Strømsgodset - Lillestrøm SK, Marienlyst søndag 26. juni kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2043

    #81
    En jeg synes har hatt en nedadgående kurve er Adams. Nå ligner han på Gøran Sørloth som møtende spiss (kanonsterk), men totalt ufarlig foran mål. Sentrer aldri i situasjoner hvor han helt åpenbart burde. Avslutningene svake. Slitt med arbeidsforholdene når laget rundt spiller dårligere, men valgene hans er et økende problem.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4303

      #82
      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

      Fikk vi et mål jeg ikke fikk med meg?
      Haha, har du sett! Retta nå

      Kommentar

      • BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1385

        #83
        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
        En jeg synes har hatt en nedadgående kurve er Adams. Nå ligner han på Gøran Sørloth som møtende spiss (kanonsterk), men totalt ufarlig foran mål. Sentrer aldri i situasjoner hvor han helt åpenbart burde. Avslutningene svake. Slitt med arbeidsforholdene når laget rundt spiller dårligere, men valgene hans er et økende problem.
        Selv om avgjørelsen om å ikke sentre i situasjonen før pause var så håpløs at det burde ført til benking i pausen i dagens kamp, synes jeg det er strengt å si at han "aldri sentrer når han åpenbart burde". Usikker på om han eller Holmbert bør starte neste, mulig begge hadde hatt godt av et bytte nå.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2288

          #84
          Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
          En jeg synes har hatt en nedadgående kurve er Adams. Nå ligner han på Gøran Sørloth som møtende spiss (kanonsterk), men totalt ufarlig foran mål. Sentrer aldri i situasjoner hvor han helt åpenbart burde. Avslutningene svake. Slitt med arbeidsforholdene når laget rundt spiller dårligere, men valgene hans er et økende problem.
          Milevis bedre enn Holmbert så langt. Og mye mer bevegelig og uforutsigbar. Binder også opp flere stoppere. Tre stk mot enga bla.
          Motstanderlagene legger opp taktikk etter vår spillerstil og ødelegger relasjonene vi har inarbeidet. Uvant, men det må vi bli vant med. Da blir han ganske alene på topp.

          Ikke umulig Holmbert starter på onsdag. Mot KBK er nok Adams tilbake i startoppstillinga

          Er mer spent på hvordan mannskapet takler den lille nedturen som måtte komme før eller siden.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3954

            #85
            Det vil være ganske uventet og ikke så lite oppsiktsvekken om et tap skulle føre til at laget og klubben mister selvtilliten og trua på alt det flotte som er bygd opp de siste par åra. Tror vi snart er tilbake på vinnersporet, selv om vi ikke kan forvente at vi skal vinne serien allerede i år. Vi har hatt en fantastisk flyt som før eller siden måtte få seg en liten knekk. Før sesongen tenkte jeg at jeg ville være fornøyd med topp 6. Etter denne starten har jeg tenkt at vi kan klare medalje. Tenker vi sier topp 4, for å være litt realistisk.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2288

              #86
              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Det vil være ganske uventet og ikke så lite oppsiktsvekken om et tap skulle føre til at laget og klubben mister selvtilliten og trua på alt det flotte som er bygd opp de siste par åra.
              Jeg mente at ikke at vi går til grunne, men at vi kan se en downperiode. Vi får en en del kjipe hverdagslige bortekamper og i og med at vårt ugjennomtrengelige forsvar og selvtillit fikk seg en knekk så kan det fort være det som bikker resultatene mot oss. Tidligere har vi kommet tilbake der vi har ligget under eller snudd uavgjort til seier. Det er de små detaljer.
              Skal ikke male fanden på veggen. Vi leder serien fortsatt og molde skal ut i en vanskelig bortekamp mot Kamma de også.

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3146

                #87
                Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                En jeg synes har hatt en nedadgående kurve er Adams. Nå ligner han på Gøran Sørloth som møtende spiss (kanonsterk), men totalt ufarlig foran mål. Sentrer aldri i situasjoner hvor han helt åpenbart burde. Avslutningene svake. Slitt med arbeidsforholdene når laget rundt spiller dårligere, men valgene hans er et økende problem.
                100% enig. Forventer at klippekortet inndras nå, og at Holmbert får en reell sjanse.

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎