Søpla vs. Fugla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2869

    #81
    Fugla gir valuta. Helt utrolig. Men vi er heldige idag. Måten Enga fremstår på etter utvisningen er jo bare helt uvirkelig rævva. Men fy faen dette var deilig. Kamp for evigheten
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2115

      #82
      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

      Enig. Kiil Olsen-annuleringa mener jeg dog vi er heldige med. Men det gjør jo bare seieren enda deiligere!
      Ja den så litt billig ut på skjermen. Men sjekk kroppspråket til Kil-Olsen etter avblåsninga , han virket ikke uenig i det hele tatt , bare lo.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7029

        #83
        Helt sykt å høre Juklerød og Henning Berg mene at det røde kortet er feil. Taklingen oppfyller alle krav om utvisning for å sette motspiller i fare og er like rød uansett om den skjer i Liverpool-Everton eller Grüner 2 - Lokomotiv Oslo 3 i 8. divisjon.

        Heldig utvikling for oss, første omgang var ræva. Vi må finne ut av forsvaret litt kjapt hvis vi har tenkt å melde oss på blant de fem beste. Garnås var det svakeste leddet i denne kampen, men de tre i midtforsvaret fungerer ikke bra sammen. Jeg syns alle målene er veldig enkle, selv om de også kommer som følge av bra spill.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • brune stakkeland
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2012
          • 866

          #84
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Helt sykt å høre Juklerød og Henning Berg mene at det røde kortet er feil. Taklingen oppfyller alle krav om utvisning for å sette motspiller i fare og er like rød uansett om den skjer i Liverpool-Everton eller Grüner 2 - Lokomotiv Oslo 3 i 8. divisjon.

          Heldig utvikling for oss, første omgang var ræva. Vi må finne ut av forsvaret litt kjapt hvis vi har tenkt å melde oss på blant de fem beste. Garnås var det svakeste leddet i denne kampen, men de tre i midtforsvaret fungerer ikke bra sammen. Jeg syns alle målene er veldig enkle, selv om de også kommer som følge av bra spill.
          All den tid vi holdt unna mot glimt for fire dager siden så kan det ikke være helt krise,men første omgang i dag var skummel gitt.

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2869

            #85
            Sett bildene fra 4-3 og etter kamp. Sydlandsk stemning. Vi ser ut som vi er på derby i Istanbul
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9373

              #86
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Helt sykt å høre Juklerød og Henning Berg mene at det røde kortet er feil. Taklingen oppfyller alle krav om utvisning for å sette motspiller i fare og er like rød uansett om den skjer i Liverpool-Everton eller Grüner 2 - Lokomotiv Oslo 3 i 8. divisjon.
              Juklerød har nok ikke sett reprisa. Framstod som dummest i ligaen der han meldte at han kun var på ball, "det måtte jo reprisa vise" osv.

              Henning Berg derimot? For et varp av TV2 å få han på lufta! Inngående kunnskap om Fugla, sjarm og glimt i øye, kunnskapsrik rundt dommergjerningen, nevnte jeg at han har spilt i England? Nevnte noen andre at han spilt i England? Nei, makan til en vandrende mute/av-knapp skal man leite lenge etter.

              Kommentar

              • Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2123

                #87
                Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

                All den tid vi holdt unna mot glimt for fire dager siden så kan det ikke være helt krise,men første omgang i dag var skummel gitt.
                Glimt (og delvis Molde) var unntakene. Vi slipper inn alt for enkle mål. "Strikers win games, defense wins championships". Vi må få må gjort noe med det defensive hvis vi vil ta det neste steget.

                Kommentar

                • Lynginator
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Aug 2020
                  • 52

                  #88
                  At Fagermo går ut å sier at Tønnesen frarøver de et mål på grunn av krampe er jo enda et bevis på at Fagermo skylder på alt og alle utenom seg selv. Blåste ikke dommeren av før Olsen lobbet ballen? I mine øyne ser den lobben litt svak ut og Hedenstad hadde allverdens mulighet til å ta den om dommeren ikke hadde blåst. Eller så jeg helt feil? Husker ikke når dommeren blåste, men på kroppsspråket til Hedenstad når lobben er i lufta, ser det ut som en som ikke gidder å prøve fordi spillet er blåst av.

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1212

                    #89
                    La oss bare glede oss over resultatet å drite i det meste annet. Litt video og korrigeringer om ett par dager tror jeg holder for gutta nå.

                    Kommentar

                    • TheFugl
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 343

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Helt sykt å høre Juklerød og Henning Berg mene at det røde kortet er feil. Taklingen oppfyller alle krav om utvisning for å sette motspiller i fare og er like rød uansett om den skjer i Liverpool-Everton eller Grüner 2 - Lokomotiv Oslo 3 i 8. divisjon.

                      Heldig utvikling for oss, første omgang var ræva. Vi må finne ut av forsvaret litt kjapt hvis vi har tenkt å melde oss på blant de fem beste. Garnås var det svakeste leddet i denne kampen, men de tre i midtforsvaret fungerer ikke bra sammen. Jeg syns alle målene er veldig enkle, selv om de også kommer som følge av bra spill.
                      Ja helt klart. Juklerød klarer faktisk det kunststykke å klage på kameravinkelen, og må da ha mene at det var kameravinkelen som gjorde taklinga stygg. Kameravinkelen er jo akkurat det som viser at taklinga er forferdelig stygg. Om benet til Knudsen hadde vært planta i bakken, hadde det være brukket tvert.
                      Sorry men det blir så dumt at jeg har ikke ord.

                      Ellers blir vi rundspilt i store deler av første omgang, litt samme taktene som ifjor. Ræva.

                      Kommentar

                      • brune stakkeland
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2012
                        • 866

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                        Glimt (og delvis Molde) var unntakene. Vi slipper inn alt for enkle mål. "Strikers win games, defense wins championships". Vi må få må gjort noe med det defensive hvis vi vil ta det neste steget.
                        Mente på ingen måte å frikjenne de for måla i dag, bare påpeke at de har vist at de kan. Så forhåpentligvis er ikke løsninga for å tette igjen veldig langt unna

                        Kommentar

                        • Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2115

                          #92
                          Kudos til trenerne også. Å ta ut Garnås og sette ned Knudsen på backen var idag "genialt"

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2875

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av TheFugl
                            Dette var helt fantastisk. Fy flate.

                            Men må bare si en ting. Det at noen er uenig i det røde kortet synes jeg er helt sjukt. Han kommer med strakt ben i fart inn i leggen til Knudsen. Det er klokkeklart og det hadde jeg synes også om det hadde vært andre veien.

                            Steike la oss feire
                            Juklerød mener han er p ball, og at han så vidt streifet beinet til Magnus og at han "neppe har noen merker". TV-bildene viser det stikk motsatte. For en patetisk klovn den fyren er.

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2869

                              #94
                              Utrolig å melde at det ikke var rødt. Beinet bøyer seg. Knottemerker og sår på leggen.
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • Zindrinho
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2019
                                • 475

                                #95
                                Fagermo er sin egen verste fiende, så utrolig deilig at vi klarer å utnytte det vi og. Godt å slippe midtukekamp nå, gjenta taktikken mot glimt igjen og nikk unna alle innlegg så har vi en poengfangst ingen her tørte å drømme om etter 5 runder. Så begynner de drita vanskelige"enklere" kampene...

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 3956

                                  #96
                                  En i støtteapparatet til søpla skjelte ut dommeren rett etter kampslutt og fikk rødt kort, han også! Det var nok god støtte!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2123

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Lynginator
                                    At Fagermo går ut å sier at Tønnesen frarøver de et mål på grunn av krampe er jo enda et bevis på at Fagermo skylder på alt og alle utenom seg selv. Blåste ikke dommeren av før Olsen lobbet ballen? I mine øyne ser den lobben litt svak ut og Hedenstad hadde allverdens mulighet til å ta den om dommeren ikke hadde blåst. Eller så jeg helt feil? Husker ikke når dommeren blåste, men på kroppsspråket til Hedenstad når lobben er i lufta, ser det ut som en som ikke gidder å prøve fordi spillet er blåst av.
                                    Det er soft kontakt, men nok til at Tønnesen ikke får styrt headingen slik han vil. Med gule øyne en korrekt avgjørelse. Objektivt sett ikke feil, fra dommeren men "snilt". Hedenstad har ingen mulighet til å ta lobben. At fløyta hadde gått hadde ingen innvirkning. Berg viser igjen at han ikke har forstått noen ting. Dommer kan ikke la være å dømme, for å se det på skjerm etterpå. Det var en ren skjønnsavgjørelse og VAR ville aldri gått inn uansett hva Hagenes hadde valgt å gjøre der.

                                    Kommentar

                                    • Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2123

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                                      Fagermo er sin egen verste fiende, så utrolig deilig at vi klarer å utnytte det vi og. Godt å slippe midtukekamp nå, gjenta taktikken mot glimt igjen og nikk unna alle innlegg så har vi en poengfangst ingen her tørte å drømme om etter 5 runder. Så begynner de drita vanskelige"enklere" kampene...
                                      Enig. Dette kan ikke gå

                                      Kommentar

                                      • pondus73
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2004
                                        • 612

                                        #99
                                        Vakkert
                                        ------eLSKe-------

                                        Kommentar

                                        • Zindrinho
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2019
                                          • 475

                                          Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
                                          . Dommer kan ikke la være å dømme, for å se det på skjerm etterpå.
                                          Er det ikke sånn de gjør det i England med tunge flagg bl.a? Klarer ikke følge med på alle regelendringene som skjer konstant nå de siste par år men tror da vi gjør det sånn i norge og. Hvis dommern har blåst kan ikke Var gripe inn men hvis han bare lar spillet gå kan evt mål annuleres etterpå.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎