LSK - Rosenborg, 25. juni kl. 20

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2309

    Phew. Var sikker på en sur utlikning på overtid. Vi har noe å gå på spillemessig men innsatsen gjorde opp for det idag. Håper det er mulig å komme seg ned og nullstille seg før Bergen.
    Gikk et grøss når de viste Ulriks vridning i reprise. Ufattelig at det gikk bra.
    Edh, hva skal man si??? Har vi enda flere unggutter vi kan pælme innpå?

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2188

      Deilig intervju. https://www.vgtv.no/video/220656/kje...opet_row3_pos1
      Digger disse gutta

      Kommentar

      • Lars Henrik Dahl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2020
        • 2188

        Ikke helt sikker på Edh sin U-landslagsstatus, men Laffen bør jo ha notert seg noe der han satt ved sine av Solbakken på tribunen.

        Kommentar

        • Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 471

          Opprinnelig skrevet av Sailor Man

          Mads er solid, gjør lite tabber og har tydeligvis veldig god kommunikasjon med forsvaret. Det er ikke bare MHC sin fortjeneste, men det er påfallende at han har sluppet inn tre mål på fem kamper, mens Craninx slapp inn seks på sine to.
          Nå har vel hele laget hevet seg betraktelig etter de to første kampene. Så jeg tror den "statistikken" du trekker frem egentlig sier lite. Med Mads virker solid.

          Kommentar

          • Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1353

            Opprinnelig skrevet av Dumbo

            Nå har vel hele laget hevet seg betraktelig etter de to første kampene. Så jeg tror den "statistikken" du trekker frem egentlig sier lite. Med Mads virker solid.
            Joda, men poenget mitt var at jeg tror Mads har bidratt til at kollektivet har fungert bedre, og ikke bare med redninger.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6075

              Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
              Ikke helt sikker på Edh sin U-landslagsstatus, men Laffen bør jo ha notert seg noe der han satt ved sine av Solbakken på tribunen.
              Edh har spilt litt lite på høyt nivå fortsatt. På U21 så er det gode konkurrenter i Cornic og Pedersen på høyrebacken. Edh kan jo spille andre posisjoner, men har ikke vist så mye der enda.

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1220

                La alle andre tro at det var to tidligere rbk spillere sin forjeneste at trønderene tapte. Resten av spillerene til LSK kan alle andre undervurdere for min del.

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3161

                  Mange helter utpå der i dag, men gutta: Ulrik Mathisen!!! OG: ESKIL EDH (beste debut siden...ja gudene vet!!!!!

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3332

                    Noen som savner Lennartsson?

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      Ingen Braut, Ranger eller Svendsen på banen i dag. Vi har fått en skikkelig bra stall og bredde. Tipper det er bra nivå på treningene om dagen.

                      Med unntak av stopperplass!

                      Kommentar

                      • Fugggel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2020
                        • 489

                        Men tenk dere dette laget med en kvalitetstopper til da, herregud. Da kan det virkelig begynne å lukte fugl.

                        Kommentar

                        • Dumbo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2004
                          • 471

                          Opprinnelig skrevet av Fugggel
                          Men tenk dere dette laget med en kvalitetstopper til da, herregud. Da kan det virkelig begynne å lukte fugl.
                          Tom Nordlie mener i Studio Åråsen at laget ble bedre da DG ble byttet inn og Dragsnes flyttet inn som stopper. Poenget hans var å fremheve innsatsen til DG og ikke til forkleinelse for Slørdahl. Men jeg ser ikke bort fra at konstellasjonen som avsluttet kampen også fremover kan være like bra som den som startet den.

                          Kommentar

                          • bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2881

                            Når 2-0 satt der. Kan ikke beskrives med andre ord en ren kjærlighet! Var skjelven i knæra i 10 min etterpå. Takk gutta!!!
                            I år så tar vi alt

                            Kommentar

                            • Fugggel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2020
                              • 489

                              Opprinnelig skrevet av Dumbo

                              Tom Nordlie mener i Studio Åråsen at laget ble bedre da DG ble byttet inn og Dragsnes flyttet inn som stopper. Poenget hans var å fremheve innsatsen til DG og ikke til forkleinelse for Slørdahl. Men jeg ser ikke bort fra at konstellasjonen som avsluttet kampen også fremover kan være like bra som den som startet den.
                              Det snakkes om at en stopper så og si er klar, vet ikke navnet. Men får håpe det er en som kan heve oss og som er kjent med 3 bak. Man er nødt til å bygge videre på det, defensivt er det stort sett solid. Med noen unntak, det er mer med ball jeg er kritisk til spesielt slørdahl. Ingen av de 3 bak som har kvalitet med ball som sin sterkeste side. Det bør man ha når man har 3 bak.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4399

                                Opprinnelig skrevet av Fugggel

                                Det snakkes om at en stopper så og si er klar, vet ikke navnet. Men får håpe det er en som kan heve oss og som er kjent med 3 bak. Man er nødt til å bygge videre på det, defensivt er det stort sett solid. Med noen unntak, det er mer med ball jeg er kritisk til spesielt slørdahl. Ingen av de 3 bak som har kvalitet med ball som sin sterkeste side. Det bør man ha når man har 3 bak.
                                Ogbu er da veldig god med ball? I ES-standard i det minste?

                                Kommentar

                                • Fugggel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2020
                                  • 489

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                  Ogbu er da veldig god med ball? I ES-standard i det minste?
                                  Han er bra med ball, men han har ikke den spisskompetansen jeg etterlyser. Det vil si spille igjennom ledd, finne spillere i gode posisjoner og starte angrep bakfra med presisjon.
                                  Kanskje litt utydelig hva jeg skrev først, men spisskompetanse i pasningsspillet jeg etterlyser.

                                  Kommentar

                                  • Tjodleif
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2017
                                    • 853

                                    "Helland og Åsen 2-0 RBK"

                                    For godt til å være sant. Så godt at fokuset igjen havner på noe annet enn LSK etter en god prestasjon, hehe.

                                    Men dæven steike, jeg gleder meg til å se kampen på nytt og lese forumet i morgen. Helt nydelig på Åråsen i dag, en av mine beste opplevelser her.

                                    Kommentar

                                    • Zindrinho
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2019
                                      • 486

                                      Opprinnelig skrevet av kunden
                                      Edh, hva skal man si??? Har vi enda flere unggutter vi kan pælme innpå?
                                      Vi har vel en viss Baccay på v.back som gjerne kan få litt spilletid for min del, særlig hvis Dragsnes skal inn i midtforsvaret for Slørdahl nå en periode, fikk ikke med meg hvorfor han måtte ut.

                                      Om MHC og superredninger så er han kjapt oppe med arma på en heading nesten midt på målet oppe ved tverrligger, kan være skikkelig vriene å ta når de kommer så fort og man står med arma ut til sida som keepere stort sett gjør.

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5096

                                        Eskil Edh som gråter etter kampslutt. Fy faen, jeg er glad i denne klubben!

                                        Kommentar

                                        • MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3374

                                          Deilig å være tilbake på Åråsen igjen, og enda deiligere når det går som i kveld. Bare å glede seg til fortsettelsen.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎