Mathisen om TV2 og besinnelse

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4377

    #21
    Opprinnelig skrevet av Stone
    godt å se at dere holder standarden inn mot 2008 sesongen...
    Takk, i lige måte!!
    ..................

    Kommentar

    • skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

      #22
      Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
      Løk du da.. Det er styret i LSK sin oppgave, en oppgave de har gjort å.. De har ikke lagt seg ned å død.. de har stått imot og kommentert de fabrikerte nyhetene til TV2..
      Tror du trenger assistanse for å oppsummere avsnittet på en riktig måte. LSK har kommentert TV2's fabrikerte nyheter, so far so good. Resultatet av dette var at LSK ytterligere forsterket sutrekoppstempelet som begynte å gjøre seg gjeldende allerede i februar på La Manga. Dette har medført at LSK som organisasjon har evaluert sitt forhold til media, og kommet frem til at vi jobber med det vi er gode på og lar media (nyhetsjournalistene) holde på med sitt. Med andre ord er dette IKKE LSK sin oppgave. LSK sin oppgave er å gjøre LSK best mulig, verken mer eller mindre. Heretter foreslår jeg at du gjør det samme, konsentrere deg om å gjøre det du er god på og slutter å sløse negativ energi på ting du ikke kan gjøre noe med.

      PS! Om jeg er løk eller ikke veit ikke jeg, men jeg har fortsatt ikke lagt meg ned for å dø...

      Kommentar

      • CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

        #23
        Ta det med ro "Skotten". Jeg synes du har veldig reflekterte meninger i denne saken Jeg kan ikke forstå hvorfor personer skal ha en vendetta mot TV2 i navn av KFL. Det er ikke til å unngå at denne kampanjen vil skade ryktet til både LSK og KFL.

        Ønsker vi en ny sesong som 2007, hvor media, andre klubber og de fleste andre supportere har stemplet oss som sutrete, grisespillende og juksende? Det går ikke en dag uten at jeg har fått noe LSK-relatert i fleisen denne høsten (Bor i Bergen). La oss vise dem at sportsklubben er profesjonell

        Dere sier at dere støtter klubben ,men hvis deres måte er å støtte sportsklubben er å slenge drit til TV2 så håper jeg dere dropper det. TV2 kan vise akkurat hva de vil, de viser det som folk er innteresert i , nemelig Brann dette året fordi de var med i medaljestriden fra serierunde til serierundt. Det er naturlig at de vil følge gullstriden og ikke striden om 4.plassen som vi er kjent for.

        EDIT: Måtte fjerne litt stygt språk
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

        Kommentar

        • mr.sandass
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2005
          • 972

          #24
          Opprinnelig skrevet av Stone
          Alle som mener noe annet enn deg og "dine" er løker eller idioter, godt å se at dere holder standarden inn mot 2008 sesongen...
          Godt å høre at du også holder standarden oppe. Vil du ha en ny UFC diskusjon?

          Sesongen 2008 har ikke begynt ennå. Fortsetter TV2 med samme dritten neste år så får dem regne med protester.

          Klubber som lar seg selv bli tatt over er faen meg det værste som fins. Noen som husker Red Bull Salzburg?

          Nei jeg vil heller ha en klubb med litt frynsete rykte i media men med stoltheten i behold.
          www.ultrasfeltc.net

          Kommentar

          • glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1251

            #25
            Opprinnelig skrevet av mr.sandass
            Godt å høre at du også holder standarden oppe. Vil du ha en ny UFC diskusjon?

            Sesongen 2008 har ikke begynt ennå. Fortsetter TV2 med samme dritten neste år så får dem regne med protester.

            Klubber som lar seg selv bli tatt over er faen meg det værste som fins. Noen som husker Red Bull Salzburg?

            Nei jeg vil heller ha en klubb med litt frynsete rykte i media men med stoltheten i behold.

            De få som vil yppe seg mot tv 2 får gjøre det et annet sted enn på Kfl feltet da. Du vil heller ha en klubb med et frynsete rykte i media......
            Du burde heller tenke på og støtte klubben og la media gjøre det de kan best. Sørg heller for at de har positive ting og formidle over eteren......
            Egotripp passer ikke inn i KFL, eller

            Kommentar

            • skotten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 1794

              #26
              Opprinnelig skrevet av mr.sandass
              Fortsetter TV2 med samme dritten neste år så får dem regne med protester.
              Du svarte ikke sist jeg spurte, så jeg prøver igjen. Hvilken form skal disse protestene ha?

              Opprinnelig skrevet av mr.sandass
              Klubber som lar seg selv bli tatt over er faen meg det værste som fins. Noen som husker Red Bull Salzburg?
              Hva i all verden er dette for et argument i forhold til hvordan media behandler klubben? Det faktum at vi ikke kan styre media deler vi med SAMTLIGE klubber i verden.

              Opprinnelig skrevet av mr.sandass
              Nei jeg vil heller ha en klubb med litt frynsete rykte i media men med stoltheten i behold.
              Det er nettopp fordi jeg har stoltheten i behold jeg klarer å leve med at media skriver akkurat hva de vil...

              Kommentar

              • mr.sandass
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2005
                • 972

                #27
                Hvilke form protestene skal ha vet ikke jeg ennå. Det blir sikkert klart hvis en slik situasjon oppstår.

                Hvis ikke TV 2 skjerper seg til neste år må noe skje. End of story.
                www.ultrasfeltc.net

                Kommentar

                • Sem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2005
                  • 1626

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                  Nei jeg vil heller ha en klubb med litt frynsete rykte i media men med stoltheten i behold.
                  Jeg tror faktisk vi beholder stoltheten bedre ved å heve oss over TV2s skjeivvinkling.

                  Kommentar

                  • Rathsmeister
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 561

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                    Hvilke form protestene skal ha vet ikke jeg ennå. Det blir sikkert klart hvis en slik situasjon oppstår.

                    Hvis ikke TV 2 skjerper seg til neste år må noe skje. End of story.
                    Skjønner måten du tenker på, men kan ikke fatte og begripe hva slags reaksjoner mot tv2 som skal bedre forholdet mellom KFL/LSK og tv2. Det er jo det vi alle er ute etter, er det ikke....?

                    En mulig kommende reaksjon ovenfor tv2 vil i beste fall bli forbigått av kanalen i stillhet. Dog rimelig sikker på at det bare blir å "hive vann på den berømte mølla".....

                    Å heve oss over tv2 er det lureste LSK/KFL kan gjøre i denne saken....
                    Mvh
                    Martin Raths

                    Kommentar

                    • Stone
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2006
                      • 225

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                      Godt å høre at du også holder standarden oppe. Vil du ha en ny UFC diskusjon?
                      Hehehehe, nei det gidder jeg faktisk ikke. Syns bare det er litt morsomt at argumentene deres ikke holder mål derfor så må dere nok en gang kalle de som er uenig for alt mulig rart.

                      Jeg blir meget overrasket hvis KFL styret stiller seg bak en "aksjon" mot TV2 i løpet av 2008 sesongen, da kan de isåfall ikke ha fått med seg hva LSK og LSK-styret mener om saken.

                      Klubben og klubbens holdninger/meninger bør alltid komme først, husk at vi er her for å støtte klubben, ikke motsatt...

                      Kommentar

                      • Ballkunstneren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 780

                        #31
                        det er ikke det at jeg vil ha en vandetta mot Tv2, det er en bra kanal og jeg ser ofte på Tv2, men når noe kommer som er usant om klubben vår mener jeg ikke at vi ikke skal si noe.. Det er den lette måten..

                        Ingen kommentar blir sagt ofte nok, klar man kan hentyde til at de ikke sier sannheten, men at man ikke vil kommentere det.. Men noe må skje..

                        Skjønner ikke hvordan man kan mene noe annet..

                        Kommentar

                        • Rathsmeister
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 561

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren

                          Skjønner ikke hvordan man kan mene noe annet..
                          Fordi jeg ikke har noen tro på at en reaksjon vil kunne medføre en bedring av problematikken, snarere tvert imot. Om vi komme med en reaksjon mot tv2 tror jeg kanalen vil slå det stort opp og bruke det for det det er verdt....

                          Ergo, enda mer negativ fokus.... noe vi ikke er tjent med....
                          Mvh
                          Martin Raths

                          Kommentar

                          • mr.sandass
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2005
                            • 972

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                            Skjønner måten du tenker på, men kan ikke fatte og begripe hva slags reaksjoner mot tv2 som skal bedre forholdet mellom KFL/LSK og tv2. Det er jo det vi alle er ute etter, er det ikke....?

                            En mulig kommende reaksjon ovenfor tv2 vil i beste fall bli forbigått av kanalen i stillhet. Dog rimelig sikker på at det bare blir å "hive vann på den berømte mølla".....

                            Å heve oss over tv2 er det lureste LSK/KFL kan gjøre i denne saken....
                            Heve oss over? Utdyp
                            www.ultrasfeltc.net

                            Kommentar

                            • Rathsmeister
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 561

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                              Heve oss over? Utdyp
                              La tv2 holde på med sitt uten reaksjoner på "urettferdig" behandling. Å tro at vi klarer å snu tv2`s vinkling gjennom protester/aksjoner er like sannsynlig som at Kenya vinner langrennsstafetten i OL 2010....
                              Mvh
                              Martin Raths

                              Kommentar

                              • Sem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2005
                                • 1626

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                                La tv2 holde på med sitt uten reaksjoner på "urettferdig" behandling. Å tro at vi klarer å snu tv2`s vinkling gjennom protester/aksjoner er like sannsynlig som at Kenya vinner langrennsstafetten i OL 2010....
                                Helt enig! Det er i hvert fall ikke særlig lurt å oppføre seg atalt mot TV2-reportere som er sendt ut for å lage positive saker om klubben. Da kan man like gjerne skyte seg sjøl i foten.

                                Kommentar

                                • blue
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 1429

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Sem
                                  Helt enig! Det er i hvert fall ikke særlig lurt å oppføre seg atalt mot TV2-reportere som er sendt ut for å lage positive saker om klubben. Da kan man like gjerne skyte seg sjøl i foten.
                                  Det er lett å la seg rive med i kampens hete, men hvis folk går i seg sjøl før sesongen starter, så kanskje man innser at det er bedre å holde kjeft hvis man ikke har noe positivt å komme med. Vi kan bare glemme å vinne en krig mot media!
                                  Fugla 4 Life!

                                  Kommentar

                                  • Harald_88
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 550

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                                    La tv2 holde på med sitt uten reaksjoner på "urettferdig" behandling. Å tro at vi klarer å snu tv2`s vinkling gjennom protester/aksjoner er like sannsynlig som at Kenya vinner langrennsstafetten i OL 2010....
                                    Tja, du skal ikke se bort ifra de har noen unge talenter på gang, og med Philip Boyt på ankeretappen tror jeg de blir å regne med.
                                    Alt For Fugla

                                    Gå Av Grønlund

                                    Kommentar

                                    • Cruz
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 398

                                      #38
                                      Philips sønn, Daehlie Boyt, har jo både en far og et navn å slektes på, så han blir nok en kløpper i sporet.
                                      Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                                      Kommentar

                                      • Ballkunstneren
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 780

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av blue
                                        Vi kan bare glemme å vinne en krig mot media!
                                        Igjen som jeg poengterte i et tidligere innlegg.. som tydligvis ble oversett så er det ikke meningen å "kjempe" mot media, "vinne" over media. Alt som blir sagt er bare meninger.

                                        Men vi kan si ifra når noe er uriktig, ikke fordi vi prøver å "vinne" over media, men fordi vi vil si sannheten. Vi vil ha kredibilitet hos de andre klubbene i Norge. Respekt, forståelse og sympati i fotball Norge.

                                        Tv2 er det ikke så farlig med. Vi kan godt "tape" "mediekampen", men vi kan ikke tape ansikt. Spessielt ikke i saker hvor vi ikke har gjort noe galt.

                                        Kommentar

                                        • rulfi
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2007
                                          • 982

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                                          Men vi kan si ifra når noe er uriktig, ikke fordi vi prøver å "vinne" over media, men fordi vi vil si sannheten. Vi vil ha kredibilitet hos de andre klubbene i Norge. Respekt, forståelse og sympati i fotball Norge.
                                          Problemet er vel at alle andre klubber i norge og særlig dets lags supportere ser oss som sutrete pga måten vi har holdt på i år.
                                          Sympatien finnes ikke der et sekund hos noen, vi har kun sympati fra oss selv. Andre lags supportere ler av oss.

                                          Så hva mener du vi skal fortsette som i år for da? Vi oppnår akkurat det motsatte av hva du her sier. Greit å ta en tur på VG debatt da, søppeldebatt, men det er der gjengse mannen i gata sitter.
                                          Last edited by Torolf; 28.12.2007, 07:20. Begrunnelse: quote

                                          Kommentar

                                          Working...