Stemningstråd LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    Stemningstråd LSK-VIF

    Etter alt bråket i det siste angående utestengelser og diverse så er det ikke akkuratt duket for knallstemmning mot Enga til søndag.

    Men står alle sammen og synger sammen så skal det nok bli trøkk uansett. Det er rundt 50(!) stk som er utestengt, men mot enga så er vi nesten 3000 stående, holder vi oss med enkle sanger og sanger som trøkker så skal vi klare å gi bra med lyd fra oss!

    Stå sammen og støtt laget, det er det viktigste!

  • Kjelstad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 352

    #2
    Opprinnelig skrevet av Kanariz
    Etter alt bråket i det siste angående utestengelser og diverse så er det ikke akkuratt duket for knallstemmning mot Enga til søndag.

    Men står alle sammen og synger sammen så skal det nok bli trøkk uansett. Det er rundt 50(!) stk som er utestengt, men mot enga så er vi nesten 3000 stående, holder vi oss med enkle sanger og sanger som trøkker så skal vi klare å gi bra med lyd fra oss!

    Stå sammen og støtt laget, det er det viktigste!
    Kjempe innlegg! Desverre tror jeg dette ikke vil skje, siden flere sentrale medlemmer som står for mye av igangsettingen av stemningen er utestengt. Flertallet av disse er også uskyldig utestengt. Desverre....
    -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

    Kommentar

    • Kanarizz2
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 355

      #3
      Vi skal knuse enga på banen og på tribunen.. Vendepunktet kommer mot vif!
      ------Sørum kanaris------

      100% Støtte

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kanarizz2
        Vi skal knuse enga på banen og på tribunen.. Vendepunktet kommer mot vif!
        Skjer ikke..

        Kommentar

        • Arind
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2006
          • 459

          #5
          Nå er jeg dritt lei sutring. Bråk og dritt vil vi ikke ha......og det eneste og beste fansen kan gjøre er å hive seg rundt og skape best mulig stemning og sørge for å gjøre vårt for at vi banker bydelslaget.

          Alle andre holdninger enn full innsats på søndag er ynkelig! :twisted:
          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            #6
            Det er fortsatt KFL det er snakk om, blir nok aldri stille på Åråsen så lenge LSK spiller der, vi har vel aldri likt enga og klanen så godt at de vil få noe gratis selv om noen mangler tror jeg, og håper jeg.
            men det gjenstår jo å se
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #7
              Opprinnelig skrevet av Arind
              Nå er jeg dritt lei sutring. Bråk og dritt vil vi ikke ha......og det eneste og beste fansen kan gjøre er å hive seg rundt og skape best mulig stemning og sørge for å gjøre vårt for at vi banker bydelslaget.

              Alle andre holdninger enn full innsats på søndag er ynkelig! :twisted:
              da er jeg ynkelig..

              Så lenge situasjonen er sånn som den er så sliter jeg med å klare å motivere meg for annet enn å dra for å se en fotballkamp.. Dette ødelegger hele morroa ved å møte enga.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2120

                #8
                Uansett er det laget som trenger støtte nå. Det er ikke styret som skal spille kampen (selv om Grønlund på venstreving sikkert hadde vært like bra som alternativene....)
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                Endelig er mørketida over.

                Kommentar

                • fuglungen
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2004
                  • 195

                  #9
                  Jeg protesterer mot utestengelsen av uskyldige supportere ved å holde kjeft i 2x45

                  Kommentar

                  • KFL109
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1958

                    #10
                    Jeg vil tro at medlemsmøtet på Martin's torsdag vil avgjøre mye om hvordan stemninga blir på søndag.
                    Vidar Evje

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av heidar
                      Uansett er det laget som trenger støtte nå. Det er ikke styret som skal spille kampen (selv om Grønlund på venstreving sikkert hadde vært like bra som alternativene....)
                      Hadde grønlund spillt venstreving så tror jeg at jeg for førstegang hadde pipi på en lillestrømspiller.
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • jerven
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2007
                        • 272

                        #12
                        Jeg er helt enig med trådstarter. Nå har vi nok tråder som handler om urettferdighet, tribunebråk og utestengelser. Kan vi ikke bruke denne tråden til å fokusere på hvordan vi kan gi Klanen best mulig kamp på vår hjemmebane. Vi er tross alt mange på feltet på søndag, og hvis noen kameratgjenger har lyst til å prøve seg som forsangere er sjansen nettopp nå på søndag. Jeg oppfordrer noen til å ta den sjansen.

                        Jeg tror de fleste som kommer på søndag ønsker å synge, uavhengig av hva de mener om ledelsen eller opptøyene på Nadderud.

                        Kommentar

                        • glasgow
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 1251

                          #13
                          Nei til boikott på søndag!!!

                          AT det er uenighet om utestengels av de supporterne som har kommet frem er det liten tvil om. Jeg skjønner at noen føler seg urettferdig behandlet.
                          Til dere andre som oppfører dere som idioter på kamp/turer ønsker jeg dit peppern gror. By by.

                          Når det er sagt:

                          KFL TELLER CA 6000 mdlemmer.
                          Jeg mener det må gå an og få gjennomføre kampen på tribunen uansett.
                          Dette er den største kampen i året ( for meg iallfall )og gleder meg til søndag.
                          La oss reise kjerringa i sammen. At det ikke blir tifo er trist.
                          Men værbal støtte er vi best på i landet. Dette bør også være mulig og bevise på søndag.
                          Hva sier resten av forumnissene her inne. Jeg skal gi alt for klubben i mitt hjerte, og driter i boikotttrussler og om det blir tifo eller ei.
                          For jeg setter iallfall LSK forran dette tullet som nå skjer.

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            #14
                            Usikker. Må føle litt mer på det utover uka tror jeg.
                            Ikke misforstå, jeg håper av hele mitt hjerte at LSK vinner kampen, men samtidig føles det jævlig kjipt med alt som har skjedd, så jeg veit ikke hvor motivert jeg er.

                            Kommentar

                            • veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

                              #15
                              Om det fra KFL sitt hold er slik at alt settes på "pause", så vil jo det si at vi mangler viktige drivkrefter på forsangerområdet.
                              Da kommer vi til å bli pissa på av Klanen ettersom det startes sanger i hytt og pine flere steder samtidig. Og i tillegg er det mange som ikke kommer til å være der.
                              Blir ikke den festen det pleier å være.

                              Kommentar

                              • Martin_j_90
                                Juniormedlem
                                Bøffelpromp
                                • Sep 2006
                                • 14

                                #16
                                jeg er enig at vi skal synge får laget på søndag.. hvor har blitt av klubben i ditt hjerte? jeg skal stå og synge og hoppe hele kampen på søndag. uannsett om vi ikke har tifo eller forsangere så får alltid noen tatt i gang noen sanger.

                                Kommentar

                                • sk-kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2007
                                  • 240

                                  #17
                                  Jeg skal gi alt med min stemmeprakt på søndag jeg, som jeg alltid gjør når fugla spiller, eneste utfordring blir om tromma uteblir..da har vi en utfordring men også uten den skal vi vel klare oss:-)
                                  /Ståle

                                  http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                                  Kommentar

                                  • glasgow
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1251

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Om det fra KFL sitt hold er slik at alt settes på "pause", så vil jo det si at vi mangler viktige drivkrefter på forsangerområdet.
                                    Da kommer vi til å bli pissa på av Klanen ettersom det startes sanger i hytt og pine flere steder samtidig. Og i tillegg er det mange som ikke kommer til å være der.
                                    Blir ikke den festen det pleier å være.
                                    Hvis alle har den instillingen så blir det nok dårlig ja.
                                    Sikkert noen som kan ta på seg forsanger rollen på midten.
                                    Runnern eller tony ? Om klanen skulle synget oss ut. So what. Vi må i det minste støtte laget. Det er det det dreier seg om i bunn og grunn. Ikke hvem som vinner på tribunen. Det er bonusen det.

                                    Kommentar

                                    • André
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2006
                                      • 419

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av jerven
                                      Jeg er helt enig med trådstarter. Nå har vi nok tråder som handler om urettferdighet, tribunebråk og utestengelser. Kan vi ikke bruke denne tråden til å fokusere på hvordan vi kan gi Klanen best mulig kamp på vår hjemmebane. Vi er tross alt mange på feltet på søndag, og hvis noen kameratgjenger har lyst til å prøve seg som forsangere er sjansen nettopp nå på søndag. Jeg oppfordrer noen til å ta den sjansen.

                                      Jeg tror de fleste som kommer på søndag ønsker å synge, uavhengig av hva de mener om ledelsen eller opptøyene på Nadderud.
                                      jaja blir jo morro å se hvordan dere skal klare å gi klanen motstand på søndag. tror det er en umulig oppgave for dere desverre...
                                      Your life
                                      A game
                                      turn it up, turn it up!

                                      Kommentar

                                      • LasseN
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 1610

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av André
                                        jaja blir jo morro å se hvordan dere skal klare å gi klanen motstand på søndag. tror det er en umulig oppgave for dere desverre...
                                        Kan ikke enkelte snart kutte ut den "dere" og "oss" holdningen?
                                        (Ikke minst antydningene om at man er så mye bedre supporter om man er i en av undergruppene enn alle andre.)
                                        Uansett hvilken undergruppe eller ikke undergruppe man er med i så er vi alle KFL!
                                        LasseN

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎