Kamptråd: LSK – KBK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4284

    #61
    Opprinnelig skrevet av G-Man

    Å som jeg gruer meg til de håpløse reporterne på TV2 skal begynne å radbrekke norsk fotball igjen. Sikkert de som er uenige med meg, men jeg mener Eurosport har gjort en kjempejobb med norsk fotball, inkludert OBOS-ligaen. På TV2 er det ikke en eneste såkalt journalist jeg orker å høre på, de er gjennomgående fjasete, tabloide, selvopptatte og på et faglig bunnivå.
    Nei, jeg er helt enig. Finner heller en engelsk stream enn å høre på Alsaker/Mathisen når landslaget spiller. For en totalt tullete duo. Mathisen er spesielt en udugelig klovn, men Alsakers ekstreme elsk for alt av Liverpool-spillere er også jævla slitsomt. Kommer til å bli uutholdelig når vi møter VAN DIJK og Nederland om en måneds tid. Og da har jeg ikke en gang nevnt Kasper Skrikestad. Grøss og gru! Skulle ønske de heller bare kunne beholdt Premier League og holdt seg unna Eliteserien – engelsk fotball har uansett mistet all sjarm for lenge siden.

    Eurosport har ikke vært feilfrie, men jeg koste meg faktisk med sendingene deres da vi var i OBOS. Utrolig bra at de har klart å gjøre OBOS bedre som produkt – det er vi alle tjent med.

    Og før jeg får smekk på lanken av mod, så beklager jeg avsporingen.

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9365

      #62
      De to siste innleggene er 100%; for oss supportere.

      Men for Sportsklubben er det bedre med kommersiell rikskringkaster som skal selge produktet sitt enn en faglig sterk "nisje-kanal".

      Når TV2 horer ut Eliteserien, så kan den jo finne på å bli populær igjen. Blant vanlige folk og da også sponsorer.

      ​​​​​​

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #63
        Moderatormelding:

        Dette er en kamptråd, folkens. Finn en egnet tråd til andre diskusjoner, eller lag en ny.

        Stray Cat
        Moderator
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎