Strømsgodset - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • cetor
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2011
    • 253

    Fy faen Matthew. Utilgivelig

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4304

      Faen ass...

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3323

        Mathew har som vanlig allverdens tid.

        Kommentar

        • Snow
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jul 2019
          • 179

          Hva er det Bakke driver med? Hvor mange bytter har han hatt?

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2864

            Hvorfor henta vi ikke Friday? Jeg fir faen i at han har vært skada
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • Nosferatu
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 672

              Opprinnelig skrevet av bjarmann
              Hvorfor henta vi ikke Friday? Jeg fir faen i at han har vært skada
              Nei, vi hadde nå Thomas, da...
              For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

              Kommentar

              • Wanker
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 632

                Opprinnelig skrevet av knut
                Fred Friday. Fotballinvalid
                Et av kveldens sikreste spill: "Fred Friday scorer mot tidligere lagkamerater"
                Hunter S. Thompson:

                There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4304

                  Godt vi henta Eriksen når vi uansett skal slenge inn Garnås i «Kippe-rollen» de siste minuttene.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9370

                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                    Godt vi henta Eriksen når vi uansett skal slenge inn Garnås i «Kippe-rollen» de siste minuttene.
                    Bakke har en jobb å gjøre, med seg sjøl.

                    Kommentar

                    • BD
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2006
                      • 1385

                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                      Godt vi henta Eriksen når vi uansett skal slenge inn Garnås i «Kippe-rollen» de siste minuttene.
                      Lehne har klippekort. Har vært middelmådig i minst to år sammenhengende nå, men spiller alt. I dag var han dog ikke alene om å være svak.

                      Kommentar

                      • Tjodleif
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2017
                        • 848

                        Dette var meget overraskende. Godset har hatt en ræva oppkjøring, både sportslig og utenomsportslig, LSK meget god.

                        Null defensiv struktur! Ingen enkeltspilleres skyld, her er samspillet fraværende. Slørdahl blir beklageligvis spist opp, så det lukter Garnås mot Viking.

                        Kommentar

                        • Fugggel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2020
                          • 489

                          Dette var forferdelig tynt. Skaper vel knapt en sjanse i åpnet spill, det er fascinerende at man tidvis spiller fantastisk angrepsspill i treningskampene og når serien starter er man hjelpesløse. Ikke noe poeng å nevne enkeltspillere her. Kollektivet i dag er ufattelig svakt, det er så langt unna at jeg er særdeles bekymret for de neste kampene.

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9370

                            Opprinnelig skrevet av Tjodleif

                            Null defensiv struktur! Ingen enkeltspilleres skyld, her er samspillet fraværende. Slørdahl blir beklageligvis spist opp, så det lukter Garnås mot Viking.
                            Uff. Viking skal vel revansjere seg etter RBK og nå TIL.

                            Hva er vel da bedre å møte enn de hjelpeløses hjelper; Lillestrøm Sportsklubb?!

                            Kommentar

                            • Snow
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Jul 2019
                              • 179

                              LSK hadde en bytte i 56 min og en i 90+1
                              Strømsgodset en bytte i 66 min, en 71 min, en 81 min.

                              Hva er det Bakke driver med?

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1211

                                Som fotballspiller gjelder det å gjøre smarte valg i 2 x 45 minutter. LSK har spillere på banen som er altfor dårlige i fotballforståelse og 90 minutter med konsentrasjon. DG er den eneste som får godkjent, ikke fordi han gjør en strålende kamp men fordi han legger ned hva som skal til for å vinne fotbalkamper både i løping og tenking. Ranger kan løpe fort rett frem, det er stort sett det eneste han kan, hadde noen fine offensive bidrag, men hjernen er lagt igjen i garderoben. Kairinien kommer neppe til å bli noen åpenbaring i eliteserien. Garnås bør være tilbake i laget til neste kamp. Dragsnes kan få ett lite pluss for at han i det minste prøvde og balansere kanten med forsvar og angrep. Ogbu spilte seg litt opp utover i kampen men alt i alt ett forsvar som ikke er godt nok.

                                Kommentar

                                • Fotball24/7
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2008
                                  • 263

                                  Meldt oss på i feil divisjon vi da!
                                  Dette er en ball

                                  Kommentar

                                  • Sailor Man
                                    Moderator
                                    • Jun 2007
                                    • 1328

                                    Jævlig skuffende kamp.

                                    Vi viser store svakheter både individuelt og kollektivt og ikke minst mentalt. De beste spillerne våre møtte ikke opp i det hele tatt. Hvor var Åsen og Kairinen? TLO var i beste fall anonym. Han fikk riktignok ikke mye å jobbe med, men med bedre bevegelser kunne han kanskje blitt spilt på oftere.

                                    Forsvarsrekka ble avslørt på det vi frykta på forhånd: dårlig samhandling der godset-spillerne stod mutters aleine flere ganger. Jeg tror de blir bedre i løpet av sesongen. Individuelt er de gode, spesielt Ranger og Ogbu som gjorde mye bra.

                                    Mentalt: vi hadde alle forutsetninger for å gå ut og gutse skikkelig i denne kampen. Vise glød, innsats og vinnervilje. Isteden fikk vi et lag som gikk ut i det slappeste lave presset jeg har sett på lenge, og mer eller mindre inviterte motstanderen inn i 16. Håpløst å være så slappe i en kamp det bør være helt uproblematisk å være motivert til.

                                    For å avslutte positivt: Ranger er steingod offensivt og var det eneste offensive våpenet vi hadde i store deler av kampen. Craninx gjør noen gode redninger, DG gjør en god jobb defensivt og kommer seg til noen farligheter. Mathisen så pigg ut den korte tids han fikk.

                                    Kommentar

                                    • BD
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2006
                                      • 1385

                                      Opprinnelig skrevet av knut

                                      Uff. Viking skal vel revansjere seg etter RBK og nå TIL.

                                      Hva er vel da bedre å møte enn de hjelpeløses hjelper; Lillestrøm Sportsklubb?!
                                      Berisha og Tripic knuser oss alene i den kampen dersom vi ikke hever oss på mirakuløst vis

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4304

                                        Høye skuldre fra første spark på ballen. Åsen må kjøre pep-talk etter et kvarter -- han har nok aldri sett en mer mentalt veik gjeng i sitt liv.

                                        Det er slående å se hvor puslete vi blir med en gang alvoret slår inn. I treningskampene har vi spilt oss ut bakfra på mesterlig vis, spilt av press enkelt og vært intensive i motpresset. I dag var alt dette byttet ut med en total frykt for å gjøre feil. Craninx bruker 40 sekunder på å trekke halve laget inn i 16-meteren for så å jage dem oppover og kælke ballen. Alt vi har øvd på i vinter virket å være kastet på dynga. Hva er det Bakke sa til spillerne i garderoben før kamp egentlig?

                                        Så ble vi også totalt eid av en visstnok fotballinvalid Fred Friday. Tjue klasser over TLO. Vet ikke om jeg orker to sesonger til med denna dvaske typen på topp. Gi meg Braut så fort han en klar, plis.

                                        Kommentar

                                        • Fugggel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2020
                                          • 489

                                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                          Høye skuldre fra første spark på ballen. Åsen må kjøre pep-talk etter et kvarter -- han har nok aldri sett en mer mentalt veik gjeng i sitt liv.

                                          Det er slående å se hvor puslete vi blir med en gang alvoret slår inn. I treningskampene har vi spilt oss ut bakfra på mesterlig vis, spilt av press enkelt og vært intensive i motpresset. I dag var alt dette byttet ut med en total frykt for å gjøre feil. Craninx bruker 40 sekunder på å trekke halve laget inn i 16-meteren for så å jage dem oppover og kælke ballen. Alt vi har øvd på i vinter virket å være kastet på dynga. Hva er det Bakke sa til spillerne i garderoben før kamp egentlig?

                                          Så ble vi også totalt eid av en visstnok fotballinvalid Fred Friday. Tjue klasser over TLO. Vet ikke om jeg orker to sesonger til med denna dvaske typen på topp. Gi meg Braut så fort han en klar, plis.
                                          Fortell meg gjerne hvordan det er mulig å prestere som spiss når du ser hvordan kollektivet presterer? Vi skaper ingen sjanser i åpent spill, lehne får en ball som han burde fått mer ut av, det kommer etter et meget bra gjennomspill. Annet enn det så får han ingen verdens ting å jobbe med.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎