tv2 sport - ikke forny abonnement

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fritz
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2004
    • 1033

    #21
    Opprinnelig skrevet av Paddis
    Synd for de som også elsker spansk fotball....
    Spansk fotball er fantastisk, og jeg har gledet meg hele sommeren til søndagskvelder med Valencia og Barcelona.

    Opprinnelig skrevet av Paddis
    Tipper mange her inne sier de sier opp abb men ikke gjør det likevel.
    Sikkert riktig, men for min egen del sa jeg opp mitt abonnement i går.

    Opprinnelig skrevet av Paddis
    Folk er for storkjefta!
    Her er jeg normalt svar skyldig. Men ikke denne gangen.

    For ordens skyld så er jeg en av dem som ikke tror på at TV2 kjører en kampanje mot LSK. Men jeg er blitt mer og mer lei av det råtne produktet de serverer, og PTJs utspill var dråpen. TV2s gjentatte tabloide vinkling på alt gir meg magesår, gjør meg til en dårligere samboer og til et rasshøl på jobben. For å bedre min egen livskvalitet var oppsigelse det eneste alternativet.

    Nå føler jeg meg bare lykkelig og lettet.

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #22
      Det viktigste er nå uansett at NRK får rettighetene fra sesongen 2009. Jeg vil tro at TV2 taper mer på det enn om noen LSK-supportere velger å si opp abonnementet. Men det er fint at noen sier i fra og gjør alvor av dette.

      Jeg vil tro at NFF også synes at dekningne til TV2 er litt vel tabloid. Kanskje de vil ha et produkt der journalistisk integiritet er viktig og at de vil gi rettighetene til NRK eller andre selv om TV2 har bydd høyere. Dommerne, som er representanter fra NFF, har jo fått mye pes etter at TV2 ble monopolister.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13271

        #23
        Tv2 ødlegger fotballen med sin tabloide vinkling, sin heksejakt-mentalitet og sin fokus på konflikter og dommeravgjørelser. NFF må nok tilslutt reagere og gjøre ny avtale med NRK pga Tv2s usaklighet. På samme måte som Sharif ble fratatt Königsegg-bilen bør TV2 miste retten til tippeligaen etter å ha kjørt den i grøfta og pisset på varemerket. Tv2 sport passer best til å dekke ferdigtygde ting som tour de france og spansk fotball - å produsere og profilere et produkt som tippeligaen har de vist seg fullstendig inkompentente til, det hele har endt opp som en speideravis i Bergensområdet. Folk som kommer fra stillinger i pissmå lokalaviser i bergensområdet eller useriøse nettaviser kan ikke få betydningsfulle stillinger i en riksdekkende kanal over natta.

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #24
          Opprinnelig skrevet av KFL41
          Det viktigste er nå uansett at NRK får rettighetene fra sesongen 2009. Jeg vil tro at TV2 taper mer på det enn om noen LSK-supportere velger å si opp abonnementet. Men det er fint at noen sier i fra og gjør alvor av dette.

          Jeg vil tro at NFF også synes at dekningne til TV2 er litt vel tabloid. Kanskje de vil ha et produkt der journalistisk integiritet er viktig og at de vil gi rettighetene til NRK eller andre selv om TV2 har bydd høyere. Dommerne, som er representanter fra NFF, har jo fått mye pes etter at TV2 ble monopolister.
          Dette tror jeg nok NFF ikke legger særlig vekt på. Hva mener du er viktigst for norsk fotball: 1.000.000.000 eller 500.000.000?

          Tipper hele fotballnorge er happy med den eksisterende avtalen jeg - NFF og deres medlemmer nyter godt av pengene (ink LSK) noe som gir nye anlegg, bedre trenere og mer stabil økonomi.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • Jan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2007
            • 386

            #25
            TV2's kanalpakke er verdt hver eneste krone. Samme hvor mye de vrir & vender på reportasjene sine. Så er det fortsatt fotballen man betaler for. At jeg skal gå glipp av kamper for at du ikke liker det passer meg dårlig...

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              #26
              Opprinnelig skrevet av Jan
              TV2's kanalpakke er verdt hver eneste krone. Samme hvor mye de vrir & vender på reportasjene sine. Så er det fortsatt fotballen man betaler for. At jeg skal gå glipp av kamper for at du ikke liker det passer meg dårlig...
              På den annen side vil holdningen din ikke føre til at at en mer nøytral kanal får rettighetene neste gang...
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • Jan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2007
                • 386

                #27
                Opprinnelig skrevet av mooph
                På den annen side vil holdningen din ikke føre til at at en mer nøytral kanal får rettighetene neste gang...
                Tror ikke vi får en nøytral kanal selv om jeg endrer holdning heller...

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #28
                  I oppvarmingen til Brann's årlige nedtur, fokuserer TV2 på møtet mellom fettklumpen Opdahls ublide møte med "Occeans albuer" senest. Et direkte ynkelig forsøk på å sverte LSK før storkampen. Dette er bevisst fra Tv2. Skulle vært interessant å hatt en mikrofon på møtet til Sportsredasjonen til TV2. "Hva slags shit skal vi sende om LSK i dagens sending?"

                  Oppsigelse er sent.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari

                    Oppsigelse er sent.
                    Bra! Bedre sent enn aldri.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎