Jerv - LSK, Søndag 14.08.22, kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Holterkanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 562

    Opprinnelig skrevet av Playboy1

    Joda , var nok litt kvass i kampens hete , og skal moderere meg litt , og OBOS kvalitet var litt drøyt.
    Ja de har prestert bra tidligere i TL , så potensiale er jo der , kanskje derfor skuffelsen er så stor?
    Men pr d.d er de svake , sett ut fra spilletid spesielt Edh har tatt ett par steg bakover
    Men det skal da være sagt også , at det er flere andre spillere på laget , som burde få seg litt pause nå.
    Det er lov å blåse ut her inne, voksen innhenting skal du ha kred for
    ________________________
    TB

    Kommentar

    • banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2018
      • 438

      Det som sjokkerte meg mest før kampen var at Svendsen ikke spilte fra start! Han var flere hakk bedre enn sine medspillere da han kom inn mot Antwerp.
      Sjokk nr. 2 kom i pauseintervjuet med Bakke hvor han svarte nei på spørsmålet om det kom til å komme noen bytter med det første! Var helt sikker på at Svendsen ville komme inn fra start av 2. omgang, etter å ha fått konstantert for endte gang Knudsen ikke er noen venstreving og laget som helhet manglet offensiv brodd i 1. omgang. Men nei, ingen Svendsen fra start av 2. og ikke i trenerens tanke å bytte han inn tidlig i omgangen heller. Skjønner ikke at trenerteamet ikke ser det samme som alle vi andre ser.
      ​​​​​​Inntil Åsen er fit igjen, og vi ikke har signert noen annen offensiv god spiller som trives til venstre offensivt mener jeg at Svendsen bør være blant de første Bakke setter opp i elleveren.
      ​​​​​​
      ​​​​​​

      Kommentar

      • BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1394

        Opprinnelig skrevet av Pad
        Mister alt av eget spill og det ender med en konkurranse om hvem som kan slå de skumleste pasningene i forsvar for så å se hvor langt de greier å sparke den fremover.
        Det er i det minste en gavepakke til oss som liker galgenhumor. Denne var fin!

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎