Takk HELE Åråsen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #41
    Opprinnelig skrevet av LSK N/B
    Så da kan man si at OO er bedre fotballspiller en Kippe pga at han skårer mer mål. Blir bare tullete.
    Denne slutningen kan du ikke trekke fra mitt innlegg.

    Når man rangerer to spisser med samme oppgaver på banen, så er antall mål ett av de viktige kriteriene (sammen med mange andre). Noe annet blir bare tullete.

    For å kunne tilstrebe noe som er bedre så er det fornuftig med et sett målbare kriterier. Når LSK selger sine cupfinalebilletter så blir de tildelt etter en rangering av supporterne. De som har kjøpt sesongkort rangeres foran de som bare har LSK- eller KFL-medlemskap. De som har LSK- eller KFL-medlemskap rangeres foran de som ikke har noen av delene (eller sesongkort). At man ikke skal kunne rangere supportere blir bare tullete.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

      #42
      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      Denne slutningen kan du ikke trekke fra mitt innlegg.

      Når man rangerer to spisser med samme oppgaver på banen, så er antall mål ett av de viktige kriteriene (sammen med mange andre). Noe annet blir bare tullete.

      For å kunne tilstrebe noe som er bedre så er det fornuftig med et sett målbare kriterier. Når LSK selger sine cupfinalebilletter så blir de tildelt etter en rangering av supporterne. De som har kjøpt sesongkort rangeres foran de som bare har LSK- eller KFL-medlemskap. De som har LSK- eller KFL-medlemskap rangeres foran de som ikke har noen av delene (eller sesongkort). At man ikke skal kunne rangere supportere blir bare tullete.
      Men i denne tråden blir man rangert om man er bra eller mindre bra supporter ut fra om man sitter eller står, føler at det blir like meningsløst.

      Så det du sier at LSK rangerer SS høyere en Kanarifeltetet da, siden det trolig er fler som har sesongkort der en på feltet?

      Jeg er bare takknemelig for alle som kommer på Åråsen.
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

      Nei til NFF!

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #43
        Opprinnelig skrevet av LSK N/B
        Så det du sier at LSK rangerer SS høyere en Kanarifeltetet da, siden det trolig er fler som har sesongkort der en på feltet?
        Nei, det har jeg heller ikke sagt.
        Jeg sa at sesongkortfolk rangeres på toppen i fordelingen av cupfinalebilletter. LSK har ikke gjort forskjell på om man har sesongkort på Kanarifeltet vs. andre steder.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • El_Cabron
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2007
          • 218

          #44
          Mye avsporing i denne tråden, da den egentlig handlet om hva spillerene burde gjøre/ikke gjøre i forhold til supportere og ikke hvilke supportere som var bedre enn andre.

          Jeg mener rett og slett at spillerene kunne ta seg en runde for å takke de fremmøtte uansett om de hopper, danser synger el. rett og slett sitter helt stille.

          Det er klart spillerene ønsker trøkk hele kampen uansett resultat osv. men det er jo faktisk slik at det tar maks 5 minutter ekstra å klappe seg en runde på stadion i steden for kun foran KFL-tribunen.

          Som tidligere nevnt i denne tråden er det jo om å bygge en merkevare, og da må man gi publikum noe tilbake i håp om å få de til å komme tilbake så ofte som mulig... Dette kan gjøres på mange måter, men hvis det hjelper å ta en runde for å takke for oppmøte så burde spillerene ofre disse få minuttene.

          Det er jo enkelt å skjønne at dette betyr noe for enkelte... Det er jo derfor noen startet denne tråden . Og det blir vel tullete å annta at trådstarter + et par som har kommentert denne saken er de eneste som mener dette av de ca. 9200 som er på hver hjemmekamp.
          |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

          Kommentar

          • LSK N/B
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 830

            #45
            Beklager

            Beklager avsporingen, avslutter det nå.

            Jeg er enig med trådstarter at det kunne vært hyggelig spillerene tok seg de 5 ekstra minuttene, mulig også da at folk ikke hadde gått 5 min før kampslutt, noe somer en uting
            03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

            Nei til NFF!

            Kommentar

            • Øyvind
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2006
              • 292

              #46
              Konklusjon?

              Da er vel denne tråden ferdigdebattert. Prøver meg derfor med en konklusjon.

              De aller fleste er enig i at alle spillerne bør takke hele sitt publikum. KFL skal ha takken først, og mest markert, men etter denne seansen bør spillerne gå runden til de andre tribunene også. Dette vil skape større entusiasme også på disse tribunene på sikt og kanskje heve publikumstallene ytterligere. Alt positivt for klubben.

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #47
                Opprinnelig skrevet av Øyvind
                Da er vel denne tråden ferdigdebattert. Prøver meg derfor med en konklusjon.

                De aller fleste er enig i at alle spillerne bør takke hele sitt publikum. KFL skal ha takken først, og mest markert, men etter denne seansen bør spillerne gå runden til de andre tribunene også. Dette vil skape større entusiasme også på disse tribunene på sikt og kanskje heve publikumstallene ytterligere. Alt positivt for klubben.
                Jeg er uenig i konklusjonen. Spillerne bør takke de andre tribunene først, før tilskuerne har gått hjem. Kanarifansen vil uansett bli stående og synge inntil spillerne kommer og takker for kampen.

                Kommentar

                • e.d
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 688

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                  Spillerne bør takke de andre tribunene først, før tilskuerne har gått hjem.
                  Igår måtte spillerne i tilfelle ha takket dem før kampen var ferdig, for 1. minutt etter at dommern blåste av var det ikke et menneske igjen på de andre tribunene.
                  synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                  Kommentar

                  • Henrik
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2006
                    • 2110

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av e.d
                    Igår måtte spillerne i tilfelle ha takket dem før kampen var ferdig, for 1. minutt etter at dommern blåste av var det ikke et menneske igjen på de andre tribunene.
                    Det er vel ikke noe gyldig argument for å takke de som faktisk er igjen.

                    Kommentar

                    • Øyvind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2006
                      • 292

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av e.d
                      Igår måtte spillerne i tilfelle ha takket dem før kampen var ferdig, for 1. minutt etter at dommern blåste av var det ikke et menneske igjen på de andre tribunene.
                      Du trenger briller skjønner jeg..

                      Kommentar

                      Working...