2. Runde: Viking - Lillestrøm SK; Lørdag 15/4 kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 635

    #61
    Opprinnelig skrevet av G-Man

    Skal man stille spørsmål ved noe så er det om 3-5-2 er riktig tilnærming.
    Hvis spissparet ikke fungerer, kan vi like gjerne spille 3-4-3, og heller bytte spiss etter 60.Knutsen og Hoff sentralt, med Åsen-Lehne/Adams-Ibrahimaj fremme .
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

    Kommentar

    • Fugggel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2020
      • 489

      #62
      Opprinnelig skrevet av G-Man
      Jeg skjønner at jeg kan lite om fotball når jeg leser her og skjønner at vi tydeligvis gjorde en dårlig kamp. Det er ikke mitt inntrykk. Ja, spissene våre var en stor skuffelse begge to, men bortsett fra det da? Ranger tar Tripic mer eller mindre ut av kampen. Gabrielsen, Garnås og Roseth var gjennomført meget gode (Roseth er jo en kanonsignering). Og midtbanen vår matchet deres helt greit. Ikke glem at Viking er en klar medaljekandidat, og dessuten allerede hadde unnagjort serieåpningen.

      Skal man stille spørsmål ved noe så er det om 3-5-2 er riktig tilnærming.
      Helt enig!

      Mye å ta med seg her. Første 75 gjør vi en relativt solid bortekamp. Vi står opp i banespillet, forsvarer oss solid, men en del gå på presisjon på siste tredjedel. At vi kommer til mye situasjoner mot et godt lag på hjemmebane med fullsatt stadion bør ikke undervurderes.
      skuffende respons på målet, da var vi ikke gode etterpå. Satt med følelsen at det var en typisk første målet vinner kamp.

      og skal vi sammenligne med serieåpningen i fjor var dette milevis bedre. La oss ikke svartmale etter en kamp, det er uklokt.

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2871

        #63
        Opprinnelig skrevet av maurakanari

        Hvis spissparet ikke fungerer, kan vi like gjerne spille 3-4-3, og heller bytte spiss etter 60.Knutsen og Hoff sentralt, med Åsen-Lehne/Adams-Ibrahimaj fremme .
        Kanskje vi skulle gi spissparet litt mer enn en enkelt tellende kamp før vi feller en dom? Attpå til mot Eliteseriens kanskje aller beste stopperpar.

        Kommentar

        • Grankanari
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Jun 2018
          • 125

          #64
          At dere klarer å være så optimistiske etter en slik kamp syntes jeg er imponerende. Jeg er relativt optimistisk for sluttresultatet ved endt sesong. Vi har en jevnt over god stall. Stabile trenere. God tone i garderoben, osv. Men at vi virker så planløse og gjennomsiktige er for meg skremmende og skufffende. Det kan godt hende de bruker dagene godt, og vi får se noe helt annet på onsdag. Det tror jeg faktisk. Det som er skuffende er at vi måtte kaste bort første kamp på en plan som ikke kunne gå bra. Hvordan skulle måla skåres? Vi kunne spilt i 90 min til uten mål.

          Kommentar

          • Sailor Man
            Moderator
            • Jun 2007
            • 1328

            #65
            Opprinnelig skrevet av Grankanari
            At dere klarer å være så optimistiske etter en slik kamp syntes jeg er imponerende. Jeg er relativt optimistisk for sluttresultatet ved endt sesong. Vi har en jevnt over god stall. Stabile trenere. God tone i garderoben, osv. Men at vi virker så planløse og gjennomsiktige er for meg skremmende og skufffende. Det kan godt hende de bruker dagene godt, og vi får se noe helt annet på onsdag. Det tror jeg faktisk. Det som er skuffende er at vi måtte kaste bort første kamp på en plan som ikke kunne gå bra. Hvordan skulle måla skåres? Vi kunne spilt i 90 min til uten mål.
            Uenig, vi skapte en del sjanser og farligheter. Men nesten ikke noe av det kom etter de evinnelige langballene mot hodet til Brekalo, det har du rett i. Sånn jeg så kampen var vår tydelige plan å lokke Viking opp i høyt press, for så å slå langt mot Lehne og Akor - og det funka overhodet ikke. Kan ikke skjønne at vi fortsatte med det hele kampen.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2871

              #66
              Opprinnelig skrevet av Grankanari
              At dere klarer å være så optimistiske etter en slik kamp syntes jeg er imponerende.
              Har man fulgt Fugla siden 1971, så har man vært med på noen opp- og nedturer. En nesestyver i en åpningskamp gjør meg ikke søvnløs. Er verken optimist eller pessimist, men gleder meg til en lang sesong med mye moro, og sikkert også en del frustrasjon. Sånn er det bare. Pust med magen! Tommy kommer aldri tilbake, men det kommer alltid nye favoritter.

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3349

                #67
                Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                Har man fulgt Fugla siden 1971, så har man vært med på noen opp- og nedturer. En nesestyver i en åpningskamp gjør meg ikke søvnløs. Er verken optimist eller pessimist, men gleder meg til en lang sesong med mye moro, og sikkert også en del frustrasjon. Sånn er det bare. Pust med magen! Tommy kommer aldri tilbake, men det kommer alltid nye favoritter.
                Det er nærmest tradisjon for LSK med svake sesongåpningskamper. På sett og vis var det kanskje greit å utsette Godset-kampen.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎