Brann - Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1408

    Lehne med et godt intervju etter kampen. Vi er ikke så gode i dag. Dårlig balltempo. Poeng på dårlig dag, skal være fornøyd med det. Et steg tilbake fra tidligere.

    Godt å høre at man kaller en spade for en spade, i motsetning til Krogstad sitt virkelighetsfjerne pauseintervju.

    Kommentar

    • fredpet76
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 1222

      Til matchen mot Mjøndalen regner jeg med at Dragsnes er tilbake på venstre, og at Slørdahl og Svendsen blir å se sammen Kaan. Kanskje hvile Aasen også.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3971

        Klart det er lov å vise følelser. Flott at engasjementet er så sterkt! Med en aldri så liten distanse synes jeg fortsatt det er komisk at noen av spillerne blir fratatt absolutt verdi og ikke engang vil kunne gis bort nedover i divisjonene. Det må også være lov å kommentere det.

        Så står jeg fast ved at vi nå faktisk med realisme kan ha trua på at vi kommer til å bli et topplag igjen. Men vi vinner ikke CL. Ikke i år! Glad i dere! Alle som en!!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4425

          Jeg ser gjerne Edh inn på søndag. Fulgte opp fredagen med et godt innhopp i dag

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3174

            Du behøver ikke være dommedagsprofet for å kritisere det Krogstad levererer i denne kampen. Burde være topptent på å vise seg frem når sjansen bød seg, men minnet ubehagelig mye om den spilleren vi en gang sendte til Kisa for å se om de kunne få han i gang.

            Du behøver ikke være dommedagsprofet for å hevde at Ulrik var svak i dag. Elsker fyren, men i dag var det Post Nord nivå.

            Du behøver ikke være dommedagsprofet for å kritisere inngangen til Bakke. Brann var mentalt kjeks, men vi lot de sakte men sikkert få følelsen av at de kunne få med seg noe ved å la de trille ball fremfor å gå i strupen på dem.

            Du behøver ikke være dommedagsprofet for å påpeke at laget med få unntak virket mentalt utladet etter oppvisningen mot bartene.

            Likevel, vår svakeste kamp siden serieåpningen og vi kommer likevel hjem med et poeng. Det er helt greit, men neste gang må det være skjerpings igjen!

            Kommentar

            • Fugggel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2020
              • 491

              Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

              Det er forskjell på å klage på prestasjonen og hevde at Krogstad ikke engang kan gis bort og hevde at Lehne er udugelig og etterlyse innbytte av utilgjenglige spillere.
              Helt enig, det der står ikke jeg for heller.

              Men er det ikke det som er fint med Lsk da, fra himmel til helvette før du rekker å blunke.

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2886

                Mjøn neste. Reiser oss mot bæsjtrøyene. Helt sikker
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3337

                  Edh med strålende innhopp. Bor så mye fotball og fotballforståelse i gutten.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2886

                    Opprinnelig skrevet av Fugggel

                    Helt enig, det der står ikke jeg for heller.

                    Men er det ikke det som er fint med Lsk da, fra himmel til helvette før du rekker å blunke.
                    Finnes det supportere av sportsklubben som ikke er blitt bipolar av å vokse opp med fugla?
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Dumbo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 473

                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                      Mjøn neste. Reiser oss mot bæsjtrøyene. Helt sikker
                      En stor fordel for oss at MIF må spille torsdag og søndag.

                      Kommentar

                      • Fugggel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2020
                        • 491

                        Opprinnelig skrevet av bjarmann

                        Finnes det supportere av sportsklubben som ikke er blitt bipolar av å vokse opp med fugla?
                        Svaret er nei.

                        Kommentar

                        • Sailor Man
                          Moderator
                          • Jun 2007
                          • 1362

                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                          Klart det er lov å vise følelser. Flott at engasjementet er så sterkt! Med en aldri så liten distanse synes jeg fortsatt det er komisk at noen av spillerne blir fratatt absolutt verdi og ikke engang vil kunne gis bort nedover i divisjonene. Det må også være lov å kommentere det.

                          Så står jeg fast ved at vi nå faktisk med realisme kan ha trua på at vi kommer til å bli et topplag igjen. Men vi vinner ikke CL. Ikke i år! Glad i dere! Alle som en!!
                          Det er mye spontant som kommer i kamptrådene, og dette var langt fra den verste jeg har sett. Tror alle her inne forstår at en god del av kommentarene må tas med en god klype salt.

                          Samtidig håper jeg ingen av spillerne er inne og leser her - og det regner jeg med at de ikke er.

                          Kommentar

                          • Sailor Man
                            Moderator
                            • Jun 2007
                            • 1362

                            Opprinnelig skrevet av bjarmann

                            Finnes det supportere av sportsklubben som ikke er blitt bipolar av å vokse opp med fugla?
                            Trodde egentlig jeg bare ble deprimert av det, men nå i det siste viser det seg at det finnes gode perioder også.

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2886

                              Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                              Trodde egentlig jeg bare ble deprimert av det, men nå i det siste viser det seg at det finnes gode perioder også.
                              Som jeg har sagt til alle mine venner som holder med Rosenborg og det er mange. Hadde ikke bytta det mot deres tilværelse. Tenk så kjedelig det er å holde med en klubb som nesten bare vinner. For en deilig følelse det var å gå hjem fra Åråsen på fredag. Hes som faen i gledesrus de ikke nærmer seg ved seriegull engang
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1224

                                Helt grei og jevn bortekamp der poenget varmer mest. Edh imponerer med nok ett godt innhop TS bra. Mathiesen og Ranger må begynne å bruke farten sin defensivt også. Det steget Ranger tar frem før Brann kommer rundt på kanten er totalt unødvendig og dårlig fotballforståelse. Om det ikke er avgjørende i situasjonen så setter det han totalt på etterskudd og svarer med lett jogg inn i egen 16 meter. 5 gule kort på 7 kamper er også helt uholdbart. Skjerpings! Han skal derimot ha ros for fint innlegg på TLO sin scoring. Ellers så er det bare å fortsette å rose hva Garnås har fått til etter nærmest å ha blitt avskiltet av særdeles mange.

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4425

                                  Fikk ikke med meg i farta, men Ranger fikk altså gult kort for å bli meid ned? Sjukt å melde, Moen.

                                  Fem kort på åtte kamper der altså. Blir det toogfemti-plukkopp innen desember på Lars?

                                  Kommentar

                                  • BD
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2006
                                    • 1408

                                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                    Klart det er lov å vise følelser. Flott at engasjementet er så sterkt! Med en aldri så liten distanse synes jeg fortsatt det er komisk at noen av spillerne blir fratatt absolutt verdi og ikke engang vil kunne gis bort nedover i divisjonene. Det må også være lov å kommentere det.
                                    Det er lov! Enig i at min kommentar om at jeg hadde gitt Krogstad bort i morgen gratis hvis det var mulig var teit, men det var også meningen. Regnet med at det var såpass "over the top" at ingen tok den kommentaren, i en kamptråd, seriøst. Med tanke på innsatsen til Krogstad i dag har jeg uansett ingen dårlig samvittighet. Småjoggingen hans utpå der i dag var provoserende. Jeg ville nok likevel ikke skrevet det samme nå, utenfor kampmodus.

                                    Kommentar

                                    • brune stakkeland
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2012
                                      • 885

                                      Opprinnelig skrevet av BD

                                      Det er lov! Enig i at min kommentar om at jeg hadde gitt Krogstad bort i morgen gratis hvis det var mulig var teit, men det var også meningen. Regnet med at det var såpass "over the top" at ingen tok den kommentaren, i en kamptråd, seriøst. Med tanke på innsatsen til Krogstad i dag har jeg uansett ingen dårlig samvittighet. Småjoggingen hans utpå der i dag var provoserende. Jeg ville nok likevel ikke skrevet det samme nå, utenfor kampmodus.
                                      Jeg ble mer oppgitt over hvor uendelig lang tid han brukte med ball. Krogen har jo vært skikkelig god i innhoppa i år, men i dag burde han vært tatt av til pause

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5096

                                        Ett poeng er ok i en bortekamp mot et desperat Brann-lag. Det som bekymrer meg er problemene vi har på defensiv dødball, når Mjøndalen er neste motstander.

                                        Kommentar

                                        • lsk_rob
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Mar 2016
                                          • 139

                                          Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                          Ett poeng er ok i en bortekamp mot et desperat Brann-lag. Det som bekymrer meg er problemene vi har på defensiv dødball, når Mjøndalen er neste motstander.
                                          Enig, på defensiv dødball har vi veldig mye å gå på. Men jeg regner med at det kommer en reaksjon etter gårsdagens kamp som slettes ikke var spesielt bra, så hele klubben ønsker nok å vise seg frem på en mye bedre måte i neste kamp. Kaan er helt sikkert tilbake fra start, og Tobias Svendsen kommer helt sikkert til å få flere minutter enn han fikk idag, vi hevet oss etter de kom inn. Herlig å se Tobias slippe seg løs etter hva han har vært igjennom!

                                          Angående Ranger sitt kort igår, jeg lurer på hva i alle dager dommer gir gult for? Fulstendig skivebom fra dommeren...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎