Lillestrøm SK - Odd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2869

    #81
    Deilig å se hvor mye dette betydde for gutta
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3150

      #82
      Bakke så endelig lyset. MHC i mål utstråler en helt annen sikkerhet. Garnås akkurat så god og viktig som jeg visste han ville være, sprer trygghet rundt seg. Ulrik herlig uredd, kommer til å bli stor. Så lenge Bakke fortsetter å la forumet bestemme laget, så kan dette bli riktig bra!

      PS! Åsen også viktig i dag, har ro med ballen, og det er godt å se.

      Kommentar

      • LS89
        Kamptrådkongen
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2013
        • 3324

        #83
        Åsen fremstår som vår klart beste spiller, enorm løpskapasitet, herlig ro med ball, en av få som faktisk kan slå innlegg (!) Vil trekke frem Ogbu også, selv om han fortsatt er fersk på dette nivået og noe uvøren i spillestilen så ser man at dette er en spiller som kan nå langt.

        Moro å se Mathisen også fra start, uredd i spillestilen som vi kan få mye glede av fremover.

        Jeg er fortsatt ikke solgt på Mathew basert på denne sesongen, fortsett for mye feil og virker veik i duellene.

        Så ser vi at Mads og Garnås er selvskrevne på dette laget. Jeg ser ingen grunn til at Craninx skal være vår førstekeeper, ikke fordi han kommer fra Molde og er leiesoldat, men fordi han ikke er bedre enn Mads. Måten spillerne omfavnet Mads i går var rett og slett nydelige bilder!

        Kommentar

        • niko
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2008
          • 444

          #84
          Vurderingen Garnås vs. Slørdahl: kan noe av tanken til Bakke være at Ogbu skal kunne gå på raid fremover (som vi så et par ganger mot Viking), og dermed ønsker vi å kombinere med en rask spiller for å dekke opp bakover? Forøvrig helt enig i at det så vesentlig tryggere ut med Garnås i går.

          Kommentar

          • Hexaphim
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 2737

            #85
            Jeg må si jeg virkelig har fått sansen for Åsen. Selv i kampene hvor spillet hans ikke vær helt på top så har han virket som et skikkelig godt forbilde for de andre gutta.
            "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3352

              #86
              Opprinnelig skrevet av niko
              Vurderingen Garnås vs. Slørdahl: kan noe av tanken til Bakke være at Ogbu skal kunne gå på raid fremover (som vi så et par ganger mot Viking), og dermed ønsker vi å kombinere med en rask spiller for å dekke opp bakover? Forøvrig helt enig i at det så vesentlig tryggere ut med Garnås i går.
              Jeg fryktet at Garnås skulle komme på etterskudd mot Odd som tradisjonelt har raske spisser, men han kom godt fra det. Jeg vurderer Garnås og Slørdahl som ganske like i spillestilen. Begge liker å støte frem i duellene. Garnås er bedre på hodet, men Slørdahl er raskere. At Garnås får fornyet tillit etter gårsdagen er rettferdig.

              En annen ting jeg funderer på etter gårsdagens kamp er i hvilken grad keeperbyttet påvirket forsvaret vårt. På Facebook har enkelte pekt på at MHC dirigerte forsvaret på en god måte. I hvilken grad Craninx gjorde det samme er jeg usikker på, men det ble ingen av de merkelige situasjonene som førte til mål i de første to kampene. Så det hypotetiske spørsmålet blir derfor hvordan Slørdahl ville spilt i går med Mads bak seg.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1212

                #87
                Nå var inngangen til denne kamper ganske annerledes enn de to førse. Her skulle spillerene ut på banen for å ellimenere feil og bruke hodet og det gjør at det ble en noe forsiktig tilnærming fra start. Dette må også bli oppskriften nå i starten av sesongen. Jeg tror Slørdahl ville klart seg godt i går også men man bytter ikke Garnås nå. MHC burde selvsagt blitt valgt som førstekeeper men byttet i går var helt perfekt timing. Ranger fremsto også som den backen han skal være og ikke som en Trond Olsen i fri dressur fritatt for defensive oppgaver. Fortsett sånn!

                Kommentar

                • Langballa
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2014
                  • 321

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av MortenA

                  Jeg fryktet at Garnås skulle komme på etterskudd mot Odd som tradisjonelt har raske spisser, men han kom godt fra det. Jeg vurderer Garnås og Slørdahl som ganske like i spillestilen. Begge liker å støte frem i duellene. Garnås er bedre på hodet, men Slørdahl er raskere. At Garnås får fornyet tillit etter gårsdagen er rettferdig.

                  En annen ting jeg funderer på etter gårsdagens kamp er i hvilken grad keeperbyttet påvirket forsvaret vårt. På Facebook har enkelte pekt på at MHC dirigerte forsvaret på en god måte. I hvilken grad Craninx gjorde det samme er jeg usikker på, men det ble ingen av de merkelige situasjonene som førte til mål i de første to kampene. Så det hypotetiske spørsmålet blir derfor hvordan Slørdahl ville spilt i går med Mads bak seg.
                  Har stått bak målet i begge kampene... en stum og en som aldri holder kjeft! De er som dag og natt, så ingen tvil om hvem som sprer trygghet

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎