Runde 7: LSK - S08, Åråsen stadion, 16.05.23 kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1380

    #61
    Veldig fortjent tap. Her må alle gå i seg selv om vi ikke skal drite oss skikkelig ut på lørdag. Kan bli stygt.
    Last edited by BD; 16.05.2023, 19:17.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4284

      #62
      Det frisparket skulle vi fått. Svak kamp av dommer og. Men skal ikke skylde på dommeren her. Grusom kamp av oss. Helt katastrofe.

      Kommentar

      • Nosferatu
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 667

        #63
        Jeg klandrer ikke Sarpsborg-fansen for å latterliggjøre oss i dag - virkelig ikke - men har de tradisjon for å melde jævlig mye, da?
        Your importance in this world is incalculable.

        Now get some sleep.

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4284

          #64
          Opprinnelig skrevet av Nosferatu
          Jeg klandrer ikke Sarpsborg-fansen for å latterliggjøre oss i dag - virkelig ikke - men har de tradisjon for å melde jævlig mye, da?
          De er fortsatt bitre etter cupen i 2017. Det får være greit nå som de slapp unna et rødt og scora på corner like etter i dag.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9365

            #65
            Perfekt detta.

            Adams skårer og øpper verdien, og ellers er alt så elendig at alle vil revansjere seg i cupfinalen!



            Kommentar

            • Dumbo
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2004
              • 463

              #66
              Vi skaper sjanser de siste ti minuttene, men de første 80 er trøstesløse. Vi blir utspilt av et lag som har et langt bedre grunnspill enn oss.

              Kommentar

              • Pad
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2022
                • 619

                #67
                Klink årsverste. Rett og slett horribelt og man er heldig som ikke ligger under med mye mer utover i 2.omg.
                Faktisk skremmende før lørdagen.

                Meeeen det er igjen detaljer og får man 11vs10 som man skal ha de siste 44 så er dette en helt annen kamp.

                Kommentar

                • LS89
                  Kamptrådkongen
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2013
                  • 3320

                  #68
                  Dette var sjokkerende svakt. Traff vi på en eneste pasning?

                  Kommentar

                  • Nosferatu
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 667

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Pad
                    Klink årsverste. Rett og slett horribelt og man er heldig som ikke ligger under med mye mer utover i 2.omg.
                    Faktisk skremmende før lørdagen.

                    Meeeen det er igjen detaljer og får man 11vs10 som man skal ha de siste 44 så er dette en helt annen kamp.
                    Ja, men ikke med så stor margin. Vi var ikke stort bedre mot Odd, ei heller i første omgang mot VIF (som langt på vei overlot kampen til oss) - og Viking-kampen, som kommentator i dag unnskyldende snadret at "jo var helt i starten av sesongen!" er ikke så jævla lenge siden. Og det at "jo, men nå er vi skuffa som tapte med bare ett mål mot Glimt!" betyr ikke at vi var så forbanna jævla bra da heller.

                    I det hele tatt: vi har ikke vært dritgode i år, og jeg synes det ser ut som om en hel del spillere overvurderer seg selv noe grønnjævlig. Noe flere av oss fans også driver med, for den del.

                    Dagens høydepunkt er Gigis post om Åsen i 1. omgang. Den, du!
                    Your importance in this world is incalculable.

                    Now get some sleep.

                    Kommentar

                    • Playboy1
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 2105

                      #70
                      Dette laget har fortsatt en del mangler ja.
                      På vårt beste er vi veldig gode , men dessverre er ikke det over så lange perioder av kampene. Og bunn nivået vårt er veldig svakt.
                      Brann favoritter med rette lørdag . Men cup er cup

                      Kommentar

                      • maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1206

                        #71
                        I 260 minutter har vi konsekvent spilt oss ut bakfra. De 10 siste i dag bør være en vekker om hvordan vi bør opptre mot Brann fordi ellers så er jeg stygt redd for at vi kommer bakpå fra start. Feil laguttak i dag hjelper heller ikke og alle var på 90% og det holder selvsagt ikke i en superjevn serie.

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4284

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Nosferatu

                          Ja, men ikke med så stor margin. Vi var ikke stort bedre mot Odd, ei heller i første omgang mot VIF (som langt på vei overlot kampen til oss) - og Viking-kampen, som kommentator i dag unnskyldende snadret at "jo var helt i starten av sesongen!" er ikke så jævla lenge siden. Og det at "jo, men nå er vi skuffa som tapte med bare ett mål mot Glimt!" betyr ikke at vi var så forbanna jævla bra da heller.

                          I det hele tatt: vi har ikke vært dritgode i år, og jeg synes det ser ut som om en hel del spillere overvurderer seg selv noe grønnjævlig. Noe flere av oss fans også driver med, for den del.

                          Dagens høydepunkt er Gigis post om Åsen i 1. omgang. Den, du!
                          Du har jo helt rett. Vi er voldsomt ustabile, og jeg føler fortsatt ikke at vi har spilt en hel god kamp i år. Nærmeste er kanskje semien mot Glimt. Det er veldig mye å gå på, og Adams har redda oss nok ganger nå. På tide at resten av laget plukker opp hansken. Håper vi endelig har kommet oss over sjukdom og småskader i troppen og snart kan stille med alle mann alle. Ikke minst for treningshverdagens skyld.

                          Kommentar

                          • Playboy1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 2105

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av BD
                            Ibrahimaj og Dragsnes får stolpe av meg i dag. Resten er på 2
                            Hva er det egentlig med Dragsnes om dagen?
                            Før denne sesongen spilte han aldri en svak kamp for oss.
                            Denne sesongen har han vært heller svak hver eneste kamp .

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4284

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Playboy1
                              Hva er det egentlig med Dragsnes om dagen?
                              Før denne sesongen spilte han aldri en svak kamp for oss.
                              Denne sesongen har han vært heller svak hver eneste kamp .
                              Hadde et håp om å se Vindheim på venstre der i noen minutter, men jeg kan forstå at B&M prioriterte annerledes. Det var mange som fortjente å bli byttet ut i kveld. Hard kamp om å være banens verste. Tok meg selv i å humre litt da Lehne ble kåret til banens beste. Her var det bare å trekke et navn opp fra bollen i blinde.

                              Kommentar

                              • Pad
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2022
                                • 619

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                Hva er det egentlig med Dragsnes om dagen?
                                Før denne sesongen spilte han aldri en svak kamp for oss.
                                Denne sesongen har han vært heller svak hver eneste kamp .
                                Ny formasjon og mange forskjellige bak seg. Slik det er nå så håper jeg faktisk han starter som stopper og Edh inn på backen. MÅ ha en med venstre fot der.

                                Kommentar

                                • bjarmann
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 2855

                                  #76
                                  Grusom kamp. Verste siden nedrykket? Hva er det med Dragsnes og Garnås i år? Håper nesten Slør spiller i finalen i stedet. Snakk om å drepe trua og entusiasmen før finalen. Dette forsvaret vil bli voldtatt av Finne. Ham putter uansett alltid mot oss
                                  I år så tar vi alt

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3319

                                    #77
                                    Utvilsomt en skuffende kamp av oss. For å ta lyspunktene. Adams fortsetter å score og Uba Charles har en vellykket startdebut.

                                    Ellers, 0-1 er utilgivelig. Isolert sett horribel opptreden på defensiv corner, men tatt i betraktning at dette er et mønster som har gjentatt seg i over to sesonger. Det er tydelig at det nåværende trenerteamet ikke evner å løse dette problemet, og da bør det tas grep. Hvem som sitter med ansvaret for taktikk i disse situasjoner aner jeg ikke, men klubben bør ta seg råd til å hente inn ekspertise utenfra for å fikse problemet.

                                    Rent motivasjonsmessig var det tydelig at mange tenkte på lørdagen, både i trenerteam og på banen. Dette er naturlig, og i kombinasjon med tett kampprogram stod dette tapet skrevet på veggen.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7027

                                      #78
                                      Fryktelig kamp. Godt Adams scoret trøstemålet, men det var jaggu det eneste han traff på i hele kampen. Han og Knutsen var helt forferdelige, og hele laget underpresterte desperat. Vi kunne ikke fått en mer ræva innledning til cupfinalen. Vi har alt å vinne etter denne prestasjonen.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • EPA
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2013
                                        • 134

                                        #79
                                        For å begynne med det åpenbare...
                                        Ikke starte kampene med de beste er krise, og heller bytte seg ned... Når man er så heldig at man slipper unna til pause var det vel om mulig neda mer krise å fortsette med samme laget etter pause, og det var det stor enighet om blandt de rundt meg så dette må da for svarte være en enkel sak å skjønne for de som faktisk trener laget. Alle venta jo bare på 0-1, og så venta vi på 0-2 for det hang ikke sammen!!!
                                        Må gå an å se som rundt på defensiv corner, for å la S08's beste hodespiller være umarkert på 0-1 er helt krise, det er lov å snu se rundt og se seg omkring selv om man har fått beskjed om hvilken sone man skal stå i! Tror de som ser på video analyse bør ta på seg briller for dette er helt jævlig å se på fra tilskuerplass. Jeg frykter faktisk ikke skudd fra 20 meter, men cornere og innlegg fra siden blir farlig i 8/10 tilfeller.

                                        Skjærvik funker ikke som venstre stopper, da hele trekant spillet på den siden blir ødelagt og har vi så mange skader på denne plassen må dessverre Dragsnes inn på den plassen og så vi heller rotere på plassen utenfor (helvete som jeg savner Petterson selv om han hadde litt skader han også).
                                        Tryggheten er borte i forsvar, og jeg frykter at den blir borte en god stund til om vi ikke klarer å spille mer enn 2 kamper med samme treer bak.
                                        Dette bør være Knudsens siste kamp som anker, for han kan vel knapt kalles en dregg for å være ærlig... Syns han var veldig positiv når han kom inn mot Odd, men da var de slitne og han fikk spille indreløper som han fungerer bedre som (ikke optimalt, men bedre).
                                        Og sist men ikke minst, er det mulig å spille ut langt bakfra med hele laget løftet opp mot midten så det er mulig å vinne en ball? Alle lag med unntak av oss går ut i 100 med høyt press, så å spille seg ut bakfra med Garnås, og en høyrebeint venstrestopper er helt krise til kampen har satt seg. Brudd på brudd på brudd i egen sone for å gi motstanderne initiativ høres ut som den beste måten å gi bort kampen på!

                                        Kommentar

                                        • Zindrinho
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2019
                                          • 445

                                          #80
                                          Vi gikk totalt 5 på i går, sarp gjorde akkurat som mot brann mot oss igjen og vi var helt ute av stand til å gjøre endringer. Billborn fortalte jo tilogmed kronplanen til tv2 i pausa, vente oss ut og ikke spille på førstebevegelsen, tok oss minst 20min ut i 2 omg før vi var i nærheten av å skjønne planen dems, de storma oss fra "mellomrommet" (eller rent teknisk mellom spisser og midtbane når forsvar og midtbane ligger med 2m avstander, totalt umarkerte akkurat som vi har sett så mange ganger før. Trekkes en spiss ned er det ingen som følger ham, Pemi på glimt hadde som regel 20m til nærmeste motstander i ligakampen, vi så det samma mot odd der 3ern dems på midten var i konstant overtall. Når vi ikke har fordelt oppgaver i forsvar engang, men 3 mann løper rett ut på samma motstander blir de andre totalt oversett og får stå klin aleine gang på gang på gang.
                                          Bakke skulle nok heller tatt med seg schelander og myhre på sarp - brann istedetfor kompisen thomas berntsen. Tenkt litt taktikk istedetfor mimring når man først speida neste motstander.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎