Stemningstråd LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2506

    Før tråden blir en oppramsing av sanger vi har på like melodier, understreker jeg det jeg ville fram til: Jeg synes at vi kan teste Paokara med en klubbtekst.
    Den ligner Ole Ole Ola, men for det første synes jeg ikke det gjør noe, for det andre er de litt forskjellige. Ole Ole Ola er en gladsang, mens Paokara er mer intens og besettende. Jeg ble imponert av det jeg hørte fra Felt A på søndag, og skulle ønske et helt Kanarifelt kunne synge den.

    Kommentar

    • marius
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Jun 2004
      • 14

      Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
      Synes det blir å ta litt vel i når enkelte her påstår at kfl pissa på klanen. Er jeg den eneste her som mener klanen var bedre i går? Satt på SS, med feltet rett ovenfor. De gangene kfl og klanen sang samtidig hørte jeg helt klart klanen best. De hadde også jevnt over de høyeste lydtoppene.
      Jeg satt på første rad, midt i mellom vif og lsk benken, og jeg syns kfl var gode, med tanke på den turbulente oppladningen de hadde, men at de pissa på klanen? Nei det gjorde de ikke, klanen var vel et pittelite hakk bedre.

      Kommentar

      • Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
        Før tråden blir en oppramsing av sanger vi har på like melodier, understreker jeg det jeg ville fram til: Jeg synes at vi kan teste Paokara med en klubbtekst.
        Den ligner Ole Ole Ola, men for det første synes jeg ikke det gjør noe, for det andre er de litt forskjellige. Ole Ole Ola er en gladsang, mens Paokara er mer intens og besettende. Jeg ble imponert av det jeg hørte fra Felt A på søndag, og skulle ønske et helt Kanarifelt kunne synge den.
        Enig i at vi godt kan ha to sanger på den melodien, det er uproblematisk for meg hvertfall. Personlig liker jeg best den argentinske versjonen (ole ole ola), men synes ikke vår versjon av den er like god. Vi kunne jo også bare bytte ut "kjempe på, LSK"-sangen med en sang i mer Paokara-stil. På den måten også få en ole/allez sang mindre.

        Så jeg er ikke imot å bruke en annen versjon av denne melodien i tillegg til den vi har, men jeg reagerer litt på at et par stk hardnakket påstår at det ikke er samme medlodi, for det er det!

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          Opprinnelig skrevet av ketil
          Jeg lurer på hvor mye LSK egentlig bestemmer over egen stadion. Jeg er ikke sikker på at man kan slutte fra at LSK eier stadion til at de har full råderett over tilskuerenes bekledning...

          Forøvrig synes jeg ikke stemningen på stadion var enorm, det ligger nært opptil historieforfalskning å hevde det. Stemningen var grei, men langt unna hva man kan forvente mot VIF Fotball.
          Ifjor var det langt unna det man kan forvente mot VIF.. Syns det var enorm stemning nå etter helvetesuka, men ikke opp mot Godsetkampen ifjor der det virkelig var ENORMT.
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎