Lillestrøm SK - Bodø Glimt, søndag kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2117

    #41
    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

    Spill og motspill. Det er B/G som spiller oss dårlige. Om et par år vi vi der vi også.
    Absolutt. Glimt gjorde oss svake , da vi vet vi kan mye bedre enn dette.
    Bare å akseptere dette tapet idag.

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1212

      #42
      Elendig kamp mot ett lag vi burde vært på høyde med på nåværende tidspunkt. B/G det første laget som konsekvent angriper vårt svakeste punkt. Edh gjør rett og slett en svak kamp men det blir ikke særlig mye bedre når han må slite med TS store deler av kampen defensivt. Alt i alt en meget svak prestasjon og i dag er det ingenting som tyder på at vi vil klare topp 6.......

      Kommentar

      • Tjodleif
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2017
        • 850

        #43
        Glimt har vært hele Norges kjæledegge, Norges Leicester og alt det der, men ikke lenger. Fy F for et møkkalag, nøyaktig på linje med Molde i drøying og usportslighet mot slutten. Men det er vel det som skal til for å være et topplag.

        Utrolig synd LSK og Kanarifansen ikke fikk noe ut av de gode prestasjonene.

        (Sett fra RB)

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2869

          #44
          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Elendig kamp mot ett lag vi burde vært på høyde med på nåværende tidspunkt. B/G det første laget som konsekvent angriper vårt svakeste punkt. Edh gjør rett og slett en svak kamp
          Du mener Edh er lagets svakeste punkt? Eller hva mener du?
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • P0P_Corn
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Apr 2004
            • 161

            #45
            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
            Vi tar med oss at selv om B/G er det førende laget i store deler av kampen så holder vi dem for det meste relativt enkelt unna. Ballen spratt ikke vår vei i dag, og gutta virka litt stressa, men synes innsatsen er solid. Glimt er et godt lag, og vi skal ikke grave oss ned etter dette. Vi er på femteplass etter halvspilt sesong. Hadde noen meldt dette før sesongen hadde jeg bare ledd av dem. Komme oss tilbake på vinnersporet mot Haugesund, så skal det bli en fin høst!

            Synes for øvrig denne kommentatoren er litt vel imponert over Glimt. De var best, bevares, men han får det jo til å høres ut som en overkjøring
            Enig i både første og andre avsnitt. Litt udyktighet på nest siste avlevering hos oss for å få til flere farligheter fremover. Positive bidrag fra blant annet Dragsnes på venstre side, men litt uhelsig/udyktig gjør at det ikke blir de største sjansene av det. Synd en del oppspill også går på Braut når vi endrer til to på topp. Tror han burde vært den som lå på offside-grensen. Men artig at de prøver, kan bli et våpen den konstellasjonen med Åsen bak to spisser.

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1212

              #46
              Opprinnelig skrevet av bjarmann

              Du mener Edh er lagets svakeste punkt? Eller hva mener du?
              Vår høyreside med Ranger eller Edh uten DG er lagets suverent svakeste ledd.....
              Last edited by maxpayne; 15.08.2021, 19:45.

              Kommentar

              • Dumbo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2004
                • 467

                #47
                Opprinnelig skrevet av Tjodleif
                Glimt har vært hele Norges kjæledegge, Norges Leicester og alt det der, men ikke lenger. Fy F for et møkkalag, nøyaktig på linje med Molde i drøying og usportslighet mot slutten. Men det er vel det som skal til for å være et topplag.

                Utrolig synd LSK og Kanarifansen ikke fikk noe ut av de gode prestasjonene.

                (Sett fra RB)
                neste gang bør du se kampen på tv eller live.

                Kommentar

                • Tjodleif
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2017
                  • 850

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Dumbo

                  neste gang bør du se kampen på tv eller live.
                  RB er en tribune. Det var kanskje noe røyk i veien.

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2117

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Tjodleif
                    Glimt har vært hele Norges kjæledegge, Norges Leicester og alt det der, men ikke lenger. Fy F for et møkkalag, nøyaktig på linje med Molde i drøying og usportslighet mot slutten. Men det er vel det som skal til for å være et topplag.

                    Utrolig synd LSK og Kanarifansen ikke fikk noe ut av de gode prestasjonene.

                    (Sett fra RB)
                    Enig angående fansen.
                    Men synes ikke Glimt er normalt spesielt usportslige da.
                    De opptrer bare som fleste andre lag ville gjort i samme situasjon .

                    Kommentar

                    • Tjodleif
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2017
                      • 850

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Playboy1

                      Enig angående fansen.
                      Men synes ikke Glimt er normalt spesielt usportslige da.
                      De opptrer bare som fleste andre lag ville gjort i samme situasjon .
                      Det var det som var min tanke også, helt til i dag. Stor enighet på tribunen om Glimts drøying med småskader og tøying og ruging i enhver situasjon etter målet.

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1529

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Tjodleif

                        Det var det som var min tanke også, helt til i dag. Stor enighet på tribunen om Glimts drøying med småskader og tøying og ruging i enhver situasjon etter målet.
                        Det var i så fall helt ubegrunnet.

                        Kommentar

                        • Tjodleif
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2017
                          • 850

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Dole

                          Det var i så fall helt ubegrunnet.
                          Begrunne det gjorde jeg jo nettopp. At opplevelsen er annerledes på TV kan jeg forstå.

                          Kommentar

                          • Kristian
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 690

                            #53
                            Etter LSK-kampen mot Vålerenga i vår er jeg redd at vi er akkurat like usympatiske i slike situasjoner selv.

                            Kommentar

                            • Fugggel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2020
                              • 489

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              Elendig kamp mot ett lag vi burde vært på høyde med på nåværende tidspunkt. B/G det første laget som konsekvent angriper vårt svakeste punkt. Edh gjør rett og slett en svak kamp men det blir ikke særlig mye bedre når han må slite med TS store deler av kampen defensivt. Alt i alt en meget svak prestasjon og i dag er det ingenting som tyder på at vi vil klare topp 6.......
                              Nok en gang så er jeg uenig med deg. Bodø glimt stiller nærmest toppet i dag, de har fått tilbake en del spillere fra skade. Er vel kun høyrekanten hvor de i utgangspunktet ville byttet om Sørli ikke var skadet.
                              Ja, de hadde en kamp på torsdag, men de er såpass godt trent at det ikke synes.

                              Bodø glimt angrep ikke konstant på vår ene side, da må du se kampen på nytt. At du sitter igjen med at Edh er vårt klart svakeste punkt i denne kampen sier mer om din forståelse av spillet. Defensivt spiller vi en ok pluss kamp, det er i det offensive vi ikke evner å 1. spille oss ut 2. skape vedvarende trykk. 3. verne om ballen i lengre perioder. Vi møtte et bra lag som er særs samvittighetsfulle i presset sitt, vi sitter i saksa deres gang på gang. Det er mye av grunnen til at vi ikke leverer enn topp prestasjon.

                              Det er ikke en enkeltspiller som hadde en spesielt dårlig kamp i dag, det er laget som i dag ikke evner å skape gode perioder i kampen.

                              Jeg vil tørre å påstå at ditt syn på denne saken er forutinntatt tatt i betraktning dine gjentatte angrep på våre høyrebacker.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2869

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av maxpayne

                                Vår høyreside med Ranger eller Edh uten DG er lagets suverent svakeste ledd.....
                                Skulle heller fortsatt hatt en killer høyreside med haaken/Rafn og Melga ja
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3324

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                  Elendig kamp mot ett lag vi burde vært på høyde med på nåværende tidspunkt. B/G det første laget som konsekvent angriper vårt svakeste punkt. Edh gjør rett og slett en svak kamp men det blir ikke særlig mye bedre når han må slite med TS store deler av kampen defensivt. Alt i alt en meget svak prestasjon og i dag er det ingenting som tyder på at vi vil klare topp 6.......
                                  Det du bedriver er trolling.

                                  Kommentar

                                  • brune stakkeland
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2012
                                    • 866

                                    #57
                                    Jeg er ikke helt uenig i at venstresiden til glimt begynte å bli veldig skummel litt uti andre. Edh var med offensivt og det ble store rom bak han som ikke ble fanga opp av andre. Ikke nødvendigvis Edh sin feil det.

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1212

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av LS89

                                      Det du bedriver er trolling.
                                      Helt usaklig. Jeg peker bare på det jeg mener er LSK svakeste ledd etter min mening. Det må være lov. Det går ikke på Ranger eller Edh personlig som er helt ok forballspillere men relasjonene på høyrekanten er ikke de beste.

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3150

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                        Skulle heller fortsatt hatt en killer høyreside med haaken/Rafn og Melga ja
                                        Ja, ikke sant? Helt utrolig at det finnes så sveiseblinde mennesker.

                                        Kommentar

                                        • maxpayne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 1212

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Fugggel

                                          Nok en gang så er jeg uenig med deg. Bodø glimt stiller nærmest toppet i dag, de har fått tilbake en del spillere fra skade. Er vel kun høyrekanten hvor de i utgangspunktet ville byttet om Sørli ikke var skadet.
                                          Ja, de hadde en kamp på torsdag, men de er såpass godt trent at det ikke synes.

                                          Bodø glimt angrep ikke konstant på vår ene side, da må du se kampen på nytt. At du sitter igjen med at Edh er vårt klart svakeste punkt i denne kampen sier mer om din forståelse av spillet. Defensivt spiller vi en ok pluss kamp, det er i det offensive vi ikke evner å 1. spille oss ut 2. skape vedvarende trykk. 3. verne om ballen i lengre perioder. Vi møtte et bra lag som er særs samvittighetsfulle i presset sitt, vi sitter i saksa deres gang på gang. Det er mye av grunnen til at vi ikke leverer enn topp prestasjon.

                                          Det er ikke en enkeltspiller som hadde en spesielt dårlig kamp i dag, det er laget som i dag ikke evner å skape gode perioder i kampen.

                                          Jeg vil tørre å påstå at ditt syn på denne saken er forutinntatt tatt i betraktning dine gjentatte angrep på våre høyrebacker.
                                          Det er bare sprøyt fra ende til annen. Se førsteomgangen igjen så ser du lett hvor LSK største problem var. Edh ble alfor høy og brei i førsteomgang men B/G klarte ikke å utnytte det. Konkuransen er for svak på høyrebacksiden bak selv om Ranger og Edh selvsagt forsvarer en plass på laget nå og har fremtiden foran seg, så betyr ikke det at vi ikke trenger noen med mere rutine i kamper som i dag. Nå er det selvsagst ikke håpløst defensivt men det skulle bare mangle med så mange LSK spillere bak ballen og med en solid treer og Dragsnes bak så er det ikke så ille men jeg mener at DG må spille i slike kamper.
                                          Last edited by maxpayne; 15.08.2021, 21:34.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎