Medaljekampen - Sølv, bronse eller bitter 4.plass?!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2879

    #21
    Opprinnelig skrevet av G-Man

    100% enig, det har gått fra å være irriterende til å havne et sted mellom pinlig og latterlig.
    Han minner jo om en russisk journalist. Helt utrolig at man kan te seg som han gjør og fortsatt ha en jobb i avis å gå til
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2308

      #22
      Opprinnelig skrevet av bjarmann

      Han minner jo om en russisk journalist. Helt utrolig at man kan te seg som han gjør og fortsatt ha en jobb i avis å gå til
      Nå tar det litt vel av vel? Kan du utdype disse to uttalelsene? Kom med eksempler hva som gjør han lik en journalist betalt av russiske myndigheter og hvorfor han bør få sparken

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 3961

        #23
        Opprinnelig skrevet av bjarmann

        Han minner jo om en russisk journalist. Helt utrolig at man kan te seg som han gjør og fortsatt ha en jobb i avis å gå til
        Mikrofonstativ er vel en betegnelse som passer bra!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2879

          #24
          Opprinnelig skrevet av kunden

          Nå tar det litt vel av vel? Kan du utdype disse to uttalelsene? Kom med eksempler hva som gjør han lik en journalist betalt av russiske myndigheter og hvorfor han bør få sparken
          Han klarer aldri å stille kritiske spørsmål til klubben og fremstår som svært lite nyansert i sin dekning av klubben. Samtidig går han gjerne ut og beskytter klubben med alle midler når det blir stilt kritiske spørsmål som til tider har fremstått panisk. En type journalistikk jeg setter lite pris på. Man må klare å gjøre begge deler både skrive positivt om klubben når det passer seg og samtidig vinkle mer kritisk når det passer seg. Sammenligning med russiske journalister er selvfølgelig ekstrem og overdreven og var et forsøk på humor
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            #25
            Når ble Svesengen emne for denne tråden?
            Tilbake til tema og hold litt på saklighetsnivået.

            Stray Cat
            Moderator.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1400

              #26
              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
              Når ble Svesengen emne for denne tråden?
              Tilbake til tema og hold litt på saklighetsnivået.

              Stray Cat
              Moderator.
              Det skjedde vel som en følge av at Svesengen har stor innflytelse på folks meninger om hva LSK foretar seg. Det er kanskje et sidespor, men relevant for tråden. Dersom du er uenig foreslår jeg at du flytter over innleggene som handler om dette til «Romerikes Blads dekning av LSK».

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                #27
                Opprinnelig skrevet av BD

                Dersom du er uenig foreslår jeg at du flytter over innleggene som handler om dette til «Romerikes Blads dekning av LSK».
                Jeg er uenig og det holder at diskusjonen stopper her. Hvis noen mener noe mer om Sves, så er det RB- tråden som er riktig adresse for innlegg.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4361

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat

                  Jeg er uenig og det holder at diskusjonen stopper her. Hvis noen mener noe mer om Sves, så er det RB- tråden som er riktig adresse for innlegg.
                  Tiltredes. Denne tråden kan vel nesten stenges, all den tid det blir 4. plass i år…

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2308

                    #29
                    Er det mulig å håpe på Glimt kollaps? Gir Viking oss et halmstrå? Ikke imponerende forestilling mot PSV, og har de tatt juleferie? Mener vi bør toppe og se an resultatet(ene - rbk kan jo også gå på noen smeller. Mao skuffelsen har lagt seg etter forrige helgs fiasko og den urokkelige supportertrua er tilbake i beste velgående) denne runden før vi begynner å eksperimentere

                    Kommentar

                    • Roll75
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 834

                      #30
                      Vi har jo nesten alltid dårligere målforskjell enn de vi kjemper med på tabellen. Målforskjellen kunne være et siste håp, men ikke når den er der en er.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3159

                        #31
                        Håpet lever til aller siste teoretiske mulighet er slukket. Jeg tror Glimt og rbk går på to tap, samtidig som vi varter opp med målfest to helger på rad!

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2879

                          #32
                          En tanke som slår meg er at dette faktisk er mulig. Glimt vet man liksom ikke helt med for tida. RBK er rass borte og møter et desperat Jerv som kjemper for kvalik. Vi er uansett bedre når vi kan slå nedenfra og ikke må forsvare en sølvplass for eksempel. Hadde vi sikret sølv med en U i siste samtidig som vi hadde havna på 4 plass med tap så hadde jeg tatt opp så mye forbrukslån som mulig for å sette penga på tap mot Kamma. Nå kan alt skje med litt flaks
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3374

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av kunden
                            Er det mulig å håpe på Glimt kollaps? Gir Viking oss et halmstrå? Ikke imponerende forestilling mot PSV, og har de tatt juleferie? Mener vi bør toppe og se an resultatet(ene - rbk kan jo også gå på noen smeller. Mao skuffelsen har lagt seg etter forrige helgs fiasko og den urokkelige supportertrua er tilbake i beste velgående) denne runden før vi begynner å eksperimentere
                            Viking er så begredelig om dagen at jeg tror de fort kunne tapt for Sogndal hjemme i kveld. Skrur ikke opp noen forventninger før vi vet resultatene i kveld.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4361

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av MortenA

                              Viking er så begredelig om dagen at jeg tror de fort kunne tapt for Sogndal hjemme i kveld. Skrur ikke opp noen forventninger før vi vet resultatene i kveld.
                              Ja, Viking har hatt nedrykksform siden slutten av mai. Eneste grunnen til at de ligger der de ligger er den forrykende formen de hadde i starten av sesongen. Det skal ekstremt mye til for at vi skal ta inn 4 eller 5 poeng på to kamper. Kamma og Aafk tror jeg vi tar, men Odd var vinn eller forsvinn, enkelt og greit.

                              Men jeg respekterer virkelig optimismen til dere her inne. Kudos

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 3961

                                #35
                                Når verken trenere eller spillere "gidder" eller evner å gi medaljemuligheten et helhjertet forsøk mot Odd, tror jeg sesongen er over. Når det ikke var motivasjon god nok, hvordan skal de da kunne motivere seg for en bortekamp mot Ålesund, som etter alle solemerker blir helt betydningsløs? Tipper vi taper denne, og så spiller vi i all vennskapelighet uavgjort mot HamKam i siste.
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2185

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                  Når verken trenere eller spillere "gidder" eller evner å gi medaljemuligheten et helhjertet forsøk mot Odd, tror jeg sesongen er over. Når det ikke var motivasjon god nok, hvordan skal de da kunne motivere seg for en bortekamp mot Ålesund, som etter alle solemerker blir helt betydningsløs? Tipper vi taper denne, og så spiller vi i all vennskapelighet uavgjort mot HamKam i siste.
                                  Det er greit at man kan bli frustrert, men tror du virkelig på at dette handler om at spillere og/eller trenere ikke "gidder" å gjøre et helhjertet forsøk?

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 3961

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                                    Det er greit at man kan bli frustrert, men tror du virkelig på at dette handler om at spillere og/eller trenere ikke "gidder" å gjøre et helhjertet forsøk?
                                    Les det jeg skriver en gang til. "Gidder" eller evner. "Gidder" i anførselstegn.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2185

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                      Les det jeg skriver en gang til. "Gidder" eller evner. "Gidder" i anførselstegn.
                                      Jeg leste det opp til flere ganger. Hva betyr egentlig at du putter det i anførselstegn? Skal vi da se bort fra formuleringen? Hvis du ikke mener "gidder" (med eller uten anførselstegn), så ikke skriv det. Å antyde at spillere ikke gidder å prestere i en tellende kamp blir bare for dumt, og forstyrrer det som ellers kan være en god diskusjon om hvorfor det blir som det blir. (Manglende innsats kan skje med en enkeltspiller som er i konflikt med klubben, men ikke kollektivt med et helt lag som er i posisjon til å oppnå noe)

                                      Jeg burde sikkert bare ignorere det, men jeg lar meg irritere over supportere som påstår at spillere ikke gidder, ikke prøver eller mangler innsats. Som regel er det det motsatte problemet, at de prøver for hardt. Alle som faktisk har drevet med idrett på et visst nivå vet dette, og de fleste som hevder å være interessert burde skjønne det.

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3961

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                                        Jeg leste det opp til flere ganger. Hva betyr egentlig at du putter det i anførselstegn? Skal vi da se bort fra formuleringen? Hvis du ikke mener "gidder" (med eller uten anførselstegn), så ikke skriv det. Å antyde at spillere ikke gidder å prestere i en tellende kamp blir bare for dumt, og forstyrrer det som ellers kan være en god diskusjon om hvorfor det blir som det blir. (Manglende innsats kan skje med en enkeltspiller som er i konflikt med klubben, men ikke kollektivt med et helt lag som er i posisjon til å oppnå noe)

                                        Jeg burde sikkert bare ignorere det, men jeg lar meg irritere over supportere som påstår at spillere ikke gidder, ikke prøver eller mangler innsats. Som regel er det det motsatte problemet, at de prøver for hardt. Alle som faktisk har drevet med idrett på et visst nivå vet dette, og de fleste som hevder å være interessert burde skjønne det.
                                        Jeg gidder ikke å videreføre denne diskusjonen. Uten anførselstegn. Hvis du ikke vil forstå anførselstegnene er det greit for meg.
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • Kingrock
                                          Medlem
                                          Bøffel
                                          • Aug 2022
                                          • 35

                                          #40
                                          Viking i ferd med å gi oss tidenes førjulsgave. Nå må bare nivået opp og slå dette Ålesund-laget.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎