Billettsalg LSK-Brann

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    Opprinnelig skrevet av Snerten
    Jeg personlig har sesong kort på feltet og trenger ikke. Men nå har min far og minste lillebror funnet ut at dem vil på kampen. Vi var på Åråsen igår, prøvde og kjøpe men min far ga opp da køen nesten ikke bevegde på seg. Vi dro dessverre for seint igår til å rekke og være der i tide.

    Det jeg lurte på er om noen har noen billetter til overs som ikke er på feltet men på rb, notar eller ss, samme hvor det var så lenge dem havner på samme tribune.

    Om noen har noen så PM meg så skal dere få nr til å kontakte min far.

    På forhånd takk for hjelpen
    Det er greit å kjøpe billetter til dem som ikke har anledning til å komme seg til Åråsen for å kjøpe selv. Jeg er imidlertid i tvil om hvorvidt folk som går hjem fordi køen er litt lang, har fortjent billetter. Hvis LSK betyr noe for dem, stiller de seg i kø i morgen.

    Kommentar

    • Kay
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 763

      Opprinnelig skrevet av Brækken
      Førstemann i køen kjøpte 5 billetter på felt C, andremann kjøpte 1 billett på KFL-feltet og så var det min tur. De første 2 billettene jeg ba om var to voksne på felt C (bortenfor KFL) men fikk beskjed om at det eneste som var ledig på Notar tribunen var på første rad på felt F!!??!!
      Det er noe merkelig med billettsalget, jeg ba først om å få 2 ekstra plasser i nærheten av sesongbillettene, det var ikke mulig, bare ledige plasser på felt H på Notar. Så spør jeg hvor det var ledig på langsidene, det var på endefeltene og no på felt K. Så spør jeg om jeg kan få 8 billetter, fra midtgang og inn på noe felt. Da fikk jeg det på felt L (altså relativt nærme midten og dyreste sone) dog på rad 3 som er litt kjipt.

      Aner ikke hvordan bilettsystemet dems virker, men jo lenger tid det tok jo nærmere midten kom jeg :???:

      Kommentar

      • Snerten
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2006
        • 458

        Opprinnelig skrevet av Torolf
        Det er greit å kjøpe billetter til dem som ikke har anledning til å komme seg til Åråsen for å kjøpe selv. Jeg er imidlertid i tvil om hvorvidt folk som går hjem fordi køen er litt lang, har fortjent billetter. Hvis LSK betyr noe for dem, stiller de seg i kø i morgen.

        Jeg sa det var dumt av dem og dra. De skal stille seg i kø på nytt i morgen, jeg la ut den posten her for å muligens kunne hjelpe dem litt. Personlig gir jeg faen, så lenge jeg kommer meg på kampen selv. Noe jeg også gjør
        Last edited by Snerten; 31.08.2007, 14:43.
        Evig LSK

        Kommentar

        • LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

          Det som var mest irriterende i køen i går, var de som ikke ville skjønne at det var en kø, uansett om du gikk i lukene mot undergangen eller de "rett fram" for køen.
          De fikk satt opp gjerder men det var noen som gikk rett i lukene uten å stå i kø.
          At andre hadde stått i kø i halvannen-to timer, det virka som de dreit langt i, sålenge de fikk billett.
          LasseN

          Kommentar

          • Gjest

            Jeg vurderte å legge inn klage til LSK i går om hu ene dama i billettluka. Vi var tre personer som ønsket 15 sitteplasser så sentralt på tribunen som mulig. Vi var tidlig ute og hadde nesten ingen forran oss i køen. Dama bak skranka ble småirritert da jeg sa at vi skulle ha 15 bill?? Jeg stusser litt, og sier jeg at vi ønsker plasser i felt DEF eller N, M eller L. Men da flipper hun helt, blir sur og sier at det går jo ikke, for alle og de med årskort ønsker og har jo bestilt de beste plassene?? Så sier jeg når vi er så tidlig ute som vi er så bør det jo være nok plasser tilgjengelig, og at hun i alle fall kan sjekke. OG DA VISER DET SEG AT DET FAKTISK er 15 plasser ledig på 1. rad på felt M. Så da har hun bråket om at det ikke går an, uten at hun i det hele tatt har sjekket først!? Men jeg har ikke lyst på de plassene, pga dårlig sikt på 1. rad pga kameramenn og 4. dommer. Da blir hun helt oppgitt, og ser dumt på meg?? Jeg merker jeg får en blandet følelse av latter og kraftig opphisselse. VI HAR TROSS ALT STÅTT I KØ I EN TIME, OG VET AT DET ER MANGE TUSEN BILLETTER TILGJENGELIG. Jeg forteller at vi ikke trenger å sitte 15 på samme rad, men at vi kan sitte 5 på en rad, fem 5 på en annen og 5 på en tredje, i nærheten av hverandre. MEN DET GIKK IKKE? Så jeg måtte velge mellom 1. rad på felt M eller rad 17 på felt H. Jeg er merket at det svulmer innvendig pga elendig kundeservice, og at dama er frekk i tillegg til at hun ikke løser det jeg vet er fullt mulig å løse. Men jeg synes bla synd på folk bak meg i køen som må vente i utålmodighet på at jeg skal bestille billetter. Så jeg sier greit, jeg tar de på felt H. Men de greier hun ikke å skrive ut, så hun må ha hjelp av et par andre til å gjøre det, etter at hun selv prøver i flere minutter.
            Konklusjon: Lurer på hva slags opplæring LSK har gitt de som sitter å betjener billettsystemet? Var det bare hun som var sånn, eller var det flere andre også? Når man står timesvis i kø for å ordne seg gode billetter er det frustrerende at personen som skal betjene deg ikke skjønner systemet og i tillegg lar sin frustrerende uvitenhet gå ut over deg, som om det er din feil at hun/han ikke skjønner hvordan systemet fungerer!
            NB! Det er sjelden LSK har rift om billettene, så jeg skjønner at det kan skje feil pga liten erfaring på dette feltet. MEN jeg håper at budskapet mitt når fram, slik at de som betjener billettkjøperne gjør det med god service i framtiden. En prestasjonsrettet klubb som LSK bør skjønne at også de som selger billetter må ha kompetanse på det de driver med. Hvis ikke blir resultatet dårlig, som for meg og mine i går.
            Last edited by Gjest; 31.08.2007, 13:58. Begrunnelse: trykkleif

            Kommentar

            • ChristerH
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Apr 2006
              • 199

              deilig med sessong kort når det er så stor interesse


              Var relativt enkelt å få tak i billetter på Åråsen i går. LSK er muilgens enda dårligere arrangementsteknisk enn Brann, og har solgt 20+billetter til enkelte billettkjøpere (svartebørs anyone?). To drittunger (jenter, sågar) stod i LSK-sjappa og delte ut KFL-medlemsskap til den som måtte være interessert, og jeg kan ikke skjønne annet enn at det vil være ganske mange Brann-tilhengere i LSK-delen av Diadora-tribunen. I tillegg har LSK prestert å selge unummererte billetter (til Diadora-tribuen i hvert fall) til en kamp de vet vil bli utsolgt. Oppskrift på kaos.
              en liten quote fra bataljonen sitt forumet:???:

              Kommentar

              • Kanarijenta
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 504

                hadde ikke mulighet til å møte opp på torsdag eller i dag. Noen som har en RB-billett til overs?
                Super Kanaris

                Kommentar

                • Zinke
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Mar 2006
                  • 240

                  om noen trenger billetter til feltet har jeg noen.. send pm.
                  Zinke

                  Kommentar

                  • Harald_88
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 550

                    Har noen få billetter til overs på SS-tribuna hvis noen er interessert. Send PM.
                    Alt For Fugla

                    Gå Av Grønlund

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      Noen som vet om Brann-kampen ble utsolgt i dag. Det var en del folk i køen, selv om ikke køen kunne måle seg med den som var på torsdag. Mange sto også i kø for å kjøpe sin Stabæk-billett i dag.

                      Kommentar

                      • forzakanaris
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Feb 2007
                        • 92

                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        Noen som vet om Brann-kampen ble utsolgt i dag. Det var en del folk i køen, selv om ikke køen kunne måle seg med den som var på torsdag. Mange sto også i kø for å kjøpe sin Stabæk-billett i dag.
                        Var nede på stadion ved 14.30-tiden..hørte de snakket om at det var ca. 900 ledige bill. igjen..har visst lagt ut 200 bill. ekstrat til stående RB så vidt jeg forstod.
                        -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                        Kommentar

                        • LSK-jenta
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2004
                          • 656

                          Slapp av folkens... plutselig er det 900 igjen, så er det 2000 ledige, så er det utsolgt. Etter noen dager er det siste sjanse og 1000 ledige billetter. Så blir det utsolgt igjen. Og når tilskuertallene leses opp etter pause så er det 11.250 stykker eller noe sånn.
                          Tror det ALDRI noen gang kan bli utsolgt på Åråsen
                          Yvonne

                          Kommentar

                          • dennis
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 872

                            aldri utsolgt!!!

                            hva får deg til og tro at det aldri blir utsolgt?

                            Kommentar

                            • Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

                              Fordi det har skjedd før at det er umulig å få billetter før kampen, men at det ikke er fullt.
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                                Slapp av folkens... plutselig er det 900 igjen, så er det 2000 ledige, så er det utsolgt. Etter noen dager er det siste sjanse og 1000 ledige billetter. Så blir det utsolgt igjen. Og når tilskuertallene leses opp etter pause så er det 11.250 stykker eller noe sånn.
                                Tror det ALDRI noen gang kan bli utsolgt på Åråsen
                                Så du mener at folk kan vente til slutten av september med å kjøpe billett?

                                Kommentar

                                • dennis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 872

                                  utsolgt

                                  Det kan jo være utsolgt selvom det er ledige stoler/plasser på kampdagen.
                                  Når de sier at det er utsolgt i luka/billettservice eller hva de kaller seg er det vel for at de ikke har flere igjen!!!
                                  Hva om jeg vant 5 mill i lotto og kjøpte alle billetten mot Brann!
                                  Det er utsolgt da, selv om jeg ikke ga bort en eneste billett.

                                  Kommentar

                                  • Harald_88
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 550

                                    Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                                    Slapp av folkens... plutselig er det 900 igjen, så er det 2000 ledige, så er det utsolgt. Etter noen dager er det siste sjanse og 1000 ledige billetter. Så blir det utsolgt igjen. Og når tilskuertallene leses opp etter pause så er det 11.250 stykker eller noe sånn.
                                    Tror det ALDRI noen gang kan bli utsolgt på Åråsen
                                    Noe av grunnen til dette er at man regner med sosongkort, og andre adgangskort, som at alle som spiller for LSK i yngre aldersklasser for fri adgang osv. Derfor vil det nok aldri vært samsvar mellom reelt antall solgte billetter og antall personer på stadion
                                    Alt For Fugla

                                    Gå Av Grønlund

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      Men er antall personer som faktisk har møtt opp telt med når de leser opp tilskuertallet? Eller er det antall billetter solgt. Har aldri sett noen telle.
                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • Vestfold Kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Oct 2004
                                        • 4583

                                        Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                                        Men er antall personer som faktisk har møtt opp telt med når de leser opp tilskuertallet? Eller er det antall billetter solgt. Har aldri sett noen telle.
                                        Man leser opp antall solgte billetter selvsagt.

                                        Måtte vært en slitsom jobb. Telt antallet som egentlig er tilstede mener jeg. Synes jeg hører speaker opplyse om at de neste 30 minuttene må alle stå ved plassen sin da det er tid for telling.
                                        LOUD
                                        PROUD
                                        ULTRA

                                        Kommentar

                                        • Petter Ø
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3008

                                          Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                          Man leser opp antall solgte billetter selvsagt.

                                          Måtte vært en slitsom jobb. Telt antallet som egentlig er tilstede mener jeg. Synes jeg hører speaker opplyse om at de neste 30 minuttene må alle stå ved plassen sin da det er tid for telling.
                                          Det jeg mente, derfor er jeg helt enig i lsk-jenta. Har skjedd på kamper som tilsynelatende er utsolgt at tilskuertallet som blir lest opp er under fullt hus
                                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎