Runde 6: Odd - LSK, Skagerak Arena, redag 12.05.23 kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2855

    #61
    Opprinnelig skrevet av Kroktåa
    La dere merke til feiringa etter skåringa? De første løp etter Akor, naturlig nok, men to vendte oppmerksomheten mot servitøren Lars: Kaptein Olsen, som det sømmer seg en kaptein, og Eskil Edh. Eskil – hovedutfordreren og konkurrenten til HVB-plassen – gratulerte Lars på det hjerteligste med det perfekte løpet og innlegget. Sterk. Disse gutta har et bemerkelsesverdig sterkt samhold.

    Skjermbilde 2023-05-14 kl. 14.09.45.png
    Vi har rett og slett så mye å være stolte over i denne klubben! Klubber som RBK og Enga sitter med lengtende blikk og tenker "hadde vi bare vært mer som Fugla". Hvem hadde trodd for noen år siden? Jeg hadde mer trua på bortematch mot Kvik/Halden etter de første matcha i obos der
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3318

      #62
      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
      La dere merke til feiringa etter skåringa? De første løp etter Akor, naturlig nok, men to vendte oppmerksomheten mot servitøren Lars: Kaptein Olsen, som det sømmer seg en kaptein, og Eskil Edh. Eskil – hovedutfordreren og konkurrenten til HVB-plassen – gratulerte Lars på det hjerteligste med det perfekte løpet og innlegget. Sterk. Disse gutta har et bemerkelsesverdig sterkt samhold.

      Skjermbilde 2023-05-14 kl. 14.09.45.png
      Så det etter derbyet også. Ranger kom fra benken for å klemme på Edh etter kampslutt. Begynner å håpe at dersom Adams blir solgt, så går vi tilbake til 3-4-3 med begge to på høyresiden. Kan bli den råeste duoen vi har sett siden Schiller og Pedersen herjet.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎