Kamptråd: LSK - Viking, 24.05.21. Kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Snow
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Jul 2019
    • 179

    Opprinnelig skrevet av lsk_rob

    Ser ikke noe problem i å prøve å få igang Helland i noen minutter nå som han er tilbake. Det tok bare noen få minutter så ble både Edh og Braut byttet inn på banen også, det er ikke så verst. Regner definitivt med mer spilletid for Braut neste kamp, han er god til å komme til målsjanser!
    Du prøver vel ikke å få igang en spiller som ikke er i form når man ligger under.

    Kommentar

    • lsk_rob
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2016
      • 139

      Opprinnelig skrevet av Snow

      Du prøver vel ikke å få igang en spiller som ikke er i form når man ligger under.
      Hvem mener du hadde vært bedre å sette innpå på kanten? Sannes? Han har også vært lenge ute med skade.

      Kommentar

      • Sailor Man
        Moderator
        • Jun 2007
        • 1340

        Opprinnelig skrevet av Snow

        Du prøver vel ikke å få igang en spiller som ikke er i form når man ligger under.
        Kommer jo an på spilleren, da. Helland har en x-faktor på dødball, for eksempel, som vi kunne dratt nytte av - selv om han ikke er i form.

        Kommentar

        • Snow
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jul 2019
          • 179

          Opprinnelig skrevet av lsk_rob

          Hvem mener du hadde vært bedre å sette innpå på kanten? Sannes? Han har også vært lenge ute med skade.
          Jeg hadde ikke tatt med Helland i troppen før han var i form. Jeg tenkte ikke på Sannes men ja jeg ville heller ha satt på en talent enn en snart pensjonert ufør spiller som ikke er i form. Hva gjorde Helland de minuttene han var utpå? Ingen ting. Absolutt ingen ting.Det hadde vært bedre å sette inn en talent som hadde fått sine første minutter i eliteserien. Det hadde gitt mening. TLO skulle ha blitt byttet ut mye tidligere med Braut. TLO er på vei ut etter min mening og han kan ta med faren sin Geir Bakke.
          Skulle ønske Tom Nordlie var treneren til LSK.
          Last edited by Snow; 25.05.2021, 12:07.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3150

            Opprinnelig skrevet av Snow
            Skulle ønske Tom Nordlie var treneren til LSK.
            Håper det var ironisk ment. I motsatt fall er det ganske så historieløst.

            Kommentar

            • brune stakkeland
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2012
              • 866

              Brunes har vørt ute i flere måneder og har vel en trenibgsuke bak seg, uansett om vi vil fase inn han som førstevalg eller ikke så er det nok lurt å starte med et par innhopp der og.

              Likeså med Helland.

              Etter å ha fått kampen litt på avstand så puster jeg litt roligere. Hjalp også å se studio åråsen. Hvor de med rette påpeker at når vi først kom oss opp i banen så satt spillet brukbart, problemet var hovedsaklig hvordan vi (ikke) spilte oss ut bakfra. Vi skapte åpninger i viking når de satte høyr press, men vi enten så ikke de mulighetene eller så slo vi pasningene for kort/langt/upresist. Det er så absolutt ikke vits i å kaste alt på båten grunnet en trå start.

              Og som Nordlie påpekte, de feila som skjer i forsvar før måla er så grunnleggende at det bør være lett å gjøre noe med.

              ​​​​​

              Kommentar

              • brune stakkeland
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2012
                • 866

                Opprinnelig skrevet av Snow
                .
                Skulle ønske Tom Nordlie var treneren til LSK.
                Tom er helt kanon som ekspert på sves-TV, men usikker på om jeg vil se han som trener igjen

                Kommentar

                • Fugggel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2020
                  • 489

                  Opprinnelig skrevet av Snow

                  Jeg hadde ikke tatt med Helland i troppen før han var i form. Jeg tenkte ikke på Sannes men ja jeg ville heller ha satt på en talent enn en snart pensjonert ufør spiller som ikke er i form. Hva gjorde Helland de minuttene han var utpå? Ingen ting. Absolutt ingen ting.Det hadde vært bedre å sette inn en talent som hadde fått sine første minutter i eliteserien. Det hadde gitt mening. TLO skulle ha blitt byttet ut mye tidligere med Braut. TLO er på vei ut etter min mening og han kan ta med faren sin Geir Bakke.
                  Skulle ønske Tom Nordlie var treneren til LSK.
                  Hva er det du egentlig mener ? Skal vi ha med spillere i matchtropp før de er i form eller ikke? Det er ganske selvmotsigende at braut skal spille mer og Helland ikke skal spille før han er i form. Da begge har omtrent like lite grunnlag.

                  Du skriver også at man ikke bytter inn spillere som ikke er i form når man trenger mål, hvorfor skulle bakke sette inn på Braut da?

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2123

                    Opprinnelig skrevet av maxpayne

                    Fortell hva Ranger bidro sterkt med i dag? Første målet er 60% Ranger sin feil. Joda han kan løpe fort rett frem og fremstår for publikum med driv og fart men er altfor naiv i spillet forsvarsmessig.
                    Ranger er ikke så verst til å bytte retning heller? To av de gule kortene på motstanderne kom vel etter at han ikke løp rett fram, men faktisk tvert i mot endret retning. Enig i at han er for naiv. Det er knyttet til manglende erfaring på nivået. Det kommer etter hvert. Vi får mye av det samme med Ranger som vi hadde i Melga, men med et større utviklingspotensiale.

                    Uten sammenligning for øvrig, husker de første årene til Trent Alexander Arnold. Mye entusiasme offensivt, men var aldri der når man trengte ham bakover. Det har blitt en del bedre med åra, men fortsatt er det vel liten tvil om at han er bedre framover enn bakover. Moderne fotball krever backer som fyller på offensivt, i mange tilfeller framstår det nesten viktigere enn hva de gjør i eget forsvar.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎