Søpla vs. Fugla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Holterkanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2009
    • 561

    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

    Det er soft kontakt, men nok til at Tønnesen ikke får styrt headingen slik han vil. Med gule øyne en korrekt avgjørelse. Objektivt sett ikke feil, fra dommeren men "snilt". Hedenstad har ingen mulighet til å ta lobben. At fløyta hadde gått hadde ingen innvirkning. Berg viser igjen at han ikke har forstått noen ting. Dommer kan ikke la være å dømme, for å se det på skjerm etterpå. Det var en ren skjønnsavgjørelse og VAR ville aldri gått inn uansett hva Hagenes hadde valgt å gjøre der.
    Berg dekker kampen som et jobbintervju etter fagermo
    ________________________
    TB

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4318

      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
      Xga 0,71 = 3 mål mot. Bare Moille kan konkurrere med de tallene bakover
      Vi har en xGA i år så langt på 4.45. Fasit er ni baklengs. Jeg mener ikke å frikjenne forsvarsspillet vårt på noen måte, men det er ganske absurd hvordan motstander har putta på rubbel og bit så langt i år. Håper dette jevner seg ut relativt raskt.

      Kommentar

      • Lynginator
        Medlem
        Hoffnarr
        • Aug 2020
        • 52

        Opprinnelig skrevet av Holterkanari
        Berg dekker kampen som et jobbintervju etter fagermo
        Så kampen med dama som er fersk LSK-supporter. Hun trodde først ikke på meg når jeg sa at han er tidligere LSK-spiller, LSK-trener og er fra Fjellhamar.

        Kommentar

        • Lynginator
          Medlem
          Hoffnarr
          • Aug 2020
          • 52

          Opprinnelig skrevet av Lynginator

          Så kampen med dama som er fersk LSK-supporter. Hun trodde først ikke på meg når jeg sa at han er tidligere LSK-spiller, LSK-trener og er fra Fjellhamar.
          Men Berg kan for all del søke på jobben til Fagermo, så er Søpla enda nærmere nedrykk

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2869

            Opprinnelig skrevet av pondus73
            Magi på infertility
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3352

              Fy faen for en deilig kamp! Det skal sies at vi var det klart dårligste laget i første omgang. Synes Garnås får mye pes for forsvarsproblemene våre. Greit nok at han er involvert når målene kommer, men det er flere som må ta skyld for de. Jeg forstår tanken bak å bytte han ut og flytte Knudsen ned, men jeg kan ikke se at Magnus gjorde en vesentlig bedre jobb i andre omgang. Videre skal søpla prise seg lykkelig for at de fikk avslutte kampen med ti mann. Stemplingen av Hoff burde også ført til rødt kort. Strakt bein og knotter som er styggere enn Juklerød sin. Ellers er det flere spillere som sliter med formen. Knudsen, Dragsnes og TLO kan vesentlig bedre enn hva de har vist i sesongstarten. TLO skal dog ha kudos for kremmerhuset i dag. Trøsten er at vi kan bli virkelig skumle når disse finner formen.

              Til slutt er det bare å si at kampens avslutning er som man bare kan drømme om. Krisetelefonene ringer for harde livet i natt, og regner med mange sykemeldinger i morgen.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2875

                Opprinnelig skrevet av bjarmann

                Magi på infertility
                He he... "Bozo" Juklerød er inne og melder i den situasjonen, også...

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2875

                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                  Vi har en xGA i år så langt på 4.45. Fasit er ni baklengs. Jeg mener ikke å frikjenne forsvarsspillet vårt på noen måte, men det er ganske absurd hvordan motstander har putta på rubbel og bit så langt i år. Håper dette jevner seg ut relativt raskt.
                  Det første målet var dårlig forsvarsarbeid. Ballwatching big time av Dragsnes og spesielt Knudsen. De to neste er mer tilfeldig at bilen spretter Vålerengas vei.

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2123

                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                    Det første målet var dårlig forsvarsarbeid. Ballwatching big time av Dragsnes og spesielt Knudsen. De to neste er mer tilfeldig at bilen spretter Vålerengas vei.
                    Ja, men det er ikke tilfeldig at en Vålerengaspiller har plass og rom til å sette den.

                    Kommentar

                    • Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2123

                      Opprinnelig skrevet av Zindrinho

                      Er det ikke sånn de gjør det i England med tunge flagg bl.a? Klarer ikke følge med på alle regelendringene som skjer konstant nå de siste par år men tror da vi gjør det sånn i norge og. Hvis dommern har blåst kan ikke Var gripe inn men hvis han bare lar spillet gå kan evt mål annuleres etterpå.
                      Nei, det er noe annet. Det gjelder offside. Hvis ballen ligger i nettet sjekker VAR alltid for offside uansett om dommeren godkjente eller annullerte. Derfor tungt flagg. Når det gjelder frispark tar dommeren en avgjørelse på å blåse eller ikke. VAR skal bare kunne overprøve hvis det er "clear and obvious" feil. I en såpass 50/50 situasjon vil VAR ikke ha myndighet til å gjøre noe.

                      "Forslaget" til Berg er dermed like tåpelig som resten av hans uttalelser rundt VAR. Hagenes prøver å forklare det samme foran kamera, men er nøye med å være diplomatisk. Må si jeg ble imponert over hvordan han håndterte TV2 i etterkant.

                      Kommentar

                      • Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2123

                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                        Det første målet var dårlig forsvarsarbeid. Ballwatching big time av Dragsnes og spesielt Knudsen. De to neste er mer tilfeldig at bilen spretter Vålerengas vei.
                        Jeg har sett det første målet en del ganger nå - og jeg føler jeg har sett det mange ganger før. Jeg blir så oppgitt over Knudsen der. Dette har skjedd så mange ganger, at han blir stående å se på i stedet for å følge løp. Gang på gang blir hans passivitet direkte avgjørende på et baklengsmål. Vi så mye av det samme med Kairinnen, mulig det er derfor det føles som om en "never ending story".

                        Kommentar

                        • bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2869

                          Leser at Ken Remi Stefan (er det mulig å ha et styggere og mer narkisnavn enn det?) sier at Vålerenga har styggere taklinger på trening og oppvarming enn den som ga rødt. De spillerne hater hverandre sånn på ordentlig de
                          I år så tar vi alt

                          Kommentar

                          • G-Man
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2011
                            • 3150

                            Opprinnelig skrevet av bjarmann
                            Leser at Ken Remi Stefan (er det mulig å ha et styggere og mer narkisnavn enn det?)
                            Du snakker om foreldre som hater ungen sin - som født til å bli søpla-supporter!

                            Kommentar

                            • Sailor Man
                              Moderator
                              • Jun 2007
                              • 1340

                              Strandberg virker ikke å bruke lederegenskapene sine til å gjøre laget bedre, men heller på å klage over egen klubb og ting som skjer rundt. Takke meg til Åsen som har en helt annen tilnærming til kapteinsrollen.

                              Men navnet synes jeg det blir for dumt å ta ham på når det er såpass mye annet å velge i.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7029

                                Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                                Er det ikke sånn de gjør det i England med tunge flagg bl.a? Klarer ikke følge med på alle regelendringene som skjer konstant nå de siste par år men tror da vi gjør det sånn i norge og. Hvis dommern har blåst kan ikke Var gripe inn men hvis han bare lar spillet gå kan evt mål annuleres etterpå.
                                Tunge flagg henviser til å vente og se når det er mulige offsider.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • brune stakkeland
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2012
                                  • 866

                                  Reisebrev fra en banehopper. Artig å få et perspektiv utenfra og
                                   

                                  Kommentar

                                  • BD
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2006
                                    • 1386

                                    Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                                    Reisebrev fra en banehopper. Artig å få et perspektiv utenfra og
                                    Fin video som må sees! Avsluttes med "I just love this club".

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2875

                                      Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                                      Reisebrev fra en banehopper. Artig å få et perspektiv utenfra og
                                      "This is what it i all about. That, over there, that is gratitude. That's the connection. The players know their role in this club!"

                                      Dæven, den dama nailer'n! Nå blei gamlefar her litt forelska, faktisk. Hun vil sikkert ikke gifte seg med meg, men kanskje jeg får lov til å adoptere henne som min datter?

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2123

                                        For øvrig at vakkert lite stikk til Strandberg fra Gabrielsen i RB intervju i går...

                                        – Ja, det er det. Men at det skulle bli sånn, det hadde jeg ikke trodd. Det er som en drøm. Og jeg fikk det jeg ble lovet jeg da, smiler han.

                                        https://www.rb.no/hyller-samholdet-o...s/5-43-2009527

                                        Kommentar

                                        • gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3174

                                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                          "This is what it i all about. That, over there, that is gratitude. That's the connection. The players know their role in this club!"
                                          Dæven, den dama nailer'n! Nå blei gamlefar her litt forelska, faktisk. Hun vil sikkert ikke gifte seg med meg, men kanskje jeg får lov til å adoptere henne som min datter?
                                          Nieve Pegg, 22:



                                          gilbert

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎