Kristiansund - LSK 3. juli kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars Henrik Dahl
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2020
    • 2188

    Opprinnelig skrevet av Dole

    Han har vært på banen i kun en eliteseriekamp den siste måneden. Imponerende av Molde å prestere så mange gode kamper uten ham.
    Teknisk sett stemmer det du skrev, i hvert fall første del. (men ikke på den måten du mente det) Han var på banen mot Odd 19.6. Det er den eneste kampen han har spilt i eliteserien i Juni. Det er også den eneste kampen Molde spilte i eliteserien i Juni. Dette skyldtes først landslagspause i første halvdel av juni, deretter en utsatt kamp mot Jerv. Wolf-Eikrem har vel vært på banen i samtlige kamper for Molde fram til i går. I startoppstillingen i alle unntatt en. Spilt normalt rundt 70 minutter, ikke spilt en eneste full kamp. (Måtte bare sjekke)

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2188

      Opprinnelig skrevet av G-Man

      Når han spiller for andre: Helt enig. Hadde han spilt for oss hadde jeg elska fyren. Det han har kalles ekstrem vinnervilje, I blant bærer han laget nesten på egenhånd. At det da en sjelden gang går over streken, er ikke til å unngå.

      Det er flere spillere i ES som er mye mer grisete enn Tripic. Vi så blant annet en i Kristiansund i går. Jeg sluttet å telle når han skulle ha hatt sitt tredje soleklare gule.
      Du vil vel ikke for alvor sammenligne Tripic sin takling med de situasjonene til Jarl? Enig at han definitivt samlet opp til et gult kort nr. 2, men Tripic sin holdt jo til 2 røde hvis det hadde vært mulig.

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3162

        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

        Du vil vel ikke for alvor sammenligne Tripic sin takling med de situasjonene til Jarl? Enig at han definitivt samlet opp til et gult kort nr. 2, men Tripic sin holdt jo til 2 røde hvis det hadde vært mulig.
        Nei, misforstå meg rett. Tripic sin takling i går kan ingen forsvare, Soleklar rødt. Ingen diskusjon. Men jeg hevder like fullt at Tripic generelt ikke er en gris.

        Hver og en av situasjonene til Jarl i går var langt, langt mindre alvorlige. Men like fullt samlet mer enn nok til at han burde fått rødt.

        Det jeg prøvde å si er at det er spillere som iblant (i ren og skjær vinnervilje) går langt over streken. Da får de ta sin velfortjente straff.
        Og så er det spillere som konsekvent er ufine, kanskje 10 ganger i løpet av en kamp, men de kommer unna med det. Og det irriterer meg.

        Kommentar

        • Lars Henrik Dahl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2020
          • 2188

          Opprinnelig skrevet av G-Man

          Nei, misforstå meg rett. Tripic sin takling i går kan ingen forsvare, Soleklar rødt. Ingen diskusjon. Men jeg hevder like fullt at Tripic generelt ikke er en gris.

          Hver og en av situasjonene til Jarl i går var langt, langt mindre alvorlige. Men like fullt samlet mer enn nok til at han burde fått rødt.

          Det jeg prøvde å si er at det er spillere som iblant (i ren og skjær vinnervilje) går langt over streken. Da får de ta sin velfortjente straff.
          Og så er det spillere som konsekvent er ufine, kanskje 10 ganger i løpet av en kamp, men de kommer unna med det. Og det irriterer meg.
          Da er vi enige. Noen dommere er flinke til å fange at den samme spilleren er involvert hver gang det skjer noe - og gjør noe med det. Moen var ikke der i går.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3375

            Opprinnelig skrevet av knut
            Enig!

            KBK spilte faktisk bedre enn på lenge, men de har ikke nok kvalitet i laget. Synes de dabba av i takt med Kaludra eller hva han "soleklar straffe" svenskefaen het.

            Men med det at KBK falt i kvalitet i andre, synes jeg det var bra at samtlige våre heva seg!

            Fortjent seier! Undertegnede var aldri i tvil!

            Liksom andre gang i livet jeg har trudd vi skal vinne.

            Første gang var mot enga i år.

            Måtte begge møkkalaga rykke ned! Men enga via kvalikk!
            Det henger nok sammen; KBK blir slitne fordi de har et høyintensitet press som de ikke makter å gjennomføre i 90 min, og dermed får våre spillere det ekstra sekundet/meteren de trenger for å briljere.

            Årsaken til at KBK ikke makter å stå løpet er jeg mer usikker på. Tidligere har de klart, og da har de ligget høyt på tabellen.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • Cyrus IV
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jun 2022
              • 24

              En helt perfekt runde krones forhåpentligvis i dag med at Molde avgir poeng, igjen mot et møkkalag, som vil forsterke vårt momentum ytterligere! Jævlig tidlig å prate om gull, men dette er virkelig sesongen hvor det faktisk er mulig. Samtlige topplag er helt ute å kjøre. At Molde ikke har sparka treneren sin ennå, det er helt vilt.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎