Lillestrøm Sportsklubb - Bart BK, søndag, 19. juni 2022, kl. 18:00, Åråsen stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 801

    #21
    Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

    Ikke glem kanarikaféen, den er kanskje best. Eller studio åråsen
    Og selvfølgelig 33 timer med Svesengen og Mesfin da

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3146

      #22
      Opprinnelig skrevet av maxpayne
      Bohinen er virkelig en LSK elsker, enga har langt flere begavede spillere enn LSK, hvor mange forteller han ikke. Melder også at ingen i vår førsteelver hadde fått plass i Molde eller B/G. Det er sjeldent jeg reagerer på fotballeksperter i studiosendinger men ukene med Bohinen i studio har vist hvorfor han sitter der han gjør og ikke på en trenerbenk.
      Godt vi har Gauseth, kjenner at all tidligere motvilje har forsvunnet som dugg for sola i takt med hans gjentatte hylling av LSK. (Skader heller ikke at han konsekvent slakter slumsøstrene...)

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3146

        #23
        2-0 scoringen vår symboliserer alt som er så bra med LSK i år. Se på Garnås, han blir både holdt og dyttet, men den ballen skal bare i mål, koste hva det koste vil. Uten det minste hensyn til egen helse klarer han i liggende posisjon å få ballen videre til Vetle. Dragsnes er kald nok / instinktiv nok / selvsikker nok (stryk det som ikke passer) til å bruke en touch og så helt uten forvarsel kjøre et helspark som lurer absolutt alle. Det er intet mindre enn magisk!!!

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4303

          #24
          – Vi er et tog i høy fart nå. Vi skal fortsette å kjøre over alt.

          Synd det ble trukket i nødbremsen allerede ved passering stasjonsbyen da, Sæter.

          Koser meg godt med denne artikkelen nå. Holdt i 41 minutter før det ble raserianfall og hærverk fra denne selvoppblåste fjotten.

          https://www.eurosport.no/fotball/eli...05/story.shtml
          Last edited by Kanarivogel89; 21.06.2022, 08:39.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3347

            #25
            Opprinnelig skrevet av maxpayne
            Bohinen er virkelig en LSK elsker, enga har langt flere begavede spillere enn LSK, hvor mange forteller han ikke. Melder også at ingen i vår førsteelver hadde fått plass i Molde eller B/G. Det er sjeldent jeg reagerer på fotballeksperter i studiosendinger men ukene med Bohinen i studio har vist hvorfor han sitter der han gjør og ikke på en trenerbenk.
            Lenge siden jeg har tatt norske fotballeksperter seriøst. De er greie å lytte til for å få noen innspill, men noen profeter som virkelig vet hva de snakker om er de ikke. Vedr. spillere i Molde eller B/G, så er det mulig han har rett men det er det bare å drite i. Bakke har bygget et kollektiv som gjør at vi kan flytte på Edh og Dragsnes, sette inn Ranger, samtgjøre bytter underveis uten at kvaliteten i laget forringes.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2870

              #26
              Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
              – Vi er et tog i høy fart nå. Vi skal fortsette å kjøre over alt.

              Synd det ble trukket i nødbremsen allerede ved passering stasjonsbyen da, Sæter.

              Koser meg godt med denne artikkelen nå. Holdt i 41 minutter før det ble raserianfall og hærverk fra denne selvoppblåste fjotten.

              https://www.eurosport.no/fotball/eli...05/story.shtml
              Takk for link. Jeg skrattlo flere ganger. Dette forlenget livet mitt med minst ei uke.

              Ole Sæter - For en oppblåst fjott av en klovn!

              Kommentar

              • Dotse
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • May 2022
                • 9

                #27
                Har sett store deler av kampen i gjen. Rekdal m/flere påstår at RBK var gode (faktisk veldig gode) første 20. Da må jeg si lista ligger lavt.

                Kommentar

                • niko
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2008
                  • 440

                  #28
                  LSK, Pål Andre Helland | Starter for LSK igjen: – Har bare tapt én cupkamp jeg har startet siden 2006
                  Pål-André Helland er tilbake i startoppstillingen for LSK i cupkampen mot Junkeren. Det ser trønderen fram til. Han trives godt i cupkamper.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎