Tribunemøte søndag kl. 17.00 (LSK-VIF)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    #21
    OBS! Det blir tribunemøte i kjelleren på Martins søndag 13. april kl. 17.00!

    -

    Hvis noen lurer, så blir det altså tribunemøte lørdag kl. 15. (Tidspunktet er endret til søndag kl. 17.00!) Jeg antar at det blir i kjelleren på Martins, men jeg har ennå ikke fått bekreftelse på at det er i orden. Jeg poster info her når det er klart.

    Nå er det allerede på plass forsangere, og mye ligger til rette for bra trøkk fra oss på søndag.

    Etter medlemsmøtet i går og stemningen her i dag, virker det som det er stor interesse for å gi alt. Får vi en reprise av stemingen mot Godset i fjor?

    Jeg oppfordrer flest mulig til å delta på tribunemøte. Selv er jeg helt uten erfaring fra noe slik, så det er ingenting å være redd for. La oss benytte uenigheter og problemer de siste dagene til å hente ut noe positivt fra oss selv. Vi som ikke har bidratt tidligere har nå muligheten til virkelig å vise at KFL er en jævlig stor og slagkraftig supportergruppe som ikke lar oss knekke.

    Vi sees i morgen kl. 15 eller søndag. (Tidspunktet er endret til søndag kl. 17.00!)
    Last edited by Lars; 11.04.2008, 14:02.
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #22
      Opprinnelig skrevet av chrissp
      Hvis noen lurer, så blir det altså tribunemøte lørdag kl. 15. Jeg antar at det blir i kjelleren på Martins, men jeg har ennå ikke fått bekreftelse på at det er i orden. Jeg poster info her når det er klart.
      Jeg var sikker på at det alltid var tribunemøte samme dag som matchen. Men samme det, jeg er alltid på martins på den tida anyway, så ikke noe problem for meg.

      Det er nok inget problem å ta kjellern på Martins, men på den tida, er det god plass i feks konsertlokalet.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        #23
        Opprinnelig skrevet av iL
        Jeg var sikker på at det alltid var tribunemøte samme dag som matchen. Men samme det, jeg er alltid på martins på den tida anyway, så ikke noe problem for meg.

        Det er nok inget problem å ta kjellern på Martins, men på den tida, er det god plass i feks konsertlokalet.
        Ja vanligvis er det jo det, men siden ingen av de "vanlige" sto frem så tar vi det på lørdag.

        Det er mye jeg ikke kjenner opplegget for, og det er kjedelig hvis vi trenger å få svar på ting og tang i forkant som vi ikke rekker å få avklart.

        I tillegg gir jo dette oss også en mulighet til å kommunisere utad våre avgjørelser her på forumet i god tid før matchen.
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #24
          Ja, nå er det mye som skjer her.

          Tydeligvis blir det TIFO likevel. Kjempebra.

          Ingen i UFC og MB er utestengt likevel, hvis jeg skal forstå meldingene korrekt.

          Det må vel kanskje også bety at de "faste" ønsker at tribunemøtet som vanlig skal gå på søndag før kamp, eller? Ber om at de ev. som mener dette kontakter meg, sånn at vi får kommunisert ut hva det blir til.

          Bakgrunnen for mitt initiativ var jo nettopp at det gikk mot at flere i TIFO- og sanggruppa var utestengt og andre måtte ta tak. At de som har erfaring med dette igjen tar over, ville jo vært kjempebra.

          Samtidig er det flere som har kontaktet meg med ønske om å bidra, også de uten erfaring tidligere, og derfor håper jeg fortsatt at flest mulig kommer for å bidra på tribunemøtet.

          Søndag har jeg dessverre ikke anledning selv før kl 1830, men jeg skal gjøre mitt beste for at jeg ev. kommer på TIFO-dugnaden.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #25
            Den beste løsninga sånn jeg ser det er at man kjører et tribunemøte kl. 17.00 på kampdagen. Da har man god tid til å diskutere ting om det skulle oppstå uenigheter, og man trenger ikke å stresse for å bli ferdig.

            Etter min mening bør ALLE engasjerte møte opp, dvs at jeg sterkt oppfordrer folk utenom den faste kjernen til å møte opp. I tillegg må selvsagt undergruppene/forsangerfeltene stable på beina så mange folk som mulig til møtet.

            Slik jeg ser for meg møtet blir det en kjapp gjennomgang av organiseringa ift forsangerfelt, bruk av megafon osv. Deretter snakker vi litt om hva vi skal synge, mao hvilke typer sanger vi skal fokusere på, hvordan vi skal gjøre det på oppvarminga, om vi skal droppe vif-fokus osv. Resten av møtet ser jeg for meg at blir en pep-talk der man en siste gang får folk til å forstå hvor EKSTREMT viktig denne kampen er. Her skal nemlig ALLE trøkke til, og da er det utrolig viktig at folk ikke bare tar tak i seg sjøl, men også kompiser og ukjente rundt på tribunen. ALLE skal synge på søndag! HØYT!

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #26
              Etter at alle de "faste" er tilbake igjen, vil det bli tribunemøte kl. 17.00 i kjelleren på Martins søndag!

              Nå er det bare å møte opp for alle som vil gi jernet. Også trådstarter

              Tribunegruppa!

              Kommentar

              • chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

                #27
                Opprinnelig skrevet av Lars
                Den beste løsninga sånn jeg ser det er at man kjører et tribunemøte kl. 17.00 på kampdagen. Da har man god tid til å diskutere ting om det skulle oppstå uenigheter, og man trenger ikke å stresse for å bli ferdig.

                Etter min mening bør ALLE engasjerte møte opp, dvs at jeg sterkt oppfordrer folk utenom den faste kjernen til å møte opp. I tillegg må selvsagt undergruppene/forsangerfeltene stable på beina så mange folk som mulig til møtet.

                Slik jeg ser for meg møtet blir det en kjapp gjennomgang av organiseringa ift forsangerfelt, bruk av megafon osv. Deretter snakker vi litt om hva vi skal synge, mao hvilke typer sanger vi skal fokusere på, hvordan vi skal gjøre det på oppvarminga, om vi skal droppe vif-fokus osv. Resten av møtet ser jeg for meg at blir en pep-talk der man en siste gang får folk til å forstå hvor EKSTREMT viktig denne kampen er. Her skal nemlig ALLE trøkke til, og da er det utrolig viktig at folk ikke bare tar tak i seg sjøl, men også kompiser og ukjente rundt på tribunen. ALLE skal synge på søndag! HØYT!
                Ja, det er jeg enig i.

                Bakgrunnen for at det ble lagt til lørdag var to:

                1) De faste var utestengt og dermed måtte vi "rookies" ta ansvar Med min/vår manglende erfaring var det derfor et poeng å holde det dagen før, slik at eventuelle spørsmål kunne besvares tidsnok.

                2) Det ville bli tid til å informere forumet om hva som ble bestemt i den tid med mye usikkerhet.

                Men da er denne tråden lagt død og tribunemøtet blir altså søndag kl. 17. Jeg oppfordrer alle dere som har sendt meg pm til å delta der.
                Bølerkanaris

                Kommentar

                • Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av chrissp
                  Ja, det er jeg enig i.

                  Bakgrunnen for at det ble lagt til lørdag var to:

                  1) De faste var utestengt og dermed måtte vi "rookies" ta ansvar Med min/vår manglende erfaring var det derfor et poeng å holde det dagen før, slik at eventuelle spørsmål kunne besvares tidsnok.

                  2) Det ville bli tid til å informere forumet om hva som ble bestemt i den tid med mye usikkerhet.

                  Men da er denne tråden lagt død og tribunemøtet blir altså søndag kl. 17. Jeg oppfordrer alle dere som har sendt meg pm til å delta der.
                  jeg synes det var jævlig bra at du tok initiativ til å prøve å få det gjennomført, og helt uten erfaring i det, honnør til deg for forsøket og viljen!!!! klapp deg selv på skuldra fra meg
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

                  Kommentar

                  • chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                    jeg synes det var jævlig bra at du tok initiativ til å prøve å få det gjennomført, og helt uten erfaring i det, honnør til deg for forsøket og viljen!!!! klapp deg selv på skuldra fra meg
                    Tusen takk, Rovfugl.

                    Selv vil jeg takke alle de som kontaktet meg og sa de ville hjelpe til.

                    Og så, når vi først er i dette hjørnet, så takker jeg alle i FuglaTIFO som står på for at vi likevel får en TIFO i morgen.
                    Bølerkanaris

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎