Stemningstråd: LSK-Ålesund, søndag 8. juni kl. 16, Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • haak
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2007
    • 141

    #21
    Vi må si i fra til spillerne!!

    Vi må si i fra at vi ikke aksepterer dette!!! Mot Aalesund på søndag må alle mann møte opp, støtte laget, men si i fra at vi ikke aksepterer slike prestasjoner!! Jeg foreslår bannere og rop som hviser at vi krever bedre!!! Hva med: Hele Norge ler av oss, SKJERP DERE!

    Kommentar

    • forzafugla!
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 461

      #22
      Hva med å bare møte opp på treninga å dra av dem draktene? Dem fortjener faen ikke å gå i dem!

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #23
        Opprinnelig skrevet av haak
        Mot Aalesund på søndag må alle mann møte opp, støtte laget
        jeg veit jeg får mye pes nå, men akkurat nå er dette en jævlig lite fristende tanke. Hvorfor skal jeg bruke dyrbar fritid på udugelige latsabber som ikke gjør en dritt for den jævla høye lønna si?? tullinger som bringer mer skam på klubben min enn jeg noengang har opplevd! SØPPEL!

        men jadajada, jeg er på plass på søndag...

        Kommentar

        • SirBusby
          Medlem
          Møteplager
          • Sep 2006
          • 88

          #24
          Jeg orker ikke å bruke penger på dette laget lenger. De fortjener det rett og slett ikke. Nok er får være nok.

          Kommentar

          • antikris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 520

            #25
            Jeg er glad jeg skal ut av landet i helgen. Kanskje jeg slipper å bli minnet på elendigheten da... På den måten går jeg glipp av kampen på søndag, noe som kanskje er bra siden jeg mest sannsynlig ville gått amok med tap der også. (som det er nå, skjønner ikke hvordan de IKKE kan tape)

            Kommentar

            • m_skedsmo
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2006
              • 212

              #26
              Jeg har litt over hundre innlegg. Jeg er heldigvis bare forumsadist ennå.

              Jeg gruer meg til jeg en dag blir kalt Myklebust Light....og må hete det i mange hundre innlegg fremover.

              Det er en skam at man skal kunne kalles en light versjon av en spiller som overhodet ikke har prestert.

              Dette er kanskje litt offtopic, men håper spillerne er inne og ser her så har jeg i alle fall sagt ifra til en av de..

              Kommentar

              • dIsTurBeD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 668

                #27
                Opprinnelig skrevet av SirBusby
                Jeg orker ikke å bruke penger på dette laget lenger. De fortjener det rett og slett ikke. Nok er får være nok.
                Ettersom årskortet for lengst er betalt, taper jeg, potensielt, ikke annet på å være til stede på søndag enn noen timer av mitt liv, samt litt mer livsmot.

                Livsmotet er det ikke så mye igjen av om dagen uansett, så litt fra eller til...

                Kommentar

                • Trondeo
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3062

                  #28
                  Tror ikke det at vi "sier ifra" vil hjelpe stort gitt. Tror alle og en hver klarer å se problemet like godt som vi supportere gjør.



                  Ne i første!

                  Kommentar

                  • scages
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1292

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                    Jeg gruer meg til jeg en dag blir kalt Myklebust Light....og må hete det i mange hundre innlegg fremover.

                    Det er en skam at man skal kunne kalles en light versjon av en spiller som overhodet ikke har prestert.
                    Trure er snakk om en annen Myklepus her gett...
                    Ellers var det Banner på Aspmyra med "Drakta forplikter". Noe som hjalp helt sjukt.

                    Kommentar

                    • Gjest

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                      Hva med å bare møte opp på treninga å dra av dem draktene? Dem fortjener faen ikke å gå i dem!
                      Genialt, sikkert jævlig pinlig å måtte trene i det de har under - BH & tanga

                      Kommentar

                      • kinstad
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2007
                        • 406

                        #31
                        SI ifra

                        Jeg er enig at spillerene bør få høre noe, det viser bare at vi bryr oss. Syntes det å ikke si ifra blir som å være døvblind på sirkus, man bare stiller opp og er der og klapper når man får beskjed om det.

                        Men måten det sies fra på bør være alt annet en preget av bitterhet, sinne eller hat. Da er ironi, sarkasme eller humor mye bedre, selv om det forsåvidt ikke er mye humoristisk med denne situasjonen.

                        Mitt forslag mot Aafk er:

                        "Vi tror fortsatt på 7-0"

                        Denne er ytterst tolkbar og er sådan nøytral.

                        Hva syntes dere?
                        ________
                        -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                        Kommentar

                        • brisbane-kanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2006
                          • 595

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                          Hva med å bare møte opp på treninga å dra av dem draktene? Dem fortjener faen ikke å gå i dem!
                          Og etter vi har tatt beslag på draktene setter vi dem i en buss ned til torget, stiller dem opp på rekke og tildeler samtlige spillere, manager, trenere, sportslig utvalg piskeslag til allmen skue.

                          Samtlige spillere burde skamme seg. Samtlige har prestert langt under pari og latterliggjort klubben. Materialforvalter burde få dekket til logoen på drakta mot Ålesund på søndag, pr dags dato fortjener ingen av spillerene å representere klubben.

                          Tålmodigheten min har tatt slutt. Det er greit at man skal støtte klubben i tykt og tynt og alt det der, men nå er det på tide at noe skjer. Jeg stemmer for en aksjon i regi KFL på kampen på søndag.

                          Kommentar

                          • haak
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Aug 2007
                            • 141

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av kinstad
                            Men måten det sies fra på bør være alt annet en preget av bitterhet, sinne eller hat. Da er ironi, sarkasme eller humor mye bedre, selv om det forsåvidt ikke er mye humoristisk med denne situasjonen.

                            Mitt forslag mot Aafk er:

                            "Vi tror fortsatt på 7-0"

                            Denne er ytterst tolkbar og er sådan nøytral.

                            Hva syntes dere?
                            Er ikke enig. Selv om det kanskje ikke hjelper må vi vise at vi ikke tolererer slsike prestasjoner og da syntes jeg ikke vi kan bruke ironi..

                            Kommentar

                            • kinstad
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2007
                              • 406

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av haak
                              Er ikke enig. Selv om det kanskje ikke hjelper må vi vise at vi ikke tolererer slsike prestasjoner og da syntes jeg ikke vi kan bruke ironi..
                              Hva er ditt forsag da?

                              Da til hælvete og start å spill for VIF

                              Uansett tviler jeg på at det kommer noe banner som "sier ifra" da det er best om fansen står sammen og er enig om dette.
                              Last edited by kinstad; 05.06.2008, 20:31.
                              ________
                              -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                              Kommentar

                              • Rabbi
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Mar 2004
                                • 78

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                                Jeg har litt over hundre innlegg. Jeg er heldigvis bare forumsadist ennå.

                                Jeg gruer meg til jeg en dag blir kalt Myklebust Light....og må hete det i mange hundre innlegg fremover.

                                Det er en skam at man skal kunne kalles en light versjon av en spiller som overhodet ikke har prestert.
                                Myklebust light viser nok heller til Arild Myklebust sin utrettelige innsats for klubben gjennom kanarifansen...

                                Men jeg forstår at det kan misforstås og at man lett kan føle seg uglesett over å bli sammenlignet med en så tafatt spiller.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7055

                                  #36
                                  Nå får ikke jeg sett Aafk-kampen (er i Italia da, antakeligvis på desperat jakt etter en internettkafé), men mitt forslag er jævla enkelt:

                                  Nitti minutter med BLØ FOR DRAKTA ALLE MANN.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • m_skedsmo
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Aug 2006
                                    • 212

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Rabbi
                                    Myklebust light viser nok heller til Arild Myklebust sin utrettelige innsats for klubben gjennom kanarifansen...

                                    Men jeg forstår at det kan misforstås og at man lett kan føle seg uglesett over å bli sammenlignet med en så tafatt spiller.

                                    sorry, min feil

                                    Kommentar

                                    • maurakanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 637

                                      #38
                                      Det er i hvertfall slutt på denna dullinga, som " Vi elsker dere for det" osv. Spiller de rævva og taper mot Ålesund, piper jeg de i garderoben. Ikke noe dritt og slik under kampen, men ETTER, For dårlig at ikke det var en 20-30 kanaris som stilte seg utenfor garderoben og ventet på spillerne etter kampen idag, og fortalte de hvor skapet skal stå.
                                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                      Kommentar

                                      • Frott81
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • Oct 2007
                                        • 14

                                        #39
                                        Dette er totalt uakseptabelt.
                                        Helt enig i at vi skal slutte å dulle med de og rope "fugla skal til Eurpoa" etc nå.

                                        Blø for drakta!!!!

                                        Skal jeg gråte meg i søvn, Skammer meg å holde med sånne udugelige million spillere.

                                        Kommentar

                                        • jan-erik
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • May 2004
                                          • 171

                                          #40
                                          slettet innlegget
                                          Last edited by jan-erik; 09.06.2008, 16:58.
                                          FORZA FUGLA


                                          Kommentar

                                          Working...