Runde 11; LSK - Aalesund, Åråsen Stadion, 19.07.23, kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 801

    #41
    Så kan man jo kontre med at folk ikke må overvurdere betydningen av et rødt kort. Men føler ikke at det bidrar noe særlig. Hvordan kampen hadde blitt uten utvisninga får vi aldri vite, selv føler jeg meg ganske trygg på at vi uansett ville vunnet dette fortjent.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3374

      #42
      Opprinnelig skrevet av plantemiddel
      Så kan man jo kontre med at folk ikke må overvurdere betydningen av et rødt kort. Men føler ikke at det bidrar noe særlig. Hvordan kampen hadde blitt uten utvisninga får vi aldri vite, selv føler jeg meg ganske trygg på at vi uansett ville vunnet dette fortjent.
      Mulig gi hadde klart å snu det mot Ålesund, men søpla hadde oss på gaffelen før utvisnigen. Et Molde med fullt mannskap ville nok også klart å snu det med det presset de skapte på slutten. Som kunden nevner, Ålesund var også giftige når de kontret, og hadde god kontroll bakover. Jeg er ikke sikker på om vi hadde fått hull på byllen mot 11 mann, og seieren hadde definitivt ikke blitt så stor.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2889

        #43
        Alle poeng, alle seire vi vinner, er fordi vi har flaks. Alle tap er på grunn av at motstanderne er bedre, og fordi vi er ræva.

        Fuglafansen i et nøtteskall. For en gjeng!

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4361

          #44
          Opprinnelig skrevet av MortenA

          Mulig gi hadde klart å snu det mot Ålesund, men søpla hadde oss på gaffelen før utvisnigen. Et Molde med fullt mannskap ville nok også klart å snu det med det presset de skapte på slutten. Som kunden nevner, Ålesund var også giftige når de kontret, og hadde god kontroll bakover. Jeg er ikke sikker på om vi hadde fått hull på byllen mot 11 mann, og seieren hadde definitivt ikke blitt så stor.
          Alle lag får røde kort i sin favør i løpet av en sesong. Gode lag får gjerne flere.

          Søpla var gode, men de hadde også en enorm uttelling. Tre sjanser, tre mål. 0,73 xG på hele kampen. Ikke gitt at kampen hadde fortsatt i samme spor selv med Juklerød på banen. Taklingen hans var uansett så idiotisk at Enga fortjente å tape. Noe av det mest unødvendige jeg kan huske å ha sett på en fotballbane. Godt gjort av Knudsen å komme seg inn i duellen.

          Mot Molde var vi, som vanlig, det beste laget. Meget sterk gjenvinning som tvinger Eikrem til å slenge ut en fot. Helt fair rødt kort. Åsen fikk rødt for nøyaktig det samme mot Godset i fjor. Fortjent seier, ferdig snakka.

          Mot Aalesund er det jo litt vanskelig å skulle vurdere kampen siden det hadde blitt spilt i såpass kort tid. Aalesund slipper inn ekstremt mye mål i andre omgang i år. Troppen er svak og faller gjennom lenger ut i kampene. Vi scorer blant annet på to cornere. Her kan man ikke melde at vi scorer fordi vi er i overtall. Vi scorer på grunn av to sterke prestasjoner av Skjærvik og Lehne, samt gode legg av Åsen.

          Klart, det kunne gått annerledes i alle disse kampene hvis det var 11 mot 11, men det er jo ikke sånn at vi har fått heldige eller tvilsomme røde kort heller. Da kan vi like så godt heller snu på flisa og si at Viking var heldige mot oss som kom unna kampen uten straffe mot seg eller rødt kort på Salvesen, eller eventuelt den hårreisende avblåsningen mot Adams i Bergen. Dommersituasjoner går begge veier. Vi har vært flinke til å kapitalisere når de har gått i vår favør. Ikke bare å spasere inn seieren selv om man er en mann mer.
          Last edited by Kanarivogel89; 22.07.2023, 01:45.

          Kommentar

          • Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2185

            #45
            Interessant diskusjon: Hvor avgjørende er en utvisning for kamputfallet? Det påvirker ikke bare mål, men kampbilde, psykologi, og ikke minst har det betydning hvor sentral er spilleren som ble utvist? Noen tall som oppsummerer de 21 utvisningene vi har hatt hittil i år:

            Av 21 utvisninger i totalt 19 kamper, er det 2 som har blitt snudd, begge i favør oss. Det hører med til historien at det kun er 3 kamper hvor en utvisning har gått i favør av et lag som ligger under. I 9 kamper har utvisningen gått i favør av laget som leder. Denne skjevheten er i seg selv så stor at den neppe er tilfeldig. Laget som er ligger under er mer tilbøyelig til å være for sent inne i situasjoner. I 5 kamper har en uavgjort bikket i favør av det overtallige laget, mens i de resterende 12 er poengfordelingen uendret etter utvisningen.

            Hittil i år er det spilt 114 kamper, og scoret 334 mål. Hvis vi antar gjennomsnittlig 5 minutters tillegg per kamp vil det si at det går ca 32,5 minutt mellom hver scoring. Til sammenligning er det spilt 550 minutter + tillegg etter en utvisning. Her er det scoret 22 mål av lag som har hatt fordel av en utvisning. Med de samme 5 minutters tillegg blir det mål hvert 29,3 minutt. En forskjell, men ikke dramatisk. Generelt scores det også flere mål på slutten av kamper, og siden utvisninger har effekt for resten av kampen kan det argumenteres for at det har liten betydning for antallet mål som scores totalt sett. Derimot ser vi at det kun er et eneste lag som har sluppet inn mål i overtall, og kun et lag som har scoret i undertall. Molde mot Glimt i 2-2 kampen. Den totale målforskjellen i favør av lag som spiller i overtall er altså 22-2. Konklusjon: Det er betydelig enklere å forsvare seg mot lag som er i undertall, men ikke vesentlig enklere å score.

            Å utnytte seg av et tallmessig overlege er også en ferdighet, akkurat som det å stå i mot hvis man er færre. Det er noe man snakker om i hockey, men som virker å ses bort i fra i fotball. Under ser vi hvordan lagene som har hatt fordel av en utvisning har utnyttet denne. Alle minutter er uten tillegg. Enkelte kamper er "feilrepresentert", da avgjørelsen av kampen ikke er påvirket av utvisningen i seg selv. Jeg tenker da på TILs kamp mot Kamma, hvor de vinner på en straffe som ble utløst av utvisningen. (Mao ikke mål fordi spilleren var utvist, men fordi han ble utvist) Tilsvarende Vikings kamp mot Enga, hvor det scores direkte på frisparket som kom ved utvisningen. En spiller fra eller til hadde neppe noen effekt på utfallet. LSK utmerker seg, ikke fordi de har vært heldige med utvisninger, men fordi de har vært dyktige til å utnytte dem. Minner om at Molde brukte nøyaktig samme taktikk etter utvisningen de hadde mot Glimt, som mot oss. Her lyktes de med kontringene, mot oss klarte de ikke å få dem.
            Row Labels Utvisninger for Minutter Poeng Vunnet Mål Baklengs
            Brann 1 19 2 2 0
            Enga 2 48 0 2 0
            Glimt 3 114 0 2 2
            LSK 3 169 6 8 0
            Molde 3 40 0 2 0
            RBK 4 89 4 2 0
            Stabæk 2 67 0 2 0
            TIL 2 4 2 1 0
            Viking 1 0 2 1 0


            Under ser dere oversikt over lag med utvisning mot, og hvordan de har klart seg. LSK har så langt klart å holde seg unna denne tabellen. Enga som var "nødt til" å tape mot oss fordi de fikk en mann utvist, klarte ikke å utnytte den samme fordelen (tom 11 mot 9) mot Stabæk.
            Row Labels Utv.mot Minutter Poeng Tapt Baklengs Mål
            Enga 2 53 5 4 0
            Glimt 1 14 0 0 0
            Godset 1 6 0 0 0
            Ham/Kam 2 30 2 2 0
            Haugesund 3 117 2 3 0
            Molde 2 123 0 2 2
            RBK 1 6 0 0 0
            S08 1 34 0 0 0
            Stabæk 3 52 0 2 0
            TIL 1 6 2 1 0
            Viking 2 23 0 1 0
            Aalesund 2 86 5 7 0
            Grand Total 21 550 16 22 2

            Det er ingen tvil om at det er en fordel å spille 11 mot 10, men fordelen er nok betydelig overdrevet.
            Attached Files

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2309

              #46
              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

              For noen er glasset aldri halvfullt, bare halvt tomt!
              Eller være realist?
              Denne sesongen er på mange måter en blåkopi av fjoråret. Våren der alle marginer var på vår side. Det er jo nevnt av flere her inne at forsvaret lekker som en sil. Nå er også Ruben ute. Og snart Akor vekk.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 3961

                #47
                Jeg er enig i at vi har hatt marginer med oss, og jeg er enig i at forsvaret til tider har vært lekk som ei sil. Samtidig har vi jobbet og slitt oss til brukbart med poeng. Jeg mener også mange av målene imot har kommet på grunn av nesten helt uforståelige personlige feil. Feil av type Moxnes og solbrillene. De feilene burde/bør det være "enkelt" å luke bort hvis samtlige, også i forvaret, er 100 prosent konsentrert og fokusert. I nitti plus! Jeg synes også det kan virke som om exiten til treneren som tidligere hadde et navn og assistenten hans kan ha utløst en større glede hos flere av spillerne. Det var vel altfor mye terping på ting som spillerne oppfattet som elementære, på bekostning av andre ting på treningene, de gikk til den tidligere med.

                Det blir spennende å se om de siste kampene bare var blaff og at det går dårligere mot bedre lag. Det kan jo hende.

                Men jeg synes at det tross alt er en del som kan skape grunnlag for et visst håp om bedre tider fremover.

                Andre har drøftet hvordan utvisninger kan påvirke en kamp, så det skal jeg ikke bruke mange ord på. Faktum er at vi tok 9 poeng på de tre kampene. Det er definitivt positivt! Da synes jeg det blir mer "halvt tomt" glass, enn "realisme, når du argumenterer som du gjør og reduserer de 9 poengene til to!
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • brune stakkeland
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2012
                  • 869

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av kunden

                  Eller være realist?
                  Denne sesongen er på mange måter en blåkopi av fjoråret. Våren der alle marginer var på vår side. Det er jo nevnt av flere her inne at forsvaret lekker som en sil. Nå er også Ruben ute. Og snart Akor vekk.
                  Jeg vil ikke akkurat si at alle marginer er med oss. Motstanderne scorer på alt, mens vi trenger flere sjanser. Vi har fått den ene skaden etter den andre i forsvarsleddet, er jo kun Garnås og Dragsnes som har vært tilgjengelig i alle kamper (med unntak av karantenen til Garnås)

                  Kommentar

                  • Lars Henrik Dahl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2020
                    • 2185

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

                    Jeg vil ikke akkurat si at alle marginer er med oss. Motstanderne scorer på alt, mens vi trenger flere sjanser. Vi har fått den ene skaden etter den andre i forsvarsleddet, er jo kun Garnås og Dragsnes som har vært tilgjengelig i alle kamper (med unntak av karantenen til Garnås)
                    Å score på overtid er heller ikke snakk om marginer, spesielt ikke når det skjer i kamp etter kamp.

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2309

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                      Andre har drøftet hvordan utvisninger kan påvirke en kamp, så det skal jeg ikke bruke mange ord på. Faktum er at vi tok 9 poeng på de tre kampene. Det er definitivt positivt! Da synes jeg det blir mer "halvt tomt" glass, enn "realisme, når du argumenterer som du gjør og reduserer de 9 poengene til to!
                      Fullt mulig å ha to tanker i hode samtidig - å glede seg over poeng som er vunnet på tilfeldighetenes spill og at man er samtidig er kritisk.
                      Angrepsspillet vårt er fortsatt veldig basert på tilfeldigheter. Selvom det nå har blitt 9 mål på 2 kamper. Oppskriften er like enkel som den er effektiv - pumpe ballen inn i 16 i håp om
                      å treffe en medspiller. De bedre lagene har skjønt denne taktikken. S08 og TIL tok ut spissene våre med den største letthet.

                      "Alle" har vært enige om at det har vært lite fremgang, så jeg skjønner ikke helt halleluja-stemningen, bare pga to seiere over to dumpekandidater.

                      Men igjen, dette er ikke rocket-science. Seier er seier, men skal man tenke litt fremover så må det nok flere nye koster til.

                      Kommentar

                      • Lars Henrik Dahl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2020
                        • 2185

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av kunden

                        Fullt mulig å ha to tanker i hode samtidig - å glede seg over poeng som er vunnet på tilfeldighetenes spill og at man er samtidig er kritisk.
                        Angrepsspillet vårt er fortsatt veldig basert på tilfeldigheter. Selvom det nå har blitt 9 mål på 2 kamper. Oppskriften er like enkel som den er effektiv - pumpe ballen inn i 16 i håp om
                        å treffe en medspiller. De bedre lagene har skjønt denne taktikken. S08 og TIL tok ut spissene våre med den største letthet.

                        "Alle" har vært enige om at det har vært lite fremgang, så jeg skjønner ikke helt halleluja-stemningen, bare pga to seiere over to dumpekandidater.

                        Men igjen, dette er ikke rocket-science. Seier er seier, men skal man tenke litt fremover så må det nok flere nye koster til.
                        I den grad det er halleluja stemning: Vi har scoret 9 mål, og det offensive spillet har vært bedre enn på veldig lenge. Under 'He whose name shall not be mentioned ' sluttet vi stort sett å angripe når vi ledet. Hvor lenge er det siden vi scoret 9 mål på 2 kamper? Hvor lenge siden er det vi vant 3 kamper på rad? Hvor lenge er det siden vi vant med 4 mål? (Jerv 4-0), men da scoret vi på ALT. Hvor lenge siden er det at vi slo to dumpekandidater på rad? Og ref det å ta steg - nå har vi feid over to lag på rad som la seg bakpå. Ved siden av kritikken mot forsvarsspillet har vår manglende evne til å bryte ned lavtliggende motstand vært det som har vært hardest kritisert. Joda, motgangen kommer, kanskje allerede i dag, men hvor trist liv har du lyst til å leve? Sorgene kommer tidsnok. Utfordringene er velkjente, men av og til må man suge litt på karamellen også

                        Kommentar

                        • Yellows
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Apr 2007
                          • 43

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                          I den grad det er halleluja stemning: Vi har scoret 9 mål, og det offensive spillet har vært bedre enn på veldig lenge. Under 'He whose name shall not be mentioned ' sluttet vi stort sett å angripe når vi ledet. Hvor lenge er det siden vi scoret 9 mål på 2 kamper? Hvor lenge siden er det vi vant 3 kamper på rad? Hvor lenge er det siden vi vant med 4 mål? (Jerv 4-0), men da scoret vi på ALT. Hvor lenge siden er det at vi slo to dumpekandidater på rad? Og ref det å ta steg - nå har vi feid over to lag på rad som la seg bakpå. Ved siden av kritikken mot forsvarsspillet har vår manglende evne til å bryte ned lavtliggende motstand vært det som har vært hardest kritisert. Joda, motgangen kommer, kanskje allerede i dag, men hvor trist liv har du lyst til å leve? Sorgene kommer tidsnok. Utfordringene er velkjente, men av og til må man suge litt på karamellen også
                          Enig i det meste, men ikke i at Sandefjord la seg spesielt bakpå. Vil også tillegge at jeg synes vi har stått mye høyere i presset og vært mer dødelige i gjenvinningene i disse to kampene. Under Rotta så synes jeg førsteforsvarerne var veldig passive.

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2309

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                            I den grad det er halleluja stemning: Vi har scoret 9 mål, og det offensive spillet har vært bedre enn på veldig lenge. Under 'He whose name shall not be mentioned ' sluttet vi stort sett å angripe når vi ledet. Hvor lenge er det siden vi scoret 9 mål på 2 kamper? Hvor lenge siden er det vi vant 3 kamper på rad? Hvor lenge er det siden vi vant med 4 mål? (Jerv 4-0), men da scoret vi på ALT. Hvor lenge siden er det at vi slo to dumpekandidater på rad? Og ref det å ta steg - nå har vi feid over to lag på rad som la seg bakpå. Ved siden av kritikken mot forsvarsspillet har vår manglende evne til å bryte ned lavtliggende motstand vært det som har vært hardest kritisert. Joda, motgangen kommer, kanskje allerede i dag, men hvor trist liv har du lyst til å leve? Sorgene kommer tidsnok. Utfordringene er velkjente, men av og til må man suge litt på karamellen også
                            Selv med tsp idag så et alt såre vel. Ingen grunn til fornyelse eller forandring. Bare glede seg over de små seirene i nuet og krysse fingra for at det går bra i fremtiden . Alt vi trengte for å bli et topplag var å bli kvitt bakke?

                            Vi er tilbake til start i diskusjonen. Hadde ikke Aafk fått utvisning kunne vi fort ha tapt. Hvordan hadde stemningen vært da?
                            Det er tilfeldighetene som gjør at vi har 9/9. Selvom det vsr jævlig deilig var det også fordømte flaksemål av Akor mot bart. Vi har hatt sinnsykt med tur Iår.
                            Dette varer ikke evig
                            Se til fjoråret da tilfeldighetenes begynte å jevne seg ut.
                            Hvordan var stemningen her inne da?
                            Vi står på stedet hvil. Mtp inflasjon(les: de andre har fornyet seg og blitt bedre - Viking, TIL og Brann) kanskje også et steg tilbake.
                            Men for all del hvis man blir euforisk av seiere mot Sandefjord og Aafk så la ikke meg kaste glør i dem gleden.


                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4361

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av kunden

                              Selv med tsp idag så et alt såre vel. Ingen grunn til fornyelse eller forandring. Bare glede seg over de små seirene i nuet og krysse fingra for at det går bra i fremtiden . Alt vi trengte for å bli et topplag var å bli kvitt bakke?

                              Vi er tilbake til start i diskusjonen. Hadde ikke Aafk fått utvisning kunne vi fort ha tapt. Hvordan hadde stemningen vært da?
                              Det er tilfeldighetene som gjør at vi har 9/9. Selvom det vsr jævlig deilig var det også fordømte flaksemål av Akor mot bart. Vi har hatt sinnsykt med tur Iår.
                              Dette varer ikke evig
                              Se til fjoråret da tilfeldighetenes begynte å jevne seg ut.
                              Hvordan var stemningen her inne da?
                              Vi står på stedet hvil. Mtp inflasjon(les: de andre har fornyet seg og blitt bedre - Viking, TIL og Brann) kanskje også et steg tilbake.
                              Men for all del hvis man blir euforisk av seiere mot Sandefjord og Aafk så la ikke meg kaste glør i dem gleden.

                              Altså, når folk kommer med nøye gjennomtenkte og godt begrunnede argumenter, så må du faktisk komme med litt mer enn «næææ, alt som går vår vei er ren flaks» for at jeg skal orke å engasjere meg noe mer her. Andre er hjertelig velkomne til å følge opp her.

                              Kommentar

                              • kunden
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 2309

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                Altså, når folk kommer med nøye gjennomtenkte og godt begrunnede argumenter, så må du faktisk komme med litt mer enn «næææ, alt som går vår vei er ren flaks» for at jeg skal orke å engasjere meg noe mer her. Andre er hjertelig velkomne til å følge opp her.
                                Jeg begrunner mitt argument at vi har hatt meget flaks/tur/medgang/glid denne våren/sommeren. Med mål for og utvisninger. Kan ikke se noen gode argumenter mot dette.

                                På generelt basis må man tørre å ta stilling til de problematiske og vanskelige spørsmålene. Se virkeligheten for hva den er. Hvis ikke vil vi aldri komme videre.
                                Sagt på en mer direkte måte: Vinnere tar tak i problemene. Tapere unngår dem.

                                Kommentar

                                • Lars Henrik Dahl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2020
                                  • 2185

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av kunden
                                  Sagt på en mer direkte måte: Vinnere tar tak i problemene. Tapere unngår dem.
                                  Flott at du tar tak. Hva er neste skritt?

                                  Kommentar

                                  • Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2185

                                    #57
                                    Vi hadde for øvrig et fordømt flaksemål mot bart, men jeg regner med at alle sjansene som vi ikke scoret på kun var udyktighet, og følgelig ikke relevant for diskusjonen?

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2309

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                                      Flott at du tar tak. Hva er neste skritt?
                                      Hva er det du/dere argumenterer for? At våre seiere har kommet et blendende spill? Hva med all sytingen her inne, inkl stangnasjon mm. Og at vi ble friskmeldte etter Sandefjord og Aafk?
                                      Faktum er at med "normal" glid hadde vi ligget lenger tilbake på tabellen. Så det er bare å takke og bukke.
                                      Mitt argument står seg meget godt mtp dagens kamp mot FKH.

                                      Jeg regner med at det er det sportslige apparat som tar tak. De har forhåpentligvis sett det samme som enhver med mikroskopisk kjennskap til fotball har sett - at vi har null plan i spillet fremover bortsett fra å dunke kula inn i 16 på lykke og fromme eller kælke opp mot enslig eller spisspar uten støtte fra resten av laget.

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3961

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av kunden

                                        Selv med tsp idag så et alt såre vel. Ingen grunn til fornyelse eller forandring. Bare glede seg over de små seirene i nuet og krysse fingra for at det går bra i fremtiden . Alt vi trengte for å bli et topplag var å bli kvitt bakke?
                                        Nå tøver du voldsomt! Hvem har sagt eller skrevet noe i nærheten av dette du påstår her?

                                        Jeg skrev at glasset ditt virker å være halvt tomt når du reduserer 9 poeng til to. Jeg burde muligens ha skrevet helt tomt?
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2309

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                          Nå tøver du voldsomt! Hvem har sagt eller skrevet noe i nærheten av dette du påstår her?

                                          Jeg skrev at glasset ditt virker å være halvt tomt når du reduserer 9 poeng til to. Jeg burde muligens ha skrevet helt tomt?
                                          For å eksemplifisere konsekvensen av bla dine argumenter. Men dette er semantikk og kverulering. Les innlegget over med mindre du ikke er mer intressert i å diskutere person enn sak.
                                          Dagens kamp er mitt siste argument i denne diskusjonen.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎