Runde 1: Lillestrøm SK- Kristiansund BK, søndag 01.04.24, Åråsen kl 17.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Egumen
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2011
    • 183

    #81
    Dårlig kamp, men herregud, det er lov å puste med magen… Ny trener, ny formasjon, ny spillestil og nye spillere. Dette kommer til å ta tid. Selvfølgelig veldig skuffende å tape på dette viset hjemme mot KBK, men uansett.

    Kommentar

    • worthy
      Medlem
      Hoffnarr
      • Apr 2011
      • 43

      #82
      Opprinnelig skrevet av Egumen
      Dårlig kamp, men herregud, det er lov å puste med magen… Ny trener, ny formasjon, ny spillestil og nye spillere. Dette kommer til å ta tid. Selvfølgelig veldig skuffende å tape på dette viset hjemme mot KBK, men uansett.
      Er det ikke det man har pre-season til? Det er ikke bare skuffende - det er patetisk.

      Kommentar

      • occean-fan!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 667

        #83
        Helt jævli patetisk. Mye ræva utførelse med ball. Dårlige bevegelser. Svak samhandling. Også defensivt. Håpløse.valg på juniornivå. Hva faen er det de holder på med. Stallen er faen meg rævva..vi har ikke.brukt midlene våre på å satse. Dette er håpløst. Sesongen er over allerede. Ikke noe å drømme om. Få svenskefaen ut. Kan ta inn Reka og Frigård. Faen heller så utrolig skuffa.

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2881

          #84
          Det var akkurat dette jeg fryktet. En spillestil vi overhodet ikke har spillere til. Dette lukter det Norling av. Jeg skal gi det litt mer tid men fy faen så skuffa og pessimistisk jeg ble av å se dette her. Det verste er jo at KBK er et av de dårligste laga vi vil møte på Åråsen i år. Mot et av topp 3 laga ville vi fort tapt med 5-6-7 mål. Vi blir valset over av et nyopprykka lag nesten blotta for kvalitet. Vi kommer til å bli kontret i senk i hele år med fet forsvaret og landets tregeste midtbane. Uba eneste positive idag. Vi klarer heller ikke sette opp Skogvold en eneste gang i løpet av kampen.
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Dumbo
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2004
            • 471

            #85
            Ja, la oss konkludere sesongen basert på 90 minutter.

            Kommentar

            • Egumen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2011
              • 183

              #86
              Opprinnelig skrevet av worthy

              Er det ikke det man har pre-season til? Det er ikke bare skuffende - det er patetisk.
              Du mener tre måneder er nok til å få alt dette til å sitte? Jeg trodde de aller fleste skjønte at det kommer til å variere i år. Så du feks 1. omgangen mot Kåffa?

              Kommentar

              • worthy
                Medlem
                Hoffnarr
                • Apr 2011
                • 43

                #87
                Opprinnelig skrevet av Egumen

                Du mener tre måneder er nok til å få alt dette til å sitte? Jeg trodde de aller fleste skjønte at det kommer til å variere i år. Så du feks 1. omgangen mot Kåffa?
                Burde være mer enn nok til å hamle opp med tippeligaens mest ræva lag ja, som havna på 4 plass i en svak versjon av obosdassen. At han derre innkasttreneren vil bytte om spillestil til noe som ikke passer en eneste av spillerene våre får være opp til han, men det funket ikke i dag og han så helt handlingslamma ut, svensk versjon av bakke rett og slett.

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2881

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Egumen

                  Du mener tre måneder er nok til å få alt dette til å sitte? Jeg trodde de aller fleste skjønte at det kommer til å variere i år. Så du feks 1. omgangen mot Kåffa?
                  Fremover vil vi kanskje ha kamper hvor vi glitrer men jeg tror ikke vi vil klare å tette igjen bakover. Jeg tror vi kommer til å sette rekord i innslupne mål i år.
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • banan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2018
                    • 438

                    #89
                    Jeg har tidligere tenkt at VAR er fremtiden. Først i kveld innså jeg at VAR er tidenes mest destruktive virkemiddel. Jeg jublet ikke når Lehne Olsen scoret fordi jeg trodde VAR skulle gripe inn og annulere det for offside. Så måtte vente mange minutter før jeg kunne vise glede.
                    Og når de ikke griper inn og gir det andre gule i 1. omgang, så forsvinner poenget helt.
                    Møkka-var, tidenes mest idiotiske konsept!

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2309

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Egumen

                      Du mener tre måneder er nok til å få alt dette til å sitte? Jeg trodde de aller fleste skjønte at det kommer til å variere i år. Så du feks 1. omgangen mot Kåffa?
                      Slutt å bruk treningskamper som målestokk. Der lag tidvis jogger rundt. Nå fikk vi se laget når det gjelder. Og det var ikke et vakkert syn.

                      Det første Georg bør gjøre er å gå over til 343: Roseth, Ruben,Garnås - Uba,Hoff,Kitolano,Yldren - Skogen,TLO,Åsen
                      Da får vi kanskje stoppet den verste av overløpinga på midten.

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9388

                        #91
                        Tenk å bruke så lang tid for å slå en feilpasning eller slå ballen til en medspiller som da havner under press pga tida som er brukt a. Der har du Lillestrøm.

                        Makan til talentløst opplegg.

                        Har jo sitti på gjerdet med å melde siden det kan bli litt prematurt.

                        MEN vi har ikke spillere til den spillestilen det ønskes å bruke.

                        Null potens, null punch. Bare possession.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6075

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av kunden

                          Slutt å bruk treningskamper som målestokk. Der lag tidvis jogger rundt. Nå fikk vi se laget når det gjelder. Og det var ikke et vakkert syn.

                          Det første Georg bør gjøre er å gå over til 343: Roseth, Ruben,Garnås - Uba,Hoff,Kitolano,Yldren - Skogen,TLO,Åsen
                          Da får vi kanskje stoppet den verste av overløpinga på midten.
                          Å flytte Uba et ledd frem er løsningen?

                          Å flytte Kitolano ned i midtbaneleddet tror jeg kunne vært positivt.

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9388

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av kunden
                            Det første Georg bør gjøre er å gå over til 343: Roseth, Ruben,Garnås - Uba,Hoff,Kitolano,Yldren - Skogen,TLO,Åsen
                            Basert på dagens opplevelse hadde jeg foretrekki detta rakkelet her i neste kamp:

                            Roseth-Garnås-Moen Foss (eller hvordan de stilles opp baki der)
                            Uba-Hoff-Ibrahimaj-Tønessen
                            Skogvold-Furaha-Va

                            Laget i dag var sirupp og feilpasningbonanza fra hælvette.

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2309

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Basert på dagens opplevelse hadde jeg foretrekki detta rakkelet her i neste kamp:

                              Roseth-Garnås-Moen Foss (eller hvordan de stilles opp baki der)
                              Uba-Hoff-Ibrahimaj-Tønessen
                              Skogvold-Furaha-Va

                              Laget i dag var sirupp og feilpasningbonanza fra hælvette.
                              Absolutt, men det er dessverre ikke realistisk å komme utenom klippekorta.
                              Så da blir det damage control inntil man får inn en/noen som kan banke i bordet og "røre i gryta" som et vist rasshøl sa.
                              En ting skal dette rasshølet ha, han så (maks)potensialet til dette laget og la opp spillet deretter.

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3374

                                #95
                                Skal vi starte kamper med Åsen, så må han flyttes frem på vingen. Han er en defensiv katastrofe som indreløper. En midtbanetrio med Hoff og Lundemo som sittende og Kitolano for seg er kanskje det beste, selv om det betyr at Ibrahimaj ryker ut.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3374

                                  #96
                                  Hvem ble Dagens Kanarifugl? Hørte ikke hvem som ble ropt opp.
                                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1220

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                                    Hvem ble Dagens Kanarifugl? Hørte ikke hvem som ble ropt opp.
                                    Vi andre hørte feil uansett

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9388

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av MortenA
                                      Hvem ble Dagens Kanarifugl? Hørte ikke hvem som ble ropt opp.
                                      Lundemo.

                                      Kommentar

                                      • DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 3965

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                                        Hvem ble Dagens Kanarifugl? Hørte ikke hvem som ble ropt opp.
                                        Det er første april i dag, så juryen benyttet sjansen til dagens beste joke. Lundemo! Svesengen har jo, som alle har fått med seg, sine favoritter og Lundemo er en gud av en fotballspiller for Svesengen. Han presterer også å utnevne ham til dagens kanarifugl! Lundemo, som spilte sin desidert svakeste kamp i år. Ja, så langt altså!
                                        Elska þetta félag

                                        Kommentar

                                        • Dole
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2004
                                          • 1545

                                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                                          Det er første april i dag, så juryen benyttet sjansen til dagens beste joke. Lundemo! Svesengen har jo, som alle har fått med seg, sine favoritter og Lundemo er en gud av en fotballspiller for Svesengen. Han presterer også å utnevne ham til dagens kanarifugl! Lundemo, som spilte sin desidert svakeste kamp i år. Ja, så langt altså!
                                          Og han fikk støtte i den avgjørelsen av Nordlie og Rydje i Studio Åråsen.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎