Lillestrøm SK - Godset, Lørdag 10.09.22, kl. 18.00.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *eLSKerLSK*
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 407

    #81
    Opprinnelig skrevet av bjarmann
    Faen for en kødd Braut er! Deilig å bli kvitt'n. Hadde han putta der hadde jeg tent på meg selv
    Og til alle dere på gamle sittan som klappet for Brunes da han ble byttet inn. Fy faen. Han opptrådte akkurat som forventet.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2870

      #82
      Opprinnelig skrevet av maxpayne

      Er du ikke god nok så er du ikke god nok. Det er ikke uten grunn at Zan Karnicnik var på vei til LSK. Nå gikk ikke det så Ranger er forhåpentlligvis klar til å bidra med gjennomsnittlige prestasjoner resten av sesongen, men noen fremtid tror jeg ikke han har på Åråsen.
      Melga var ikke god nok i 4 år men du har fortsatt hard on for han. Virker mer og mer som en agenda mot alke som prøver seg på plassen hans. Kunne hatt en spiller ala Schiller og du hadde klaga.

      Ta Dragsnes. Som du med rette drar fram som en klassespiller. Var ikke akkurat noen åpenbaring for verken oss i fjor eller Mjøn. Se på han nå. En helt annen spiller. Jeg gir faen ikke opp verken Ranger eller Edh og har trua på at begge kan blomstre
      Last edited by bjarmann; 10.09.2022, 20:40.
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Yellows
        Medlem
        Hoffnarr
        • Apr 2007
        • 43

        #83
        Er så mye oppgulp her at jeg orker ikke lese! Selv om det ble litt for spennende på slutten så var dette så mye bra. Hadde vi vært litt mer kliniske foran mål hadde det vært storseier. Etter en august som har vært litt nedover så var dette veldig bra! Vi er fortsatt på andre plass dere. Slutt å syt!!

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3153

          #84
          Jeg velger å fokusere på det positive her. Første blomst går til Bakke som endelig turde å møte dårlig motstand ved å stå høyt (med samme taktikk mot KFL, Jerv og Tromsø hadde vi hatt 3 seire til i sekken). Og siden jeg skal være positiv velger jeg å ikke si noe om den katastrofale kampledelsen hans underveis...
          Innsatsen var fantastisk i dag. Alle løp, alle ville mye. Herlig!
          Urettferdig å fremheve enkeltspillere, alle som startet får en blomsterkvast - noen større enn andre.
          Og hva med utviklingen til Garnås? I dag løp han gjennom ledd gang på gang, og krempasningene florerte!

          Kommentar

          • Zindrinho
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2019
            • 478

            #85
            Opprinnelig skrevet av G-Man
            Jeg velger å fokusere på det positive her.
            Uavhengig av hva som skjedde de siste 10-15minutta var detta akkurat det både vi og laget trengte å se før de neste 4 knallharde rundene, få inn vissheten om at vi også kan, og at de dårlige resultata og prestasjonene de siste rundene ikke nødvendigvis definerer resten av sesongen. Med en ny rævva prestasjon mot godset med utallige feilpasninger og 50meter mellom midtbanen og vårt ryggende forsvar kunne frykten for å tape blitt for stor framover. Detta var virkelig medisin!

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4322

              #86
              Opprinnelig skrevet av Yellows
              Er så mye oppgulp her at jeg orker ikke lese! Selv om det ble litt for spennende på slutten så var dette så mye bra. Hadde vi vært litt mer kliniske foran mål hadde det vært storseier. Etter en august som har vært litt nedover så var dette veldig bra! Vi er fortsatt på andre plass dere. Slutt å syt!!
              Håper du klarer å se bort fra «oppgulp» som kommer i løpet av kampen. Jeg snakker bare for meg selv, men det meste av kommentarer som kommer innenfor de 90 + tillegg er sterkt preget av affekt

              Når fløyta har gått og folk har fått summa seg kan man dog holde seg for god for ukonstruktiv svartmaling.

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3361

                #87
                Opprinnelig skrevet av Yellows
                Er så mye oppgulp her at jeg orker ikke lese! Selv om det ble litt for spennende på slutten så var dette så mye bra. Hadde vi vært litt mer kliniske foran mål hadde det vært storseier. Etter en august som har vært litt nedover så var dette veldig bra! Vi er fortsatt på andre plass dere. Slutt å syt!!
                Kamptråden er ofte mer følelser enn fakta. Man burde kanskje vurdere å stenge den en time etter kampslutt og la folk fortsette diskusjonene i andre tråder.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2504

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Man burde kanskje vurdere å stenge den en time etter kampslutt og la folk fortsette diskusjonene i andre tråder.
                  Det tror jeg er en dårlig idé.
                  Kamptråder er intense i kort tid. Det er mye bedre å holde dritten samlet i dem enn å spre den ut i mer permanente tråder, som spillertrådene til syndebukkene og hakkekyllingene.

                  Kommentar

                  • G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3153

                    #89
                    Synes egentlig ikke det er så mye "dritt" i kamptrådene. Ja, vi har en forumbruker som hater Edh og Ranger, og en annen som åpenbart er en Søpla-supporter som bare skal trolle - men bortsett fra det så handler det bare om følelser. Det må være lov å mene at en konkret spiller har en dårlig kamp, eller for den saks skyld flere dårlige kamper, uten at den spilleren dermed er en "hakkekylling".
                    Jeg mener f.eks at Ranger ble grundig avkledd mot Søpla, uten at jeg dermed ønsker han vekk o.s.v. - for det er lov å se bak prestasjonen. Ranger fikk umulige odds mot seg, med Lille-Sara i superform og Garnås som måtte passe seg etter et tidlig gult kort. Da er det mer rettferdig å stille spørsmål ved Bakkes vurderinger enn Rangers prestasjon.

                    Mener jeg at Edh er bedre enn Ranger? Ja, men igjen ønsker jeg da ikke Ranger vekk av den grunn. Jeg ser det som at han nå har flere muligheter til å spille seg opp til Edhs nivå.

                    Mener jeg at Ranger burde hatt flere offensive bidrag? Ja, men han får sannelig ikke så mange baller å jobbe med heller, i et lag som åpenbart har fått beskjed om å angripe på venstre side. Igjen handler det mest av alt om Bakkes vurderinger.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1213

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                      Synes egentlig ikke det er så mye "dritt" i kamptrådene. Ja, vi har en forumbruker som hater Edh og Ranger, og en annen som åpenbart er en Søpla-supporter som bare skal trolle - men bortsett fra det så handler det bare om følelser. Det må være lov å mene at en konkret spiller har en dårlig kamp, eller for den saks skyld flere dårlige kamper, uten at den spilleren dermed er en "hakkekylling".
                      Jeg mener f.eks at Ranger ble grundig avkledd mot Søpla, uten at jeg dermed ønsker han vekk o.s.v. - for det er lov å se bak prestasjonen. Ranger fikk umulige odds mot seg, med Lille-Sara i superform og Garnås som måtte passe seg etter et tidlig gult kort. Da er det mer rettferdig å stille spørsmål ved Bakkes vurderinger enn Rangers prestasjon.

                      Mener jeg at Edh er bedre enn Ranger? Ja, men igjen ønsker jeg da ikke Ranger vekk av den grunn. Jeg ser det som at han nå har flere muligheter til å spille seg opp til Edhs nivå.

                      Mener jeg at Ranger burde hatt flere offensive bidrag? Ja, men han får sannelig ikke så mange baller å jobbe med heller, i et lag som åpenbart har fått beskjed om å angripe på venstre side. Igjen handler det mest av alt om Bakkes vurderinger.
                      Det er f... meg sykt at du hevder at jeg hater Edh og Ranger. Edh har jeg skrevet mye positivt om og han er en selvskreven LSK spiller selv om formen i år har variert. Ranger har jeg aldri syntes har vært god nok og det er vel vanskelig for en del her å se at mye av det jeg har ment om Ranger som spiller nå er synlig for flere, men jeg har mange ganger påpekt at Ranger nå er god nok i elveren. Jeg har ingen ting å utsette på at han gir alt for LSK og gjør sitt beste ut i fra sine forutsetninger, men jeg kommer ikke til å gi meg på at høyre bak er den plassen der vi er svakest og at en ny må inn. Det må være lov.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3153

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av maxpayne

                        Det er f... meg sykt at du hevder at jeg hater Edh og Ranger. Edh har jeg skrevet mye positivt om og han er en selvskreven LSK spiller selv om formen i år har variert. Ranger har jeg aldri syntes har vært god nok og det er vel vanskelig for en del her å se at mye av det jeg har ment om Ranger som spiller nå er synlig for flere, men jeg har mange ganger påpekt at Ranger nå er god nok i elveren. Jeg har ingen ting å utsette på at han gir alt for LSK og gjør sitt beste ut i fra sine forutsetninger, men jeg kommer ikke til å gi meg på at høyre bak er den plassen der vi er svakest og at en ny må inn. Det må være lov.
                        Ja, jeg er en syk fyr. Ja, du har moderert deg vedrørende Edh. Ja, "hate" var et for sterkt ord (følelser i en kamptråd vet du). Ja, det er lov å mene at høyre bak er den plassen vi pr dags dato er svakest (det er jeg til og med enig med deg i).
                        Ser du, kampen på litt avstand, og følelsene litt mer under kontroll, og jeg er rene pusekatten

                        Kommentar

                        • banan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2018
                          • 438

                          #92
                          Hadde ikke muligheten for å se kampen på lørdag, så måtte nøye meg med å se den i reprise i dag.
                          FANTASTISK kamp! Nesten lyst til å se den en gang til. Rundspilling i 80 min. Og kun et frispark som går inn som gir noen som helst spenning i kampen. Resultet ut i fra sjanser var jo nærmere 7-1 enn 2-2! Spillemessig må dette ha vært årets desidert beste kamp! Selv om Godset var svake, så er forhåpningene til helgens kamp mot trønderne høye

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3361

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av banan
                            Hadde ikke muligheten for å se kampen på lørdag, så måtte nøye meg med å se den i reprise i dag.
                            FANTASTISK kamp! Nesten lyst til å se den en gang til. Rundspilling i 80 min. Og kun et frispark som går inn som gir noen som helst spenning i kampen. Resultet ut i fra sjanser var jo nærmere 7-1 enn 2-2! Spillemessig må dette ha vært årets desidert beste kamp! Selv om Godset var svake, så er forhåpningene til helgens kamp mot trønderne høye
                            Laget spilte veldig bra, men burde drept kampen tidlig. At det kom så nærme som tverrliggerskuddet til Brunes er bekymringsverdig.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • banan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2018
                              • 438

                              #94
                              Synes ikke det er urovekkende i det hele tatt. Valsvik er ca 3 meter høy. Og det eneste Godset leverte var to innlegg. Det første var strøkent, og veldig vanskelig å gjøre noe med. Noe som førte Godset opp fra en nærmest død og begravet- tilstand til liv. Det andre var en lemping inn i 16 meteren nesten ett minutt på overtid av overtiden som tilfeldigvis når han sånn at han får den ned til Brauten som fikk sleivet i tverrliggeren. Selv etter scoringen så produserte vi mer enn Godset, selv om det ble en åpen kamp.
                              Synes ikke at det er urovekkende at et lag som scorer får mer energi og at det andre laget spiller litt mer nervøst. Det er intet mer enn fotballens naturlige gang.
                              At vi ikke scoret på flere av de tosifrede antall store sjansene våre ser jeg på som uflaks og en TLO et hakk unna toppform.
                              Alt i alt er dette den beste kampen vi har spilt på det jeg kan huske.

                              Kommentar

                              • Dumbo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2004
                                • 468

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av banan
                                Synes ikke det er urovekkende i det hele tatt. Valsvik er ca 3 meter høy. Og det eneste Godset leverte var to innlegg. Det første var strøkent, og veldig vanskelig å gjøre noe med. Noe som førte Godset opp fra en nærmest død og begravet- tilstand til liv. Det andre var en lemping inn i 16 meteren nesten ett minutt på overtid av overtiden som tilfeldigvis når han sånn at han får den ned til Brauten som fikk sleivet i tverrliggeren. Selv etter scoringen så produserte vi mer enn Godset, selv om det ble en åpen kamp.
                                Synes ikke at det er urovekkende at et lag som scorer får mer energi og at det andre laget spiller litt mer nervøst. Det er intet mer enn fotballens naturlige gang.
                                At vi ikke scoret på flere av de tosifrede antall store sjansene våre ser jeg på som uflaks og en TLO et hakk unna toppform.
                                Alt i alt er dette den beste kampen vi har spilt på det jeg kan huske.
                                De hadde vel også et par innlegg i første omgang hvor de slapp ganske enkelt til. Blant annet en avslutning av Tokstad.

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4322

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Dumbo

                                  De hadde vel også et par innlegg i første omgang hvor de slapp ganske enkelt til. Blant annet en avslutning av Tokstad.
                                  Tror det var ett på hver sin side av pausen. sjansen til Tokstad i første omgang som du nevner i tillegg til en svær en til Friday i andre som han heada i bakken og over. Ingen tvil om at vi har en jobb å gjøre defensivt på innlegg. Blir altfor ofte skummelt.

                                  Men kampen sett under ett var suveren. Hadde hvilepuls helt fram til det var spilt 85 minutter. Gutta spilte på cruisekontroll og Magnus bossa midtbanen som om han var en 28-åring med 300 kamper under beltet. Deilig!

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎