Den store innsamlingsaksjonstråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    #41
    Opprinnelig skrevet av Henrik
    Da er vi bare uenige, retoikken min syns jeg er helt på sin plass mot et styre som bestemmer seg for å gjennomføre noe som NFF har slått ned på før, som også førte til at veldig mange så veldig lite av feiringen etterpå.
    Retorikken er slett ikke på sin plass i forhold til at noe som tidligere har blitt bøtelagt med 20 000,- plutselig blir 3,5 ganger dyrere. Så hadde du utelatt beløpet hadde retorikken vært helt grei. Poenget mitt er at billige retoriske triks som dette ikke skaper nye meningsfeller.

    Kommentar

    • Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

      #42
      Opprinnelig skrevet av skotten
      Retorikken er slett ikke på sin plass i forhold til at noe som tidligere har blitt bøtelagt med 20 000,- plutselig blir 3,5 ganger dyrere. Så hadde du utelatt beløpet hadde retorikken vært helt grei. Poenget mitt er at billige retoriske triks som dette ikke skaper nye meningsfeller.
      Når bøtene ikke hjelper øker man dem, det er en ganske vanlig måte å gjøre det på. Poenget er at folk skal slutte med det som bøtene er til for å ta. At dette skulle skje akkurat til cupfinalen kunne ikke KFL vite, selv om de kanskje burde tenkt over at det er en fin anledning for NFF til å markere seg.

      Forøvrig var ikke målet mitt å skape meningsfeller, det var å selv markere avstand fra, og misnøye med de som har fattet denne beslutningen.

      Kommentar

      • skotten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 1794

        #43
        Opprinnelig skrevet av Henrik
        Forøvrig var ikke målet mitt å skape meningsfeller, det var å selv markere avstand fra, og misnøye med de som har fattet denne beslutningen.
        Føler det aspektet ved debatten ble ferdig i tidligere diskusjoner i etterkant av cupfinalen, men du må gjerne sette plata i spilleren på nytt igjen hvis det er viktig for deg.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #44
          Noen som har en oversikt over hvor mye som faktisk har kommet inn. Regner ikke med at alle som har sagt de skal sette inn penger har gjort det ennå.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #45
            Hadde ikke akkurat venta støtte fra disse ,men takk skal dere ha.http://www.kjernen.no/art/4106/

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎