 billetter.

              Kommentar

              • hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

                Opprinnelig skrevet av Torolf
                Send bestillingen til torolf.holte@osl.no. Oppgi antall voksne og barn samt hvor dere helst vil sitte.

                Brann-supportere som ønsker billetter, må kontakte Branns supporterklubb, som har fått tildelt ca. 700 billetter.
                Vær obs på dialekten til de du selger til da
                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                - Nosa

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  Opprinnelig skrevet av hoyt
                  Vær obs på dialekten til de du selger til da
                  Ingen fare. Jeg har jobbet her i snart 10 år og klarer å skille klinten fra hveten. Adm. dir. er ihuga Brann-supporter, men får ikke kjøpt noen billett av meg.

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    Ifølge meldinga står det at det er KFL og LSK medlemmer, sesongkorthavere og sponsorer som kan kjøpe billetter. Betyr det at Brannsupportere i f eks Nordea kan kjøpe fem billetter?

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                      ....og sponsorer som kan kjøpe billetter. Betyr det at Brannsupportere i f eks Nordea kan kjøpe fem billetter?

                      Jeg regner med at hver enkelt sponsor har en kvote i forhold til hvor stor sponsor de er. Nordea er nok blant de som har den største kvoten, naturlig nok. Noe annet ville vært rart og feil.
                      Evt forsøk på å regulere at det bare er LSK-vennlige Nordea-ansatte som igjen får ta del av disse billettene tror jeg blir litt vanskelig å gjennomføre...


                      Mvh
                      Gammer`n
                      Last edited by gamle-perta; 28.08.2007, 15:55.
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        Det er vel slik at de fleste (alle) firmaer som sponser LSK har billettavtale som en del av pakka. F.eks. kan Lillestrømbanken ha en avtale om å kunne ta ut 20 billetter til sine ansatte, uten at jeg vet noe særlig om omfanget av slike avtaler.

                        At f.eks. ansatte i Nordea kan kjøpe 5 billetter i det lukkede salget er fullstendig utenkelig. Sånn er det garantert ikke. Det lukkede salget er kun for medlemmer og sesongkortinnehaver. I tillegg vil nok sponsorer (som vanlig) få en del billetter, men dette er som sagt ikke en del av det lukkede salget.

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          Jeg håper og tror at du har rett Lars. Det er litt forskjell på det kontra at de kan kjøpe i det lukkede salget.

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            Hvis det er noen kanaris på forumet som bor utenbys eller av en eller annen grunn ikke får kjøpt billetter selv på torsdag, kan dere sende meg en PM eller e-post. Husk å oppgi antall voksne/barn og hvor dere helst vil sitte eller stå. NB! Bestillingen er bindende.

                            Kommentar

                            • ChriseLSKer-LSK
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jul 2007
                              • 158

                              Gleder Meg Allerede Til Brann Kampen xD

                              Junior-Kanaris Kommer Som Vanlig Dit Og Synger Danser Osv ...
                              1997 på bislet xD
                              5-1 Diallo Lekte seg :P

                              Kommentar

                              • Petter Ø
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3008

                                Håper det ikke blir alt for mye trykk på feltet denne kampen, dvs at turister kjøper billett(evt blir kjøpt billett til) på feltet. Forstår folk som vil ha med 10 kompiser på denne kampen, men hvis de ikke synger hemmer det stemninga på feltet. La de sitte!
                                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                                  Håper det ikke blir alt for mye trykk på feltet denne kampen, dvs at turister kjøper billett(evt blir kjøpt billett til) på feltet. Forstår folk som vil ha med 10 kompiser på denne kampen, men hvis de ikke synger hemmer det stemninga på feltet. La de sitte!
                                  Viktig poeng! Ikke kjøp ståplass til turistene. Bidra heller til å fylle opp tribunene i nord og vest.

                                  Kommentar

                                  • LSK-jenta
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2004
                                    • 656

                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Viktig poeng! Ikke kjøp ståplass til turistene. Bidra heller til å fylle opp tribunene i nord og vest.
                                    Kan noen hjelpe meg med priser på billettene til denne kampen?
                                    Har fulgt Torolf sitt eksempel og lånt bort min kvote, så skal kjøpe billetter på SS og Notar tribunen.
                                    Yvonne

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                                      Kan noen hjelpe meg med priser på billettene til denne kampen?
                                      Har fulgt Torolf sitt eksempel og lånt bort min kvote, så skal kjøpe billetter på SS og Notar tribunen.
                                      regner med at det er vanlige priser. Les mer på lsk.no :



                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        Fra bataljonen sitt forum.

                                        hakeide



                                        Ble Medlem: 18 Okt 2006
                                        Innlegg: 32

                                        Skrevet: Ons Aug 29, 2007 1:36 pm Tittel: Re: Der er muligheter:-) janmic66 skrev:Bor selv i Oslo, og har fått kjøpt en familepakke til kampen, eneste kriteriet var at vi ikke stillte i fullt supporterutsyr , og det kan jeg leve med så lenge jeg får sett kampen og støttet laget idenen viktige kampen.

                                        Er litt rart at du har fått kjøpt billetter når salget faktisk ikke har åpnet enda.. Og når det åpner er det internt salg for kun lsk/kfl medlemmer etc, som starter først imorgen??

                                        Hvordan i all verden har du fått tak i de billettene? Du må jo ha noen helsikes kontakter??Til Toppen


                                        janmic66



                                        Ble Medlem: 31 Jul 2006
                                        Innlegg: 5

                                        Skrevet: Ons Aug 29, 2007 1:43 pm Tittel: må nok innrømme at jeg har bekjente som har kontakter i LSK, men de var klar på at å kjøpe familiepakker til langsidene var mulig så lenge man ikke stillte i supporterutstyr.. og billetten er jeg lovet i hånden på fredag :-)Til Toppen




                                        Kan det stemme?

                                        Kommentar

                                        • Torolf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 9574

                                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          Kan det stemme?
                                          LSK bør gi klare instrukser til alle som er involvert i billettsalget om at ingen flere Brann-supportere skal få kjøpe billetter, uansett om de kler seg casual.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎