Stemningstråd LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #41
    Opprinnelig skrevet av Odalsgata
    Da setter du deg sjøl foran klubben. En LSK-supporter setter klubben først. Ellers er man ingen supporter. Jeg vil hellr stå asmmen med 2000 som er på Åråsen for å støtte LSK en 2500 som sertter sin egen gruppe før klubben.
    Jeg er ikke med i noen gruppe. Jeg har derimot vanket på Åråsen siden slutten av 70-tallet, og ingen som kjenner meg betviler at jeg er en ekte LSK-supporter. Men jeg er jævlig skuffa over måten ledelsen takler ting på, både ovenfor trofaste spillere, media og sine egne fans.

    Kommentar

    • André
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2006
      • 419

      #42
      Opprinnelig skrevet av fuglungen
      Er folk virkelig så fjortisser at de er mere bekymret at de må møte på jobb og skole på mandag for så å få høre at klanen sang ut KFL på dems egen hjemmebane, enn at KFL støtter sine egne?

      Sitter på jobb med 2 klansmedlemmer som har full forståelse for en boikott, og de sier selv at hadde lignende skjedd hos dem hadde de antagelivis også kjørt boikott.
      helt enig. de jeg har prata med fra andre supportergrupper støtter de utestengte idenne saken. de sier at dette er et drapsforsøk på kfl. men mange her inne er mer redd for å gå på jobb å bli ledd av pga dem ble syngi ut av klanen. er helt latterlig. En for alle! alle for en!
      Your life
      A game
      turn it up, turn it up!

      Kommentar

      • Dani
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Aug 2007
        • 13

        #43
        Opprinnelig skrevet av glasgow
        Kanskje flere kommer på kampene hvis det blir ro bladt supporterne.
        Peiling på hva du sier engang!? Har du ikke hørt før at det ALLTID har vært ro og orden på stadion, hver eneste kamp disse gruppene har vært på. Står på svart og hvitt at det aldri har vært problemer. Så det at 100+ har blitt utestengt, som folk føler har vært "bråkmakere" ikke har en dritt å si på om kanskje det kommer flere. Tvert imot.

        Kommentar

        • Stomperudbanden
          Medlem
          Hoffnarr
          • Oct 2007
          • 58

          #44
          Opprinnelig skrevet av Odalsgata
          Valget den enkelte som føler seg forulempa må ta, er enkelt: SEG SELV eller KLUBBEN. Valget bør være enkelt. Uten LSK, ingen Kanarifans. Spillera trenger oss.
          Ja, sant som du sier Odalsgata. Valget bør være enkelt.
          Det står mellom klubben ( Som bare gjør dritt om dagen.) Eller å støtte opp om alle de uskyldige dømte som er omkring 50 stk!
          Hva faen! Om ikke det styret var ute på dypt vann fra før, hva faen er de nå?! Herre, trodde bunnen var nådd, men de har overgått seg selv! Nok en gang!

          En for alle, alle for en!!!

          Som en god venn av meg sa:
          Kjærlighet overvinner alt, bortsett fra MAKTMISBRUK!
          Ach: Den blødende!
          Er ikke blitt felt en bloddråpe på forumet siden Ach frydet vår hverdag!

          Kommentar

          • Storgata
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Apr 2008
            • 122

            #45
            Opprinnelig skrevet av veiron
            Jeg er ikke med i noen gruppe. Jeg har derimot vanket på Åråsen siden slutten av 70-tallet, og ingen som kjenner meg betviler at jeg er en ekte LSK-supporter. Men jeg er jævlig skuffa over måten ledelsen takler ting på, både ovenfor trofaste spillere, media og sine egne fans.
            Jeg er utrolig skuffet over hvordan personer som kaller seg ekte supportere oppfører seg. At klubben ser det nødvendig å rydde opp når supporterklubben ikke klarer det, gir jeg de stor ros for.
            *Jacta est alea*

            Kommentar

            • Stomperudbanden
              Medlem
              Hoffnarr
              • Oct 2007
              • 58

              #46
              Opprinnelig skrevet av Odalsgata
              6000 - 100 = 5900.
              100% - ingen forsangere, tromme, UFC, MB = 20 %
              Ach: Den blødende!
              Er ikke blitt felt en bloddråpe på forumet siden Ach frydet vår hverdag!

              Kommentar

              • Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

                #47
                Opprinnelig skrevet av Helen
                Så jævelig mye syting og suttring det er her inne! selvfølgelig utrolig dårlig av styret og utestenge uskyldige mennekser, men herregud, hvorfor i all verden skal detta gå utover spillerene, hva har de gjort for noe galt??
                Skal vi boikotte og synge og heie frem laget i vårt hjerte pga dette her?
                Blir alt for dumt. Skal vi stå som noen stille mus og høre på enga synge oss ut på vårt eget fort?
                Spillerene sier jo selv at vi er deres 12 mann!
                De har dårlig nok selvtillitt fra før av nå, også skal vi i tillegg stå og holde kjeft, og noen til og med boikotte kampen?

                Voks opp, se litt lengere en akkuratt foran deg!
                Kom på kamp, støtt laget ditt, så kan vi kanskje være vitne til sesongens første seier!
                Oppfordrer alle til å Lese det Helen sier her og holder seg til nettopp det tråden handler om, STEMNINGEN på kampen til søndag.

                Greit at noen av de sentrale forsangerne er borte, men vi har klart oss MEGET bra med Tony som forsanger før, stiller han opp på søndag og de som virkelig brenner for sportsklubben synger for full hals så skal jeg love dere at det blir års beste på søndag.

                Kommentar

                • Dani
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Aug 2007
                  • 13

                  #48
                  En annen ting jeg har grublet over.

                  Er disse gruppene UFC og MB osv. Dette er personer som støtter LSK uansett motgang, lurer på hvor mange kfl der ute som er helt med at disse er utestengt som faktisk synger og lager liv for fugla i motgang. Tviler på at det er så mange av dere. Det er disse gutta som girer opp alle andre til å synge for fugla, si hva dere vil. Men jeg står fast på mitt synspunkt.

                  Kommentar

                  • Storgata
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Apr 2008
                    • 122

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Dani
                    En annen ting jeg har grublet over.

                    Er disse gruppene UFC og MB osv. Dette er personer som støtter LSK uansett motgang, lurer på hvor mange kfl der ute som er helt med at disse er utestengt som faktisk synger og lager liv for fugla i motgang. Tviler på at det er så mange av dere. Det er disse gutta som girer opp alle andre til å synge for fugla, si hva dere vil. Men jeg står fast på mitt synspunkt.
                    Undergruppene så sitt lys i 05. KFL var da en organisasjon som allerede var godt på vei til å bli en skikkelig fjortiss.

                    Man sang i motgang før også. Bare klanen som ikke klarer det.
                    *Jacta est alea*

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Dani
                      En annen ting jeg har grublet over.

                      Er disse gruppene UFC og MB osv. Dette er personer som støtter LSK uansett motgang, lurer på hvor mange kfl der ute som er helt med at disse er utestengt som faktisk synger og lager liv for fugla i motgang. Tviler på at det er så mange av dere. Det er disse gutta som girer opp alle andre til å synge for fugla, si hva dere vil. Men jeg står fast på mitt synspunkt.
                      Hva er det du mener Dani?

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        #51
                        Tromma er ikke utestengt, alle forsangerne er ikke utesteng, folk ellers på stadion er ikke utestengt, nærmere 3000 som vanligvis synger er ikke utesteng. Og sikkert bortimot 90% av disse synger selvom de mener Styret til LSK har gjort en dårlig jobb.

                        Vokst opp folkens, ikke la dette gå utover spellera, de ga oss cupgull i fjor, de fortjener ikke at folk holder kjeft fordi de skal protestere mot Styret!

                        Kommentar

                        • Larsk
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 1053

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av veiron
                          Ingen supportere, ingen toppklubb!

                          Hvorfor skjønner ikke ledelsen det?
                          ærlig talt så klarer lyn seg helt fint
                          !!Gunners!!

                          Kommentar

                          • Stomperudbanden
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Oct 2007
                            • 58

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Larsk
                            ærlig talt så klarer lyn seg helt fint
                            Så Lyn er en toppklubb??
                            De er helt på topp når det gjelder en ting; Rektrutering av unge spillere.
                            En god grunn til det er at faktisk de unge spillerene får spille!
                            Det hadde de ikke fått hadde klubben hatt penger og kunne investert i mange gode spillere.
                            En storklubb? Neppe!
                            Ach: Den blødende!
                            Er ikke blitt felt en bloddråpe på forumet siden Ach frydet vår hverdag!

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1251

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Stomperudbanden
                              100% - ingen forsangere, tromme, UFC, MB = 20 %
                              Tromma tillhører kfl. Hvis ingen andre tar den stiller jeg opp.
                              Har selv spilt i 13 år.

                              Kommentar

                              • junior
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 492

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av fuglungen
                                Jeg protesterer mot utestengelsen av uskyldige supportere ved å holde kjeft i 2x45

                                Det er gutta bak skrivebordet som har utestengt uskyldige, ikke gutta i den gule drakta. Vi supportere er der for og stoette gutta i den gule drakta og ikke styret. Still opp, syng deg hes for laget, og hjelp gutta paa banen til og snu den daarlige trenden!

                                Andre tiltak enn og svikte laget boer settes igang for og vise styret hva vi mener om dem. (les: tifo, underskriftskampanje, hva som helst annet enn og svikte spillera vaare i en vanskelig tid!)

                                KFL er, har alltid vaert, og skal for alltid vaere (?) en supportergruppe med SUPPORT i store bokstaver.
                                ------- Forza Fugla! -------

                                Kommentar

                                • Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                                  Tromma tillhører kfl. Hvis ingen andre tar den stiller jeg opp.
                                  Har selv spilt i 13 år.
                                  Og tar ikke du den tar jeg den

                                  så ingen grunn til å bekymre seg for at det blir dårlig stemning, Stemning blir det, og den blir god!

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #57
                                    det finnes nok forsangere ja, men spørsmålet er om de vil stille opp.

                                    Uansett får vi nok mye avklaringer på allmøte på Martins i morgen torsdag 1830. Møt opp alle mann!
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • PA
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 500

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                      Hva med et banner for å vise motstand mot utestengelsen? eller 5 minutters helt stillhet før vi synger som bare faen og knuser klanen. Bør ikke gå utover spillerne det som har skjedd!

                                      Dette er jeg helt enig i. De som holder på og mase om boikott av både ikke synging eller ikke og dukke opp.
                                      Om de virkelig skal protestere og visse at vi mener det. Kan de/vi lage en banner med budskapet av hva vi mener, ( F.eks: Skal dere utestenge oss alle nå" .og at alle går med kjerfet ( VANLIG LSK sjerf) foran ansiktet i toget.
                                      Vet ikke hva dere andre mener jeg?


                                      Det dummeste vi gjør er ihvertfall og ikke komme og støtte laget med synging.


                                      Evt noen som gidder/orker/har tid til og lage banner?

                                      Kommentar

                                      • morrari
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Nov 2006
                                        • 58

                                        #59
                                        Greit nok at disse grupperingene går foran og sørger for at det blir liv på kampene. Men... Hvis dem i tillegg skal lage faenskap og uhygge for alle oss andre kan dem holde seg hjemme. Pinlig oppførsel. Kan ikke fatte at folk med hjerte for klubben forsvarer disse idiotene. Da snakker jeg om de som faktisk sto for faenskapet.

                                        Kommentar

                                        • general
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2004
                                          • 1150

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av fuglungen
                                          Jeg protesterer mot utestengelsen av uskyldige supportere ved å holde kjeft i 2x45
                                          syns den er helt grei hvis du føler det slik.. Dette er en situasjon vi ikke er i mange ganger. Jeg så politiet huke tak i uskyldige å ta med disse inn og finner det selv vanskelig å motivere meg.

                                          Sliter også med å motiverer meg for å stå å synge sammen med mange av de som ikke innser at dette har gått ut over uskyldige og de som bidrar mest. Dere er for opptatte av å male deres egen kake at dere ikke ser at vi andre kjemper for de uskyldige og mot diktatur styret til LSK, dere gjør meg kvalm. Det er ikke dere mot Ultras grupper, ikke bruk denne situasjonen til å knuse ultras grupper. Det er en annen diskusjon. Prøv å stå bak våre egne som uskyldig blir utestengt.
                                          Seriegull 2016!!!

                                          Kommentar

                                          Working...