LSK – søpla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1211

    #61
    Jeg liker bare ikke røyk, dårlig sikt og avbrudd i spillet. Særlig trygt er det heller ikke. Man merker kanskje ikke det hvis man står midt blant kfl, mens andre steder på stadion synker stemningen med en gang det blir avbrudd før og under kamp. Når det gjelder banneret med rotta så humrer de fleste litt i skjegget av den hvis hjertet tilhører LSK, men det er lett å forstå at andre synes den er smakløs.og over streken.

    Kommentar

    • Sailor Man
      Moderator
      • Jun 2007
      • 1330

      #62
      Min take på det er 1: det er litt gøy å røyklegge stadion og utsette kampstart i noen minutter, men de siste åra har det skjedd såpass ofte at det begynner å blir forutsigbart.

      2: Jeg liker heller ikke at matchen blir stoppa på grunn av for mye blussing. VIF hadde sikkert et lite håp om at kampen skulle bli avbrutt og at forbundet faktisk skulle følge opp de tomme truslene sine. Eller bare for å gi et kjørt Enga en liten pustepause. Uansett er det en ugrei måte å påvirke kampen på.

      3: Rottebanneret er langt innafor, tifoene generelt i går holdt skyhøyt nivå!

      4: "Etter matchen skal du dø" - er klar for pensjonering, spør du meg. Den eneste sangen jeg kommer på som jeg bevisst ikke synger med på.

      Kommentar

      • Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2109

        #63
        Opprinnelig skrevet av Sailor Man

        4: "Etter matchen skal du dø" - er klar for pensjonering, spør du meg. Den eneste sangen jeg kommer på som jeg bevisst ikke synger med på.
        Veldig enig , rett og slett pinlig.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3146

          #64
          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

          Om Vålerenga, med Bakke i sjefsstolen, ryker på huet og ræva ned i OBOS, så lever jeg veldig godt med å gå glipp av derby ett år. Lett verdt det, og de kommer jo tilbake.
          Ingen automatikk i at de kommer rett tilbake. KFUM er allerede på samme nivå, og bakfra kommer Lyn...

          Kommentar

          • *eLSKerLSK*
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 403

            #65
            Det er selvfølgelig veldig leit at noksagten Welhaven i VG, for ikke å glemme NFF, syntes dette var ille. Bakke selv syntes det var helt greit, men la oss ikke slå oss til ro med det.

            Vi burde heller ikke blø og le…

            Kommentar

            • Dotse
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • May 2022
              • 9

              #66
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Dette reddet hele vinteren for min del. La oss håpe at Haugesund og Stabæk får opp dampen mot slutten så det jævla plastlaget får borteturer til gokk neste år.

              I Oslo by,
              I Oslo by
              Der herjer de
              Der herjer de
              Som tror på Gud og Jesus litt på si'

              KFUM
              KFUM
              Det heter dem
              Det heter dem
              og de er hovedstadens 11 beste menn
              Last edited by Dotse; 23.10.2023, 20:28.

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2864

                #67
                Opprinnelig skrevet av Playboy1

                Veldig enig , rett og slett pinlig.
                Alt til sin tid. Kom ikke til meg å si at det ikke passer seg å synge den når f eks Salvesen prøver å drepe Roseth. Hadde jeg vært i Stavanger hadde det fråda rundt kjeften på meg mens jeg sang den
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • niko
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2008
                  • 441

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                  Jeg liker heller ikke at matchen blir stoppa på grunn av for mye blussing. VIF hadde sikkert et lite håp om at kampen skulle bli avbrutt og at forbundet faktisk skulle følge opp de tomme truslene sine. Eller bare for å gi et kjørt Enga en liten pustepause. Uansett er det en ugrei måte å påvirke kampen på.
                  Jeg må si jeg stusset litt over blussinga rett etter pause - VIF kom ganske friskt ut av startblokkene (og hadde muligens gjort noen taktiske justeringer som jeg ikke er kompetent til å se), men så må kampen stoppes igjen, litt av momentumet faller bort, og LSK rekker å få nye instrukser og justere seg ift. det VIF har endret på. Så blussinga til bortefansen ender i praksis med å motarbeide eget lag.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2864

                    #69
                    Hey! Har helt glemt å trekke fram et av matchens store øyeblikk. Det er ganske tidlig i kampen. Skogvold tar et helhjerta 100 meters løp for å jage ball på enga sin halvdel. Det er utopisk å tenke at han vil få noe ut av den situasjonen utenom å stresse motstander litt men ha gjør det. Han stresser Strandberg. Du ser at svinet tenker "detta blir en tøff kveld på jobb" og Henrik jubler opp mot tribunen. Fy faen så deilig det var! Åråsen må¨vel være det eneste stedet i landet hvor sånne løp, harde taklinger og innsats blir applaudert nesten mer enn en scoring. Faen så¨deilige vi er!
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4308

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                      Hey! Har helt glemt å trekke fram et av matchens store øyeblikk. Det er ganske tidlig i kampen. Skogvold tar et helhjerta 100 meters løp for å jage ball på enga sin halvdel. Det er utopisk å tenke at han vil få noe ut av den situasjonen utenom å stresse motstander litt men ha gjør det. Han stresser Strandberg. Du ser at svinet tenker "detta blir en tøff kveld på jobb" og Henrik jubler opp mot tribunen. Fy faen så deilig det var! Åråsen må¨vel være det eneste stedet i landet hvor sånne løp, harde taklinger og innsats blir applaudert nesten mer enn en scoring. Faen så¨deilige vi er!
                      Innsatsen Henrik la ned var generelt forbilledlig. Deilig at vi har en ung spiss som vet å ta defensivt ansvar. Elias Hagen var knapt borti ballen mens Henrik var på banen. Litt samme strategien som vi kjørte mot Glimt i semien da TLO tok ut Berg. Håper vi kjører reprise av dette neste uke.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3349

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Kampen illustrerer best at hadde vi spilt med de samme 3 bak i store deler av sesongen så hadde en topp 4 plassering vært meget mulig. Defensivt kan vi ta med oss en god del men alt i alt en prestasjon som må kunne forventes mot ett lag som har tatt 1 poeng i snitt før dette møtet.
                        Blussing burde vært strengt forbudt og ført til skyhøye bøter eventuelt utestengelse. Rotta var på kanten og man kunne spart seg for å synge om død etter kampen. Selvsagt en spesiell situasjon, men husk at man har ett visst ansvar ovenfor andre i fotballfamilien, sponsorer etc. Mange syntes dette er langt over streken. Det går en gang, ikke to!
                        Ellers så forventer jeg samme innsats i Bodø og en seier der ville jeg sette større pris på enn en seier mot en dårlig utgave av ett lag fra Oslo øst.
                        Roseth og Tønnesens skader har utvilsomt vært en faktor, men jeg vil heller peke på lederne i laget. De kampene hvor Ruben, Åsen og Lehne har vært påskrudd, så har vi matchet alle i landet. De kampene gamlegutta har slitt med å motivere seg til har ført til ytterst begredelige resultater. Sammenlign Godset og derbykampen med de tidvis begredelige resultatene har hatt gjennom hele sesongen.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎