Tom Nordlie

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #21
    Opprinnelig skrevet av Robiwan
    Håper også at oppryddingen i administration også fører til at Stokstad er ferdig i klubben.
    Det burde han vel være uavhengig av Metoo. Luksusstilling som klubben klarer seg fint uten.

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3142

      #22
      Stokstad bør selvfølgelig være førstemann ut døra. Skulle aldri vært ansatt i første omgang.

      Kommentar

      • OlaG
        Oversetterdrone
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 875

        #23
        Opprinnelig skrevet av Robiwan
        Første 75 var fantastiske og signer av Tom, som fagmann skulle jeg gjerne hatt han med videre. Og som han sa i pausen "Mye LSK DNA her idag" peker han fingeren som har vært en mangle-vare på Åråsen i mange år.

        Men dessverre har han en historie fra Avaldsnes som gjør at jeg ikke kan stelle meg bak han. Håper også at oppryddingen i administration også fører til at Stokstad er ferdig i klubben. #Metoo er ikke greit og vi må sette strek med dette nå
        Dette. Jeg ønsker ikke å ha Tom Nordlie som trener i LSK, men jeg vil veldig gjerne ha fotballen vi så i går med videre. Og når det er sagt så vil jeg gjerne ha en trener som føler så mye for klubben som det han gjør også.

        Kommentar

        • Mats69
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • May 2014
          • 9

          #24
          Full fokus på opprykk fra og med i dag. Hva skal til? Er 100% sikker på at vi ikke hadde rykket ned dersom Tom hadde kommet inn tidligere i høst. Tror også at det nå kan være lurt å ha en med erfaring på "opprykksprosjekt fra OBOS" og som kjenner lagene der. Har tar oss nok ikke til topp 3 i Tippeligaen, men jeg tror han tar oss opp igjen. Ser egentlig ingen realistiske kandidater som er bedre egent. Usikker på om "flere" nye spillere skal inn. Hvem er det som signerer for oss nå som er gode nok/vi har råd til? Jeg håper vi kan få med startelleveren fra i går med samme innsats i 1. halvdel av neste sesong. Utifra sjanser til opprykk vurderer man da sammensetting av spillere/trenere/budsjett til sommeren.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3142

            #25
            Jeg regner vel med at det står mellom Nordli og Ordinas som hovedtrener. Regner også med at Sundgot forsvinner, og at Kippe får rollen som assistent.

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1209

              #26
              Jeg blir mere og mere sikker på at TN ikke er den rette mannen. Bare noen såvidt hinter om dårlig kampledelse de siste 20 minuttene så blir fyren ufin og uspiselig. TN er 57 år og mannens personlighet et desverre satt for all fremtid så forsikringer om at han eventuelt har skjerpet seg osv tror jeg ikke på.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3942

                #27
                Opprinnelig skrevet av G-Man
                Jeg regner vel med at det står mellom Nordli og Ordinas som hovedtrener. Regner også med at Sundgot forsvinner, og at Kippe får rollen som assistent.
                Kippe var med og holdt tale for sponsorene på julefrokosten på Olavsgård i dag. Der ble han presentert som spillerutvikler.
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3142

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                  Kippe var med og holdt tale for sponsorene på julefrokosten på Olavsgård i dag. Der ble han presentert som spillerutvikler.
                  Takk for oppdateringen. Overrasker meg egentlig litt at de konkluderer på noe som helst så raskt etter nedrykket.

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3942

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av G-Man

                    Takk for oppdateringen. Overrasker meg egentlig litt at de konkluderer på noe som helst så raskt etter nedrykket.
                    Det samme tenkte jeg, men det var slik han ble presentert. Det ble vel inngått en avtale da det var snakk om kontraktssituasjonen hans tidligere i høst.
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Robiwan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 603

                      #30
                      Fra LSK-no
                      Vi skal være et LSK byen og Romerike kan identifisere seg med og ønsker å være en del av
                      Jeg ser ikke at man kan ansette #MeToom Nordlie etter denne uttalelsen
                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎