Runde 1: Lillestrøm SK- Kristiansund BK, søndag 01.04.24, Åråsen kl 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1538

    #61
    Opprinnelig skrevet av kanarisuper
    Lundemo som dagens kanarifugl???
    ikke for at det er så mange andre gode valg altså men…seriøst?
    Han er vel kåret av samme mann som i RB spådde 3-0 seier til Lillestrøm.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2125

      #62
      Dette prosjektet har null tro på.
      Men det spiller jo liten rolle , så lenge spillerne
      og Mesfin har kjempe trua på dette.

      Kommentar

      • worthy
        Medlem
        Hoffnarr
        • Apr 2011
        • 43

        #63
        Vi ble rundspilt av laget som kom på 4 plass i en dårlig versjon av obosdassen. Om dette er hva den svenske innkastspesialisten fra southampton har å tilby så blir det en hard sesong. - Jeg har aldri hatt sansen for vår dof, men har enda mindre sansen for han etter han ansetter en kar som aldri har noen sinne ledet et lag.

        Kommentar

        • worthy
          Medlem
          Hoffnarr
          • Apr 2011
          • 43

          #64
          Opprinnelig skrevet av Playboy1
          Dette prosjektet har null tro på.
          Men det spiller jo liten rolle , så lenge spillerne
          og Mesfin har kjempe trua på dette.
          Mesfin har flaksa seg til der han er i dag, men nå får jeg jo slakt når jeg nevner det. Han har feilet mer enn han har treffi.

          Kommentar

          • heidar
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2117

            #65
            Elendig av laget og kfl som var mest opptatt av var. Uba var bra da
            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

            Endelig er mørketida over.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 3961

              #66
              Suverent av KBK. De kjemper våre fisefine pasningsspillere helt ut av stilen og vinner fullt, fullt fortjent! Masse svake involveringer av mange av våre presumtivt beste spillere.
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Tommy og Tigeren
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2017
                • 266

                #67
                Takk for i år, 1 kamp var nok.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2308

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av BD
                  Vi er omtrent like dårlige både offensivt og defensivt.

                  Pauseintervjuet med Georgsson gir også grunn til bekymring.

                  Dette ser virkelig mørkt ut.

                  Georg ble headhuntet av såkalte eksperter som åpenbart kun har sett på hvordan LSK vil fremstå, ikke hva som faktisk er mulig.
                  Synes også Mefsin sine uttalelser ikke er altfor oppløftende. Han ser åpenbart ikke det åpenbare. Spillerne våre kle ikke Georgs spillerstil.

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 3961

                    #69
                    Kåringa av dagens kanarifugl må være en aprilspøk. Sjekk datoen!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Dumbo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 468

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                      Suverent av KBK. De kjemper våre fisefine pasningsspillere helt ut av stilen og vinner fullt, fullt fortjent! Masse svake involveringer av mange av våre presumtivt beste spillere.
                      Det må utvilsomt mye trening og muligens også noen bedre spillere til for å skape mye mot en lavtliggende motstander. Forhåpentlig får Georgsson tid til å utvikle dette prosjektet. Men forventningene er nok blant enkelte litt for høye til årets sesong.

                      Kommentar

                      • worthy
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Apr 2011
                        • 43

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Dumbo

                        Det må utvilsomt mye trening og muligens også noen bedre spillere til for å skape mye mot en lavtliggende motstander. Forhåpentlig får Georgsson tid til å utvikle dette prosjektet. Men forventningene er nok blant enkelte litt for høye til årets sesong.
                        Forventer i det minste at de skal faen meg klare å gjøre basics riktig. Og når de ikke gjør det så forventer jeg en trener som ser dette og gjør endringer. Ikke står som en jævla rotte-bakke og titter på uten å ha noen form for plan B.

                        EDIT:
                        Vi ble RUNDSPILT av det dårligste laget vi kommer til å møte, og vi ble rundspilt hjemme. Det er faktisk patetisk.
                        Last edited by worthy; 01.04.2024, 18:09. Begrunnelse: Edit

                        Kommentar

                        • Håvard Ottesen
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Aug 2012
                          • 136

                          #72
                          Som vanlig er det bare mørkt her inne, men er tilbøyelig til å se ganske nattsvart på det sjæl.

                          Så jævla ukonsentrert i forsvar, så jævlig enkelt for motstanderen. Så mange talentløse ballmist og så mange dødfødte framspill. Skjønner hva Georgson vil, men er det for naivt? Har vi materiellet til det? Er det for lett å spille mot?

                          Kitolano var elendig, Ibrahimaj, Åsen, Gabrielsen, TLO dritdårlige. Lehne burde jo hatt hattrick.

                          Fikk følelsen av at kbk scora hver gang de nærma seg mål, men de hadde jo fri passasje mot mål tre ganger, med både Gueye, en eller annen og Alte på slutten. Kunne blitt ordentlig stygt.

                          Men det verste??? Å sitte foran TVen og ikke Lee en muskel eller et eneste knepp opp i puls da Lehne reduserte. Det så ut som det kunne være offside. VAR dreper oss.

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2308

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Dumbo

                            Det må utvilsomt mye trening og muligens også noen bedre spillere til for å skape mye mot en lavtliggende motstander. Forhåpentlig får Georgsson tid til å utvikle dette prosjektet. Men forventningene er nok blant enkelte litt for høye til årets sesong.
                            Hvis man stikker fingern i jorda og ser helt nøkternt på dette ift at man insisterer å spille på denne måten med disse spillerne bør målet justeres til å overleve. Yes, det er like greit å se realitetene i øya med en gang før det er for sent. Som en annen nevnte. Vi har mer eller mindre den samme stallen som var nest dårligst på høsten ifjor. I mine øyne er vi svekket.

                            Kommentar

                            • Playboy1
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 2125

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av worthy

                              Mesfin har flaksa seg til der han er i dag, men nå får jeg jo slakt når jeg nevner det. Han har feilet mer enn han har treffi.
                              iI alle fall sånn han har fremstått det siste året , bør være til bekymring for LSK.
                              Men om han bare har hatt flaks tidligere , kan jo diskuteres ?

                              Han virker så spak i Intervjuene .handler bare om hvor harmoni det er i spiller gruppa . Henta en hyggelig trener som er så snill og grei , og spillerne er så gode på å. Lytte etter .

                              Hvor vi var og hva vi hadde for 2 år siden , har sakte men sikkert , blitt rasert.




                              Last edited by Playboy1; 01.04.2024, 18:29.

                              Kommentar

                              • Dole
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 1538

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av worthy

                                EDIT:
                                Vi ble RUNDSPILT av det dårligste laget vi kommer til å møte, og vi ble rundspilt hjemme. Det er faktisk patetisk.
                                Nei, vi ble ikke rundspilt, men det var en fortjent seier til KBK. Ta deg litt frisk luft, så ser vi snart frem mot neste kamp.

                                Kommentar

                                • worthy
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Apr 2011
                                  • 43

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Dole

                                  Nei, vi ble ikke rundspilt, men det var en fortjent seier til KBK. Ta deg litt frisk luft, så ser vi snart frem mot neste kamp.
                                  Jo vi ble det, at vi har ballen mer uten å gjøre en dritt betyr ikke at vi ikke ble rundspilt. Hver gang de kom seg framover var de helt latterlig mye mer skummelt enn hva vi var i nærheten til å være. Vi var dødsræva, mista ballen konstant (lundmo spesilet, faen så dårlig han er). De trengte såvidt å bryte før de fikk en kontring og når de først fikk den kunne de jo spasere igjennom det såkalte presset vårt. Man kan runke til posession så mye man vil, men det vinner ikke kamper ass.

                                  Kommentar

                                  • Pad
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2022
                                    • 667

                                    #77
                                    Når KBK må ta av spissen sin så setter de inn en etablert spiller med ES-erfaring og opphold i Italia. Vi setter inn en totalt uprøvd 17 åring. Når vi skal gjøre endringer fremover så setter man inn et anker for å flytte Ibra opp på kant/10-er. Er så store mangler i denne troppen at jeg blir kvalm av å høre pauseintervjuet med Mesfin som er fornøyd med troppen. Null konkurranse for Lehne og Kitolano. Kommer det ikke inn noen som vil forvente å starte kamper, så vil denne sesongen bli lang.

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1214

                                      #78
                                      Da er det 28 kamper igjen av årets sesong. Runde 30 borte i Bodø er allerede avskrevet. Ett poeng i dag burde vært mulig men ut i fra den høyst magre fangsten på spillermarkedet og umeriterte trenere på plass er jeg ikke det døyt overrasket over dette resulatet i første serierunde. Alt kan skje!

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3961

                                        #79
                                        Jeg ser jo hva de prøver på og det er mange gode intensjoner. Problemet er at de vil og vil, men de får det ikke til. I tillegg til at spillerne på motstanderlaget også ser hva de prøver på. Lenge før det tafatte forsøket!
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2308

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av Playboy1
                                          Hvor vi var og hva vi hadde for 2 år siden , har sakte men sikkert , blitt rasert.
                                          At man blir midlertidig svekket er en ting men synes det er gjort spede forsøk på å få tak i spillere på samme nivå som de vi har kvittet oss med.
                                          Samtlige har vist seg å være en svekkelse. Dessverre ser det ut til at Kitolano er katta i sekken også. Eneste oppløftende fra denne kampen er Uba, og TLO fant nettmaskene (til slutt).

                                          Men målene våre kom ikke som resultat av den nye spillerstilen. Det var etter god gammel oppskrift.
                                          At vi slipper inn på corner og lar Åsen passe på deres presumtivt beste hodespiller viser at vi ikke har gjort leksa vår. Er ikke dette feltet Georg skulle være spesialist på da?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎