Derby - LSK vs vif - onsdag, 25. mai 2022, kl. 20:00, Åråsen stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1328

    #61
    Fantastisk stemning på stadion i dag. Jeg satt på RB for første gang på sikkert ti år, og det var et voldsomt trøkk hele veien. Store deler av kortsida og motsatt langside var også med og bidro. 10/10, strålende innsats på tribunen!

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3323

      #62
      Tidenes stoppertrio, med en enorm keeper. Dette laget kan gå hele veien. Helt sjuk den jobben Geir og Petter har gjort.
      Vi skal ikke lenger enn to år tilbake i tid da vi tapte 0-1 hjemme mot Stjørdals Blink. For en reise!

      Kommentar

      • bema0806
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2011
        • 521

        #63
        Nesten så man får tårer i øyekroken av hvor utrolig stabilt dette LSK-laget er! Og at vi enda ikke har sett toppnivået til laget.. det her.. det er bare utrolig skremmende hvor stabile vi har vært til nå

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2864

          #64
          Helt ærlig folkens. Hvem kan slå dette laget? Hvem!? Vi er fuckings best i Norge! Innse det! Innsatsen som legges ned av hver spiller er vanvittig! Jeg sto og grein i 2 omgang. Det er 2 år siden vi snakka om nedrykk til 2 div etter halvspilt sesong i obos. Vi er landets beste lag! The one to beat! Vi er Lillestrøm SK! Ingen bryter gjennom det forsvaret der! Og vi har minst en ny Bjarmann på dødball. Det er lov til å drømme folkens!!!!!!
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4303

            #65
            – Jeg bryr meg hverken om dere i media eller publikum. Da ville Vålerenga aldri fått til noe. Jeg kommer til å stå i strategien, og vet at jeg har ledelsen i ryggen på det frem til jeg eventuelt er borte, sier Fagermo til VG.

            For en astronomisk kødd han er! Måtte han ha styrets fulle tillit i alle år

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5914

              #66
              For en dag! For en kveld! Og hvor mange år har vi ventet på en sesong som denne. Jeg klarer ikke å lande.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • Aderyn
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Dec 2020
                • 133

                #67
                Må gi litt honnør til fugla tifo også, vakker tifo

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 3954

                  #68
                  - Det er latterlig det han sier. At Lillestrøm bare er dødball er løgn. De har alt Vålerenga ikke har. Karakterer, folk som møter opp, innstilling, typer i ulike roller, hvordan laget ligger i ulike formasjoner. Det Lillestrøm-laget her er virkelig godt! I stedet burde han gå bort til Geir Bakke og spørre om tips. Vær så snill, litt mer respekt overfor de som kan dette veldig mye bedre enn deg selv, raser Gauseth.

                  Nettavisen skulle konfrontere Fagermo med Gauseths utbrudd etter kampen, men treneren nektet å stille opp i intervju.



                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2288

                    #69
                    Et bittelite skår i gleden (hva faen tenker man på når man gjør sånt!? Kunne ha truffet Åsen)
                    KUNNE GÅTT GALT: En flaske ble kastet inn på banen - rett over hodet på spillerne. Det reageres fra begge lags leire etter hendelsen. Video: Discovery + /…

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3146

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av kunden
                      Et bittelite skår i gleden (hva faen tenker man på når man gjør sånt!? Kunne ha truffet Åsen)
                      https://www.dagbladet.no/video/reage...otisk/FMWPSHwA
                      Antall idioter på vår side blir heldigvis mindre og mindre for hvert år, men enkelte amøber er det tydeligvis fortsatt. Håper på internjustis her, mange vet nok hvem det er.

                      Kommentar

                      • BD
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2006
                        • 1385

                        #71
                        Mads forteller på lsk.no at mynter og flere spritflasker ble kastet mot han fra klanen. Uansett håpløst av han som kaster på videoen, selvfølgelig. Utesteng alle som har kastet ting på banen, både blå og gule!

                        Kommentar

                        • 7innbyttere
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • May 2022
                          • 1

                          #72
                          Hei. Det er gøy å følge Lillestrøm i år. Dette har dere fortjent. Fantastisk stemning på stadion og dedikerte supportere. Imponerende den snuoperasjonen klubben har fått til. Blir spennende å følge dere resten av sesongen.

                          -Start fan, Kristiansand-

                          Kommentar

                          • plantemiddel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2012
                            • 801

                            #73
                            VIF-treneren vil sikkert nekte for at han jobbet hardt for å komme i dialog med LSK om den ledige jobben som LSK-trener i 2019 også. RB-sporten vet at han gjorde det, men at LSK aldri ønsket å snakke med ham. På Åråsen jobbet de istedenfor å få Geir Bakke inn som trener, og det skal alle i og rundt Åråsen-klubben være glad for.

                            Norges råeste derby anno 2022 er også historien om en klubb og en by som lever ut drømmen i det virkelige liv. Mens treneren til motstanderen både fornekter sannheten og beskriver noe ingen ser.


                            Herlig kommentar fra rb i dag

                            Kommentar

                            • maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1211

                              #74
                              Det er bare tull det DEF sier men nå er han tross alt trener for ett lag som kun kan spille på plast og jobben hans er å forsvare laget. La han holde på med sitt. Kombinasjonen DEF - JJ har klare likhetstrekk mellom Nordlie - Fjørtoft perioden i LSK og skuta fra Oslo øst er på vei til..........

                              forøvrig er min mening om trenere som klager på dødball mål i mot heller bør kjempe for en regelendring som sier at cornere må slås direkte på en touch over midten, helst tilbake til keeper. før ett nytt angrep kan starte.
                              Last edited by maxpayne; 27.05.2022, 09:21.

                              Kommentar

                              • Sailor Man
                                Moderator
                                • Jun 2007
                                • 1328

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                Det er bare tull det DEF sier men nå er han tross alt trener for ett lag som kun kan spille på plast og jobben hans er å forsvare laget. La han holde på med sitt. Kombinasjonen DEF - JJ har klare likhetstrekk mellom Nordlie - Fjørtoft perioden i LSK og skuta fra Oslo øst er på vei til..........

                                forøvrig er min mening om trenere som klager på dødball mål i mot heller bør kjempe for en regelendring som sier at cornere må slås direkte på en touch over midten, helst tilbake til keeper. før ett nytt angrep kan starte.
                                Retorikken minner mer om Henning Berg-tida, spør du meg. Da var vi som regel gode når vi tapte og hadde masse å gå på de få gangene vi vant..

                                Uansett er dette bare et forsøk på å snakke laget opp til å være bedre enn det er, og dermed å snakke ham selv opp til å være enn god trener som bare har uflaks.

                                For min del er det mye deiligere å se sutringa over at vi spiller fotball som slår dem, snarere enn å spille på den måten Fagermo vil, enn at de hadde godtatt å tape for et bedre lag. Noe som var tydelig for alle, muligens med unntak av Dønnum som jeg tror det meste er utydelig for.

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3954

                                  #76
                                  Jeg synes ikke det Fagermo sier ligner på noe som helst. Eller for å si det på en annen måte: det ligner ikke grisen!

                                  Det eneste han oppnår ved å fortsette å påstå at jorda er flat, er at han mister enda mer respekt. Om det nå er mulig. Hvis han minner meg om noe, må det være en viss ekspresident i et stort land i vest...

                                  Fagermo beviser med sine uttalelser at han er svært umoden og at han er veldig utdatert som fotballtrener, men enda mer som leder.

                                  Skulle tro han var ansatt som leder i klanen og ikke som trener!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2043

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                    Jeg synes ikke det Fagermo sier ligner på noe som helst. Eller for å si det på en annen måte: det ligner ikke grisen!

                                    Det eneste han oppnår ved å fortsette å påstå at jorda er flat, er at han mister enda mer respekt. Om det nå er mulig. Hvis han minner meg om noe, må det være en viss ekspresident i et stort land i vest...

                                    Fagermo beviser med sine uttalelser at han er svært umoden og at han er veldig utdatert som fotballtrener, men enda mer som leder.

                                    Skulle tro han var ansatt som leder i klanen og ikke som trener!
                                    Nils Arne Eggen var i sin tid en mester til å sørge for at media fokuserte på alt annet enn RBK når de en gang i blant tapte. Husker selv tilbake fra en kamp på Åråsen hvor RBK tapte, og eneste avisene skrev om var at LSK supporterne hadde slengt noen meldinger til benken til RBK. Det er selvfølgelig enklere å omskrive historien når det ikke trengs så ofte. Når DEF prater på den måten tror jeg det er et bevisst forsøk på å slippe å prate om egne resultater. At han ikke slipper unna med det - Kudos til Eurosport

                                    Kommentar

                                    • Tvilling
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 1462

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                                      Nils Arne Eggen var i sin tid en mester til å sørge for at media fokuserte på alt annet enn RBK når de en gang i blant tapte. Husker selv tilbake fra en kamp på Åråsen hvor RBK tapte, og eneste avisene skrev om var at LSK supporterne hadde slengt noen meldinger til benken til RBK. Det er selvfølgelig enklere å omskrive historien når det ikke trengs så ofte. Når DEF prater på den måten tror jeg det er et bevisst forsøk på å slippe å prate om egne resultater. At han ikke slipper unna med det - Kudos til Eurosport
                                      Isnes fra Kåffa sa det så enkelt og klart. Noe sånt som .. DEF kunne ha sagt mye mer, og burde ha sagt mer... Det han burde var å vise LSK mer respekt, det de leverte var bunnsolid.

                                      Og apropos respekt, og en mye viktigere trener enn DEF;
                                      - Bakke brukte ordet respekt etter kampen - og det var om neste motstander .. og det de var gode på...

                                      Det er bare så herlig at vi har den/de trener/e som vi har!!
                                      Og ny kamp om kun 2 dager.. og med visshet om at vi kan helt og holdent heller kan ha fokus videre på Norges beste trener - og f.t Norges beste lag !!!

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13244

                                        #79
                                        Dødball handler om spillemessig dominans. Søpla fikk skarve 2 cornere fordi de knapt klarte å komme til sjanser. Da skårer du rett og slett ikke på dødball uansett hvor mye du har lyst. Får du 10 cornere mot et gjeng med demoraliserte nervebunter bør det bli uttelling.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎