Stemningstråd: LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Stemningstråd: LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen

    Jeg vil ha dette: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...str%E5d&page=4

    Kom igjen, folkens!!
    Bølerkanaris
  • HotpantsSS
    Medlem
    Bøffel
    • Feb 2008
    • 37

    #2
    Hva gjør vi under/etter kampen mot AaFK?

    Krisen har aldri vært større i LSK enn den er nå, det er vel de fleste enige i. Det flommer over av tråder og innlegg om hva som er galt, så det gidder jeg ikke å gjenta en gang til.

    Men hvordan skal vi opptre under og etter matchen på søndag?
    Det er vel naturlig å støtte laget som faan under kampens gang. Men hvis det skulle gå så ille som at vi skulle tape mot AaFK, eller kanskje også ved uavgjort, hvordan stiller man seg til tidenes pipekonsert ETTER kampslutt?

    Taper vi så er vi 6 poeng bak Aalesund, minst 4 poeng bak Molde (som møter Lyn hjemme) og Vålerengen minst 5 poeng foran (har HamKam hjemme imorra). Det betyr faktisk at vi begynner å bli hektet av fullstendig. 6 poeng tar vi ikke igjen på 1-2-3, og krisen blir fullstendig før Tippeligaen tar ferie.

    Vi som supportere må vise at det er helt fullstendig uakseptabelt at LSK ligger der de gjør, og kanskje ser det enda verre ut etter neste serierunde?
    Jeg syns absolutt ikke at pipekonsert skal bli en gjenganger på Åråsen, men ved spesielle anledninger syns jeg vi bør være åpne for dette. Og det scenarioet jeg presenterer over her syns jeg bør kategoriseres som en MEGET spesiell anledning. Jeg vil for øvrig vektlegge at jeg snakker om pipekonsert ETTER kampslutt, og at vi skal støtte laget som faan mens kampen spilles.

    Er jeg helt på jordet eller er folket enig her?

    Kommentar

    • tilt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2007
      • 813

      #3
      Jeg er enig på et visst plan men regner dog med at noe skjer i ferien.
      Ser at Fjøra har tenkt å jobbe da og det gjør han nok lurt i.

      Mener dog at piping er avhengig av hva gutta presterer på banen.

      Kjemper de hardt, viser gode takter og leverer en del 5 meterspasninger uten feil tror jeg jeg står over pipinga. Men taper de, uten å vise muskler og innsats, uten et godt innlegg eller et giftig angrep, eler hardt og oppofrende duellspill (som jeg frykter) tror jeg jaggu ikke jeg vil klare å holde meg. Da vil jeg nok slenge med leppa.

      Det er nok ikke lurt, men er redd jeg vil la meg rive med av mobben.
      Sorry lorry. Kall meg hva du vil.

      Dog er det vel ikke noe tvil om at både spillere, ledelse og vi sauene som følger denne gule tragedien i tykt og tynt veit at laget ikke presterer, og hvorvidt det hjelper at vi piper er jeg vel heller skeptisk til.

      Men er det en ting mange seine kvelder har lært meg i løpet av livet, er det at det er forskjell på rasjonalitet og følelser.

      Organisert piping er nok ikke særlig konstruktivt men jeg som dere elsker denne klubben og når den du elsker svikter deg over lang tid blir man nødt til å sí ifra på et tidspunkt. Og det nærmer seg nå gitt. Vi trenger 3 poeng !
      livet er en gamp for de som ikke kan si k
      https://twitter.com/#!/KjetiI

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        #4
        Under kampen støtter vi gutta 110%.
        Etter kampen støtter vi gutta 110%.

        Det er lov å si i fra hva man mener selvførgelig men hvis vi skal prøve å få inn litt positivisme og trua skal tilbake så må vi iallefall gjøre vår del av jobben. Spillerene vet at denne sesongen ikke har holdt mål så langt. Vi trenger bare å vise oss som Norges beste supportere i motgang noe jeg mener bestemt vi er i overlegen klasse.

        Kommentar

        • gorken
          Administrator
          • May 2006
          • 1483

          #5
          Jeg er 100% imot piping.

          Full støtte fra tribunen i timen før, under og etter kampen er det eneste som gjelder for min del. Jeg blir flau om det blir pipekonsert på søndag, uansett resultat.
          I have this condition.

          Kommentar

          • Excalibur
            Medlem
            Hoffnarr
            • Sep 2007
            • 67

            #6
            Absolutt ingen som tjener på pipekonsert, uansett hvor frustrert man er!!! De eneste som vil være mer skuffa enn oss er gutta på banen. Foreslår heller at vi lager så jævlig mye liv på tribunen at denne kampen blir husket i lang tid i fotball Norge. Når gutta ikke klarer å skaffe poenga får vi bære dem framover, om så helt inn i mål om vi trenger!

            Jeg reiser 80 km, kommer en time før kampstart, klar som faen for å lage ett helvets liv! Jeg nekter å gi opp gutta, LSK SKAL klatre igjen!

            Nå jævler, NÅ SKAL vi ha 3 poeng, og vi skal gjøre alt i vår makt for å bygge opp gutta i denne kampen, og for de neste kampene!!!

            Kommentar

            • CFD
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2319

              #7
              Jeg er ikke for det å pipe på egne gutter ,men det virker nesten som det har blitt en hvilepute at KFL synger hele tiden uansett resultat. Muligens jeg bare er påvirket av den dårlige sesongstarten, men det er nesten slik det virker som noen ganger.

              Vi må synge spillersanger! De er mye mer rettet mot en person kontra hele laget som kan bli litt anonymt en gang i blandt. Når en spiller gjør en god jobb så bør man starte en spillersang.
              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13271

                #8
                Ligger jo i navnet supporter at man ikke skal pipe. Det er nok ingen i LSK, hverken spillere eller ansatte som mistenker noen gulkledde på tribunen for å være fornøyd, så hva skal pipingen være godt for? Ønsker man å bidra med konstruktiv kritikk ordner man et banner eller lignende med budskapet på, står man og piper er det bare meningsløs egoistisk surmuling.

                Kommentar

                • Kristiansen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2007
                  • 1332

                  #9
                  Vi gi alt vi har for fugla 3 gange 45!
                  Piping mot egne er tragisk etter min mening, og spillerne blir nok mere tente hvis støtter dem masse, sånn som mot godset i fjor.

                  Kommentar

                  • MoBee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 958

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av CFD
                    Jeg er ikke for det å pipe på egne gutter ,men det virker nesten som det har blitt en hvilepute at KFL synger hele tiden uansett resultat. Muligens jeg bare er påvirket av den dårlige sesongstarten, men det er nesten slik det virker som noen ganger.

                    Vi må synge spillersanger! De er mye mer rettet mot en person kontra hele laget som kan bli litt anonymt en gang i blandt. Når en spiller gjør en god jobb så bør man starte en spillersang.
                    Enig. Evighetsanger er bra stemning og støtte når man skal synge en hel kamp, men det trøkker lite til tider. Korte spillersanger og "blø for drakta" og syns jeg er bra. Jeg er skikkelig i mot piping!

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      #11
                      dette blir årsværste, men håper jeg må spise mine ord.

                      Opprinnelig skrevet av CFD
                      Jeg er ikke for det å pipe på egne gutter ,men det virker nesten som det har blitt en hvilepute at KFL synger hele tiden uansett resultat
                      mmm nei. Vi synger ikke spillersanger når de spiller dårlig.
                      Synes heller vi kan holde kjeft om laget gjør det dårlig i tillegg.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        #12
                        Fra nyhetstråden

                        Jeg vil også rose supporterne til Aalesund for det fantastiske engasjementet de har. Det er omtrent utsolgt på Color Line stadion hver kamp, selv når de har spilt i Adeccoligaen. Det er fantastisk og helt på høyde med supporterne i de mer profilerte klubbene, LSK inkludert.
                        ....
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • Tobben
                          Jeg elsker å kjøre trikk
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2005
                          • 1666

                          #13
                          Hvor kommer det sitatet fra?

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Tobben
                            Hvor kommer det sitatet fra?
                            Per Mathisen
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

                              #15
                              Det er jo utrolig bra av Per Mathisen å si at Aafk supportene er fantastiske!! Hvor mange sanger har stormen laget selv?? NULL!! Liker ikke folk med orange og blå klær!

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #16
                                Jeg vil også rose supporterne til Aalesund for det fantastiske engasjementet de har. Det er omtrent utsolgt på Color Line stadion hver kamp, selv når de har spilt i Adeccoligaen. Det er fantastisk og helt på høyde med supporterne i de mer profilerte klubbene, LSK inkludert.
                                Kjenner jeg blir provosert av ett slikt utsagn. Dog når solgte en jævla stadion i Norge ut stadion bare til supportere? Regner med at han mener supporter som i KFL, Stormen, Plankehaugen, Kjernen osv osv. Prater han da om alle som "heier" på Ålesund ?

                                Hvis ikke er dette totalt skivebom Mathisen, og du stiller deg vel siden av Grønlund og mener at KFL må nedlegges snart?
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

                                  #17
                                  La oss lage et stort nummer at Mathisens kommentar. Slike ledere vil vi ikke ha i sportsklubben. Tenke seg til - skrive en hyggelige hilsen til andre supportere. Ut med deg Mathisen!!
                                  Bølerkanaris

                                  Kommentar

                                  • mr.sandass
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2005
                                    • 972

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av chrissp
                                    La oss lage et stort nummer at Mathisens kommentar. Slike ledere vil vi ikke ha i sportsklubben. Tenke seg til - skrive en hyggelige hilsen til andre supportere. Ut med deg Mathisen!!
                                    Nå vel. Aalesund er vel den eneste klubben med kun sittende supportere i 50 prosent av bortekampene sine.

                                    Stormen er en gjeng fullstendig blotta for mentalitet så her driver mr. Mathisen og farer med løgner.
                                    www.ultrasfeltc.net

                                    Kommentar

                                    • hoyt
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 2850

                                      #19
                                      Dette sitatet er vel hentet fra kampprogrammet som blir solgt på søndag, og er nok mest ment som en hyggelig gest til de besøkende fra Ålesund.

                                      Ikke noe å hisse seg opp over.
                                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                      - Nosa

                                      Kommentar

                                      • chrissp
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 2403

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av chrissp
                                        La oss lage et stort nummer at Mathisens kommentar. Slike ledere vil vi ikke ha i sportsklubben. Tenke seg til - skrive en hyggelige hilsen til andre supportere. Ut med deg Mathisen!!
                                        Opprinnelig skrevet av mr.sandass
                                        Nå vel. Aalesund er vel den eneste klubben med kun sittende supportere i 50 prosent av bortekampene sine.

                                        Stormen er en gjeng fullstendig blotta for mentalitet så her driver mr. Mathisen og farer med løgner.
                                        Mathisen oppfører seg som en kompetent klubbleder. Her inne oppfører folk seg som supportere. Om de er kompetente som det eller ikke, er en helt annen diskusjon. Mathisens oppgave er om kke annet litt bredere.
                                        Bølerkanaris

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎