Stemningstråd Stabæk-Lillestrøm

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    #41
    det var også dette som var poenget mitt..

    ble litt feil da jeg skrev "alt han gjorde..." for han prøvde hvertfall, da ingen andre stod fram, det skal han ha for!! Jeg bare så ikke poenget med å synge ut mot nff når LSK trengte all støtte de kunne få.



    btw: å si at pøblene hører hjemme hos enga syntes jeg forøvrig er enn latterlig idiotisk uttalelse..
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Arind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2006
      • 459

      #42
      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
      btw: å si at pøblene hører hjemme hos enga syntes jeg forøvrig er enn latterlig idiotisk uttalelse..
      oki da.....det er mulighens og usportslig å påstå at pøblene hører hjemme hos et annet lags supportere, den tar jeg til meg igjen.....
      Poenget var at pøblene iallefall ikke hører hjemme i Kanarifansen. Pøbler er de som lager bråk og bryter med de reglene som gjelder og som gjør at klubben og resten av fansen får dårlig rykte!
      Vi skal synge og skape steming, ikke lage kødd og drive med barnsligheter!
      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        #43
        Ikke bare ufc, kgc og skf

        Jeg kan si med 100% sikkerhet at det ikke bare var medlemmer av disse "gjengene" som deltok i bråket på pubben før kampen og på tribunen i løpet av kampen. Blir litt feil å utestenge bare medlemmene av undergrupperingene i kfl når sikkert 50% av de som lagde faenskap ikke tilhører noen av de... Er så fed up av styret i LSK som bare lar NFF presse dem til å ødelegge for så mange.... På søndag kommer vi til å savne mange av de som er uskyldige, mens mange av de skyldige fortsatt er på kampen fordi de ikke går med "Hater NFF" skjerf.......!!!
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • André
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2006
          • 419

          #44
          Opprinnelig skrevet av ÅsenKanaris
          Jeg kan si med 100% sikkerhet at det ikke bare var medlemmer av disse "gjengene" som deltok i bråket på pubben før kampen og på tribunen i løpet av kampen. Blir litt feil å utestenge bare medlemmene av undergrupperingene i kfl når sikkert 50% av de som lagde faenskap ikke tilhører noen av de... Er så fed up av styret i LSK som bare lar NFF presse dem til å ødelegge for så mange.... På søndag kommer vi til å savne mange av de som er uskyldige, mens mange av de skyldige fortsatt er på kampen fordi de ikke går med "Hater NFF" skjerf.......!!!
          er helt enig, det var faktiskt noen jeg ALDRI har sett på en lsk kamp før som var på stadion og på puben. ikke at jeg sier de lagde bråk det aner jeg ikke. går ikke rundt å leker sikkerhetsvakt.
          Your life
          A game
          turn it up, turn it up!

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #45
            Opprinnelig skrevet av ÅsenKanaris
            Jeg kan si med 100% sikkerhet at det ikke bare var medlemmer av disse "gjengene" som deltok i bråket på pubben før kampen og på tribunen i løpet av kampen.
            Jaha? Utdyb.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              #46
              Skal bli

              Jeg kan si dette med 100% sikkerhet fordi jeg selv og flere jeg kjenner var særdeles aktive i bråket utenfor pubben og på tribunen. Ingen av disse er medlemmer av noen gruppe... Vi reagerte bare på måten politiet taklet situasjonen.

              Har beklaget alt her inne engang allerede, men vil gjerne gjøre det igjen... Sier ikke at det jeg gjorde var riktig. Det ble bare en blanding av alkohol og aggresjon som jeg ikke klarte å styre... Ser frem til NULL alkohol og masse positive tanker på kampene fremover... Har innsett at for min del så er ikke øl og fotball en bra kombo

              Knus enga!!!!
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #47
                Opprinnelig skrevet av ÅsenKanaris
                Jeg kan si dette med 100% sikkerhet fordi jeg selv og flere jeg kjenner var særdeles aktive i bråket utenfor pubben og på tribunen. Ingen av disse er medlemmer av noen gruppe... Vi reagerte bare på måten politiet taklet situasjonen.

                Har beklaget alt her inne engang allerede, men vil gjerne gjøre det igjen... Sier ikke at det jeg gjorde var riktig. Det ble bare en blanding av alkohol og aggresjon som jeg ikke klarte å styre... Ser frem til NULL alkohol og masse positive tanker på kampene fremover... Har innsett at for min del så er ikke øl og fotball en bra kombo

                Knus enga!!!!
                Du skal ha kred for at du viser selvinnsikt, man kommer langt med det!!

                Masse tommler opp fra meg!
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

                  #48
                  Sak henlagt pga bevisets stilling

                  Da har en av de arresterte i forkant av Stabæk kampen fått sin sak henlagt pga bevisets stilling. Fint og se at det forsatt finnes litt rettferdighet.
                  Regner med at nr 2 som ikke godtok sitt forelegg vil få ett lignende brev i postkassa snart også.

                  Takk til alle som stilte opp som vitner.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

                  Kommentar

                  • Vinje
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Feb 2006
                    • 110

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Simeone
                    Da har en av de arresterte i forkant av Stabæk kampen fått sin sak henlagt pga bevisets stilling. Fint og se at det forsatt finnes litt rettferdighet.
                    Regner med at nr 2 som ikke godtok sitt forelegg vil få ett lignende brev i postkassa snart også.

                    Takk til alle som stilte opp som vitner.
                    Han fikk faktisk brev om at han må stille i nytt avhør
                    Det var min mening, og den er alltid riktig!

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      #50
                      Moderatormelding:
                      Dette er stemningstråden for kampen Stabæk-LSK [spilt i april 2008]. Tråden har fått et langt liv pga. diverse etterspill, men diskusjoner om det norske rettsystemet osv. er klare avsporinger. Innlegg slettet.

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        #51
                        Moderatormelding:
                        Tråden stenges. Ny stemningstråd for seriestarten mot Stabæk opprettet. Noen innlegg flyttet dit, ingen kort delt ut.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎