Kristiansund - LSK 3. juli kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1328

    Kamptråd Kristiansund - LSK 3. juli kl. 18

    Serietopp mot tabelljumbo, mestscorende mot minstscorende. En klubb i medgang, mot en som møter motgang for første gang på årevis.

    På tross av det, har jeg ikke noen god magefølelse for denne kampen. Fugla kommer fra en dårlig bortekamp mot godset og en, for det meste, dårlig hjemmekamp mot Aafk. I tillegg er Åsen suspendert.

    Statusen på Helland og Slørdahl som gikk av mot Aafk er jeg usikker på, men utover Åsen er det ingen bekreftede skader (som jeg kommer på). Derimot er ikke Knudsen med, siden han ikke har klart å bestemme seg om han skal spille for fugla et år til eller ei.

    Sannsynlig lag:

    Mads
    Garnås - Ogbu - Pettersson
    Edh - Kairinen - Mathew - Dragsnes
    Ibrahimaj - Fridjonsson - Helland

    Helland er riktignok usikker, så det kan legge til rette for at forumfavoritten Tobias Svendsen får en start.
  • Tjodleif
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2017
    • 848

    #2
    Det at Svendsen ikke spilte et eneste sekund mot Aafk tyder jo på at ett eller annet ikke er som det skal. Var det noe lyskegreier på ham? Håper han har det bra og at det ikke noe tilbakefall mentalt.

    Tror alle ønsker å se ham mot Kristiansund!

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2288

      #3
      Dette blir høyst sannsynlig en kamp der vi vil avvente og la KBK ha ball. Derfor mener jeg det passer best med Adams på topp. Tror ikke ensom spiss passer Holmbert så bra. 442 med en makker der han har en å duellere sammen med tror jeg passer han bedre. Adams er en type som klarer å finne på ting på egenhånd. Mer bevegelig og går på løp.

      Kommentar

      • Zindrinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2019
        • 455

        #4
        Opprinnelig skrevet av Sailor Man
        Derimot er ikke Knudsen med, siden han ikke har klart å bestemme seg om han skal spille for fugla et år til eller ei.
        Noen som vet hva ståa er? Trener Knudsen fortsatt med laget eller er han "opptatt med andre ting (les: på vei bort)"?
        Fortsatt 31 dager og 6 kamper til vinduet åpner og vi kan hente erstatter inn. Ulrik Mathisen går kanskje under talentlån-ordninga og kan hentes hjem "på dagen" eller?
        Syns det passer j**** dårlig å miste Knudsen nå, syns vi virker veldig avhengige av ham og rollen han spiller.

        Kommentar

        • fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1211

          #5
          Mads
          Røsler - Ogbu - Pettersson
          Ranger - Kairinen - Mathew - Dragsnes
          Ibrahimaj - Fridjonsson - Edh

          Vi må ha en backup på midten, derfor Holst på benken. Helland var ikke i form sist, og i denne matchen trenger vi en som kan løpe mye. Edh kan trekke innover og gi plass til Dragsnes. Røsler fortjener muligheten nå, selv om det er drøyt å sette ut Garnås etter kun èn svak match. Fridjonsson fortjener en ny muliget. Svendsen er langt unna en startelver.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3954

            #6
            Opprinnelig skrevet av Zindrinho

            Noen som vet hva ståa er? Trener Knudsen fortsatt med laget eller er han "opptatt med andre ting (les: på vei bort)"?
            Fortsatt 31 dager og 6 kamper til vinduet åpner og vi kan hente erstatter inn. Ulrik Mathisen går kanskje under talentlån-ordninga og kan hentes hjem "på dagen" eller?
            Syns det passer j**** dårlig å miste Knudsen nå, syns vi virker veldig avhengige av ham og rollen han spiller.
            Knudsen trener med laget. Han sier at han må tenke på hva som er best for ham selv, men også at han ikke har tatt noen avgjørelse. Virker som muligheter for at han fortsetter hos oss. Tror intervjuet ligger sist i nyhetstråden for juni.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3146

              #7
              Opprinnelig skrevet av kunden
              Dette blir høyst sannsynlig en kamp der vi vil avvente og la KBK ha ball. Derfor mener jeg det passer best med Adams på topp. Tror ikke ensom spiss passer Holmbert så bra. 442 med en makker der han har en å duellere sammen med tror jeg passer han bedre. Adams er en type som klarer å finne på ting på egenhånd. Mer bevegelig og går på løp.
              Håper og tror det blir lite av at vi avventer. Om vi ikke kan styre mot et OBOS-lag er formsvikten større enn jeg vil like å se. Jeg tror KBK kommer til å ligge ganske lavt mye av kampen, siden de er så sårbare defensivt. Det er et kampbilde som passer Holmbert kangt bedre enn Adams (med mindre sistnevnte plutselig har innsett at fotball er et lagspill).

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2043

                #8
                Opprinnelig skrevet av fredpet76
                Mads
                Røsler - Ogbu - Pettersson
                Ranger - Kairinen - Mathew - Dragsnes
                Ibrahimaj - Fridjonsson - Edh

                Vi må ha en backup på midten, derfor Holst på benken. Helland var ikke i form sist, og i denne matchen trenger vi en som kan løpe mye. Edh kan trekke innover og gi plass til Dragsnes. Røsler fortjener muligheten nå, selv om det er drøyt å sette ut Garnås etter kun èn svak match. Fridjonsson fortjener en ny muliget. Svendsen er langt unna en startelver.
                Troppen som virket så sterk for ikke så veldig lenge siden framstår plutselig som litt tynn. Synes elveren er veldig vanskelig å spå denne gangen, og det er ikke en god ting. Tipper at vi prøver 3-5-2 i Åsens fravær, men kan også bli den vante 3-4-3. Kampen mot KBK handler om dueller, tviler på at Garnås benkes. Hvis Petterson fortsatt er ute blir venstresiden vår fryktelig tynn.

                Smultringen
                Garnås-Ogbu-Petterson (alt Dragen)
                Ranger-Kairinnen-Matthew-Holst/Edh/Svendsen-Dragsnes (alt Edh)
                Ibrahimaj-Akkor

                Tror Adams spiller, men Holmbert nærmer seg. Tror ikke de to starter på topp sammen, med mindre Petterson fortsatt er ute og man velger å trekke Ibra ned som indreløper. I en 3-4-3 støtter jeg fredpets forslag, bortsett fra midtspiss hvor jeg fortsatt tror på Adams som førstevalg. Svendsen virker veldig langt unna den sprudlende driblefanten han har vært, skjønner ikke helt hva som skjer.

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2043

                  #9
                  RB har en sak om at det er usikkert hvordan man kommer til KBK. Hvis SAS går i streik må man ta bussen med avreise i dag. Neppe noen fordel med en lang busstur i beina.

                  Edit: Ser ut til at den løser seg i hvert fall, meklingsfristen utsatt til mandag.

                  Kommentar

                  • Sailor Man
                    Moderator
                    • Jun 2007
                    • 1328

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                    Troppen som virket så sterk for ikke så veldig lenge siden framstår plutselig som litt tynn. Synes elveren er veldig vanskelig å spå denne gangen, og det er ikke en god ting. Tipper at vi prøver 3-5-2 i Åsens fravær, men kan også bli den vante 3-4-3. Kampen mot KBK handler om dueller, tviler på at Garnås benkes. Hvis Petterson fortsatt er ute blir venstresiden vår fryktelig tynn.

                    Smultringen
                    Garnås-Ogbu-Petterson (alt Dragen)
                    Ranger-Kairinnen-Matthew-Holst/Edh/Svendsen-Dragsnes (alt Edh)
                    Ibrahimaj-Akkor

                    Tror Adams spiller, men Holmbert nærmer seg. Tror ikke de to starter på topp sammen, med mindre Petterson fortsatt er ute og man velger å trekke Ibra ned som indreløper. I en 3-4-3 støtter jeg fredpets forslag, bortsett fra midtspiss hvor jeg fortsatt tror på Adams som førstevalg. Svendsen virker veldig langt unna den sprudlende driblefanten han har vært, skjønner ikke helt hva som skjer.
                    Pettersson spilte på onsdag og så bra ut - så han spiller nok.

                    3-5-2 er nok absolutt en mulighet, ja. Og jeg tror heller ikke Garnås blir satt ut i denne kampen. Han er bankers på laget, selv om Rösler var BB mot Aalesunds. Rösler spilte forøvrig i Ogbus posisjon i den kampen.

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2043

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                      Pettersson spilte på onsdag og så bra ut - så han spiller nok.

                      3-5-2 er nok absolutt en mulighet, ja. Og jeg tror heller ikke Garnås blir satt ut i denne kampen. Han er bankers på laget, selv om Rösler var BB mot Aalesunds. Rösler spilte forøvrig i Ogbus posisjon i den kampen.
                      Håper og tror at Petterson starter med mindre han har fått en reaksjon etter siste kamp. La oss heller avgjøre i løpet av 60 min, og hvile de som er på vei tilbake fra skade. For øvrig noen hyggelige resultater i kveld, bra for oss og dårlig for Enga.

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2288

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                        Troppen som virket så sterk for ikke så veldig lenge siden framstår plutselig som litt tynn. Synes elveren er veldig vanskelig å spå denne gangen, og det er ikke en god ting. Tipper at vi prøver 3-5-2 i Åsens fravær, men kan også bli den vante 3-4-3. Kampen mot KBK handler om dueller, tviler på at Garnås benkes. Hvis Petterson fortsatt er ute blir venstresiden vår fryktelig tynn.

                        Smultringen
                        Garnås-Ogbu-Petterson (alt Dragen)
                        Ranger-Kairinnen-Matthew-Holst/Edh/Svendsen-Dragsnes (alt Edh)
                        Ibrahimaj-Akkor

                        Tror Adams spiller, men Holmbert nærmer seg. Tror ikke de to starter på topp sammen, med mindre Petterson fortsatt er ute og man velger å trekke Ibra ned som indreløper. I en 3-4-3 støtter jeg fredpets forslag, bortsett fra midtspiss hvor jeg fortsatt tror på Adams som førstevalg. Svendsen virker veldig langt unna den sprudlende driblefanten han har vært, skjønner ikke helt hva som skjer.
                        Enig. Stallen ser plutselig tynn ut. Knudsen ute. Helland og Svendsen ute av form/kamptrening. Philip skadet?
                        Det har vel også vist seg at de nest beste kanskje ikke er så sterke som vi håpet på?
                        Kanskje vi må hente hjem Ulrik hvis det er mulig?

                        En liten modifikasjon av forslag over. Tror dette er vårt sterkeste lag pdd:

                        Smultringen
                        Garnås-Ogbu-Petterson
                        Edh-Kairinen-Mathew-Holst-Dragsnes
                        Holmbert-Akkor

                        Kommentar

                        • Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2043

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av kunden

                          Enig. Stallen ser plutselig tynn ut. Knudsen ute. Helland og Svendsen ute av form/kamptrening. Philip skadet?
                          Det har vel også vist seg at de nest beste kanskje ikke er så sterke som vi håpet på?
                          Kanskje vi må hente hjem Ulrik hvis det er mulig?

                          En liten modifikasjon av forslag over. Tror dette er vårt sterkeste lag pdd:

                          Smultringen
                          Garnås-Ogbu-Petterson
                          Edh-Kairinen-Mathew-Holst-Dragsnes
                          Holmbert-Akkor
                          Skulle ønsket at jeg kunne være enig med deg i lagoppstillingen. Ville gjerne sett Holmbert og Akkor få det til sammen. De få gangene det har blitt prøvd har det ikke funket i det hele tatt, dessverre. De virker å ha bedre kjemi utenfor banen enn på

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3347

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av fredpet76
                            Mads
                            Røsler - Ogbu - Pettersson
                            Ranger - Kairinen - Mathew - Dragsnes
                            Ibrahimaj - Fridjonsson - Edh

                            Vi må ha en backup på midten, derfor Holst på benken. Helland var ikke i form sist, og i denne matchen trenger vi en som kan løpe mye. Edh kan trekke innover og gi plass til Dragsnes. Røsler fortjener muligheten nå, selv om det er drøyt å sette ut Garnås etter kun èn svak match. Fridjonsson fortjener en ny muliget. Svendsen er langt unna en startelver.
                            Tenker også at en venstreside med Tom-Vetle-Eskil virker mest fornuftig med tanke på relasjoner. Spørsmålet er om Tom tåler 90 min. Dersom han tåler max 30, så åpner det seg for at Vetle og Eskil trekker bakover, og da er vel Svendsen eller Helland de som ligger an til å komme inn. Dersom kroppen til Helland tåler det da. Røsler vs Garnås er jeg usikker på. Begge fortjener å spille.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Tvilling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 1462

                              #15
                              Dagens tropp:
                              Mads HC
                              Garnås,
                              Ogbu,
                              Petterson,
                              Edh,
                              Ibrahimay,
                              Matthew,
                              Kaan,
                              Dragsnes,
                              Adams,
                              Fridjonsson

                              Jeg synes ikke dette ser svakt ut Har trua på seier

                              Kommentar

                              • Playboy1
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 2109

                                #16
                                Liker lagoppstillinga

                                Kommentar

                                • kanarisuper
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2019
                                  • 547

                                  #17
                                  Håper på tidlig goal i dag så det som måtte være av håp for KBK renner ut med en gang.

                                  Kommentar

                                  • Tjodleif
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2017
                                    • 848

                                    #18
                                    Herre for en sjuk sjanse etter 15 sekunder! Der skal det være 1-0.

                                    Kommentar

                                    • Nosferatu
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 671

                                      #19
                                      Eh. Liker ikke følelsen jeg blir sittende med - ikke fordi jeg synes vi ser dårlige ut, men jeg har på følelsen at i dag blir nok en dag vi blir til helvete bortdømt mot Kristiansund.
                                      For øvrig vil jeg tilføye at Stefan Strandberg er et mye dårligere menneske enn Ruben Gabrielsen.

                                      Kommentar

                                      • kanarisuper
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2019
                                        • 547

                                        #20
                                        Adams er så råsterk!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎