Henrik Skogvold

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2506

    #21
    Opprinnelig skrevet av bjarmann
    Godt å høre det ikke var noe brudd. Men man må kunne stille spørsmålstegn ved det medisinske apparatet her. Hvorfor ikke få han ut på båre? Kunne jo vært alvorlig og ingen grunn til å dra gutten av banen på beina i tydelige sterke smerter
    Fra pluss-artikkel på rb.no:

    På spørsmål fra Romerikes Blad om hvorfor det ikke ble benytte båre da spilleren ble hjulpet av banen, svarer Kåsene dette:

    – Vi har diskutert det i ettertid om båre burde vært benyttet. Rett før Henrik reiser seg opp, så er han bestemt på at han skal spille videre. Vi konkluderer med at det ikke er mulig og tar han av banen med hjelp fra to personer som støtter han.

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1406

      #22
      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
      Rett før Henrik reiser seg opp, så er han bestemt på at han skal spille videre.
      I ekte LSK-ånd dette. Som jeg håper på at Skogvold kommer tilbake raskt og lykkes med karrieren! Det fortjener han.

      Kommentar

      • niko
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2008
        • 452

        #23
        Når vi som supportere naturlig nok er bekymret for omfang og varighet på skader, er det lett å glemme at dette faktisk er helseopplysninger og dermed regnet som sensitiv informasjon, og dermed er noe som arbeidsgiver skal behandle varsomt.

        Kommentar

        • Pad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2022
          • 683

          #24
          Opprinnelig skrevet av ulfpulf

          Det er veldig gode nyheter! Jeg unner Skogvold å komme raskt tilbake og få spille mye.

          Den samme nyheten, med identisk tekst, ble lagt ut på rb.no med samme klokkeslett, og på lsk.no.
          På vegne av klubben beklager jeg at du ikke fikk en direkte oppdatering før medie-Norge.
          Klubben legger ut saken en liten time etter at Arilas videreformidler det han har hørt. Selvfølgelig en uviktig detalj, men synes det er litt merkelig at man ikke bare sender ut en pressemelding e.l først, istedenfor å sende en sms til media.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9404

            #25
            Opprinnelig skrevet av ulfpulf

            Fra pluss-artikkel på rb.no:

            På spørsmål fra Romerikes Blad om hvorfor det ikke ble benytte båre da spilleren ble hjulpet av banen, svarer Kåsene dette:

            – Vi har diskutert det i ettertid om båre burde vært benyttet. Rett før Henrik reiser seg opp, så er han bestemt på at han skal spille videre. Vi konkluderer med at det ikke er mulig og tar han av banen med hjelp fra to personer som støtter han.
            Svakt gjennomført. Skal da gi fullstendig faen i hva Skogvold vil når beina hans svikter og årsak er "støt/vridningskade" i rygg.

            Og de støtta han jo faen ikke på førsten hell. Først halvveis ut letta de på vekta hass.

            Igjen; svakt gjennomført!

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎