LSK - Haugesund 24. april kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • OlaG
    Oversetterdrone
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 890

    #61
    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

    Svesengen var inne på akkurat det samme i går etter kampen. I stedet for en tidlig skåring og et lite ras utover kampen som mot Jerv, vil kampen i går forhåpentligvis være en wake up call for de aller fleste av spillerne om at dette var alt, alt for dårlig. Mot de bedre laga, må prestasjonen økes med 100 prosent, minst. Den erkjennelsen tror Svesengen og håper jeg spillerne nå har gjort seg, etter gårsdagens nestenulykke.
    Mot de beste lagene kommer gjerne den skjerpingen automatisk, og det samme gjelder derby uavhengig av tabell og form. Hvis vi skal være et topplag er mot de antatt svakere lagene vi må passe på å ikke falle ned mentalt.

    En annen ting som bekymrer meg litt er at vi ikke ser ut til å takle det så godt når motstander legger seg dypt og avventer. Det blir veldig avventende rulling frem og tilbake uten noen konstruktive initiativ som gjør det mulig for den som har ballen å gjøre noe annet.
    Vi var helt tydelig heller ikke forberedt da Haugesund gikk ut høyt og intensivt etter pause. Vi hadde flaks som ikke ble tatt på senga og havna under der.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2124

      #62
      Opprinnelig skrevet av Ole68
      Kampen i går ble så dårlig som jeg fryktet. Alle forventet overkjøring av bunnlaget, og det er alltid et vanskelig utgangspunkt. Nivået på pasningspill var store deler av kampen på 2019-nivå, og det var frusterende å se på i 87 minutter. Heldigvis har vi en god keeper, og en backrekke som fungerer ganske bra.

      Men hva er poenget med å kaste bort dødballsjanser med korte cornere som nesten alltid renner ut i ingenting? Har irritert meg lenge over at vi skal ha to mann ved cornerflagget særlig når vi har flere store, spenstige karer som kan krige inn en godt slått corner. Jeg vet vi har hatt ganske god uttelling på dødballmål i år, men den kunne vært enda bedre om vi hadde sluttet med å tulle bort mulighetene ved å ta korte cornere.

      Gledelig med 3 poeng og tabelltopp.
      Forsåvidt enig angående korte cornere, selv om eneste farligheten med nikken til Åsen , kom etter kort corner.Men vi må da la noen andre enn Ibrahimij ta disse. Han får jo ikke til å løfte cornerne.
      Last edited by Playboy1; 26.04.2022, 18:19.

      Kommentar

      • BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1397

        #63
        Vår beste selvskapte målsjanse i går kom etter kort corner og vi har scoret på det tidligere i år. Skivebom.

        Kommentar

        • Oldtimer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2011
          • 316

          #64
          Finnes det ikke kamptråd til kveldens kamp?
          trodde intr ville være stor etter årets begynnelse!

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2882

            #65
            Opprinnelig skrevet av Oldtimer
            Finnes det ikke kamptråd til kveldens kamp?
            trodde intr ville være stor etter årets begynnelse!
            Done

            Kommentar

            • Sailor Man
              Moderator
              • Jun 2007
              • 1340

              #66
              Opprinnelig skrevet av Oldtimer
              Finnes det ikke kamptråd til kveldens kamp?
              trodde intr ville være stor etter årets begynnelse!
              Hvem som helst kan opprette kamptråd når man føler det er på tide.

              Kommentar

              • Oldtimer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2011
                • 316

                #67
                Takk for tilliten, men det må nok yngre krefter til!

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎