Stemningstråd: LSK-HamKam, Åråsen søndag 25. mai kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #81
    Hovedforsanger bør helt klart stå nederst foran feltet så alle kan se og høre hva som blir startet. Vanskelig å få med seg den nederste halvdelen på det som startes nå, spesielt visuelt.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Eilert
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Jul 2007
      • 13

      #82
      Opprinnelig skrevet av Lars
      Ser at mange slakter stemninga. Helt forståelig, for den var ikke mye å skryte av. Allikevel har jeg ikke noe problem med å forstå at det ble sånn. Jeg er vanligvis en som synger, hopper og gjør mitt beste uansett resultat, men i dag klarte jeg rett og slett ikke. Om det var det frustrerende dårlige spillet, at frykten for nedrykk begynte å sige inn eller noe annet som var årsaken, aner jeg ikke. Men kredd til de som sang og la ned en god innsats. Tifo-gruppa fortjener også en klapp på skulderen.
      Tifoen var vel det eneste som funka også. TIFO gruppa fortjener en STOR takk og nye 100,- fra meg. Syns vi skal dra til med Optimist når det går så jævlig som mot Kamma. Vi sender da et signal til gutta at vi er der å støtter uansett. Dette må jo snu før eller senere.
      fugla 4 life!
      I med og Motgang vi er LILLESTRØM

      Kommentar

      • Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

        #83
        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
        Hovedforsanger bør helt klart stå nederst foran feltet så alle kan se og høre hva som blir startet. Vanskelig å få med seg den nederste halvdelen på det som startes nå, spesielt visuelt.
        nå har aldri jeg stått nedenfor forsanger når jeg har vært på Åråsen, men det vil jo være naturlig at når forsanger og dem som skal synge står med ryggen mot hverandre vil det både være vanskelig å høre forsanger og event få folk med på visuelle ting som hopping/klapping etc.
        Slikt vises ofte på de kampene jeg ser på TV at det veldig ofte ikke klappes eller hoppes mye fra et stykke nedenfor forsanger og nedover.
        En forsanger som står forran hele feltet og maner til synging/hopping/klapping vil jeg mene får en større effekt ?
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

        Kommentar

        • kinstad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2007
          • 406

          #84
          Tjah.

          Skjønner at jeg har vært borte en stund. Syntes det var ok stemning og lillesøsteren min som var på kfl for første gang måtte til tider holde seg for ørene. Men så sto vi rett bak trommisen også da. Bare synd hun ikke fikk med seg stemninga og trøkket som det hadde vært der hvis vi hadde klistra den i nota. Det lar tydligvis vente på seg om dagen.......:evil:
          ________
          -Life is what happens while you are busy makeing plans.

          Kommentar

          • sigurdsen
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 1818

            #85
            Fant ikke noen annen tråd å spørre i, hvem var han som var på banen i pausen av kampen? han blei intervjuet og slikt, lignet på anders myrvold:???:

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #86
              Opprinnelig skrevet av sigurdsen
              Fant ikke noen annen tråd å spørre i, hvem var han som var på banen i pausen av kampen? han blei intervjuet og slikt, lignet på anders myrvold:???:
              Clayon Zane.. Flaut å ikke vite det?
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • sigurdsen
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 1818

                #87
                Opprinnelig skrevet av xeR
                Clayon Zane.. Flaut å ikke vite det?
                Takk. Var ikke der, så bare et bilde når han hadde på solbriller, visste han var i byen, men ikke på stadion. Døm selv

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                  Takk. Var ikke der, så bare et bilde når han hadde på solbriller, visste han var i byen, men ikke på stadion. Døm selv
                  Får la deg slippe billig unna denne gangen da.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎